به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهرها از جمله تهران یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات برگزاری آنلاین کلاس ها در برخی مقاطع تحصیلی در این روز تعطیل پرداختند.

سخنگو کارگروه اضطراری آلودگی هوا از غیر حضوری شدن مدارس در روز یکشنبه 19 آذر 1402 خبر داد.

سخنگو کارگروه اضطراری آلودگی هوا خوزستان گفت: مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در شهرهای سوسنگرد و شوشتر غیر حضوری شد.

داوود میرشکار شامگاه شنبه در گفت و گویی تلویزیونی اظهار کرد: با توجه به شرایط ناسالم هوای سوسنگرد و شوشتر، کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان خوزستان، مقطع پیش دبستانی و دبستان این ۲ شهر را در روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در نوبت‌های های صبح و عصر غیرحضوری اعلام کرد.

سخنگو کارگروه اضطراری آلودگی هوا خوزستان گفت: دیگر شهرهای استان هم وضعیت ناسالم را دارند ولی ۲ شهر ذکر شده نسبت به بقیه شهرها شرایط هوایی ناسالم‌تری دارند.

وی اضافه کرد: شاخص هوا در سوسنگرد ۱۷۳ در شوشتر ۱۶۰ و در دیگر شهرهای استان از این عدد کمتر است.

سخنگو کارگروه اضطراری آلودگی هوا خوزستان در خصوص اخطار و شکایت از شرکت‌های نیشکری بیان کرد: رصدهای ما شبانه روزی ادامه دارد، یکی دیگر از شرکت‌های نیشکری فردا به مراجع قضائی معرفی می‌شود و منتظر رأی مراجع قضائی هستیم. دیگر شرکت‌ها هم اگر آلایندگی داشته باشند معرفی خواهند شد.

میرشکار ادامه داد: با توجه به اینکه خط قرمز ما سلامتی مردم است، پیگیر هستیم که روز گذشته یک شرکت دیگر و چند شهرداری استان به مراجع قضائی استان معرفی شده‌اند که به نتیجه خواهیم رسید.

تعطیلی مدارس / آیا مدارس تهران تعطیل است؟

گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۹ آذر صحت دارد؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ مدارس شهرهای استان تهران به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ مدارس شهرهای استان تهران به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر، فردا یکشنبه نوزدهم آذر ۱۴۰۲ همه مدارس استان تهران باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی روز یکشنبه نیست.

احتمال تعطیلی مدارس کرج و استان البرز فردا یکشنبه ۱۹ آذر چقدر است؟

تعطیلی مدارس اهواز و خوزستان یکشنبه ۱۹ آذر صحت دارد؟

مگر اینکه تا قبل از فردا شدت آلودگی یا برودت هوا طوری باشد که مدارس تعطیل شود، آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود، ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه ۱۹ آذر

آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی کشور از جمله مشهد افزایش یافته است اما تاکنون تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس گرفته نشده است.

تعطیلی مدارس

با توجه به آلوده بودن هوای مشهد این سوال برای والدین و دانش آموزان مطرح شده است که آیا مدارس مشهد فردا یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی  باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی امروز مخابره نشده است.

پیش از این معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرده بود میزان آلودگی ذرات معلق در هوا طی یک هفته اخیر در کلانشهر‌ها افزایش پیدا کرده است و اگر میزان آلودگی هوا و ذرات معلق به حدی باشد که سلامتی مردم به خطر بیافتد، اقدامات لازم در این خصوص انجام می‌شود.

به گفته فرشیدی در صورت تشدید آلودگی هوا جلسه کمیته اضطرار تشکیل می‌شود و بستگی به شدت آلودگی و غلظت ذرات تصمیم گیری خواهد شد.

حال باید منتظر ماند مسئولان مربوطه در این شرایط جوی چه تصمیمی خواهند گرفت.

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات تهران فردا یکشنبه 19 آذر ۱۴۰۲ / آیا فردا ادارات و بانکها تعطیل است؟

در پاسخ به سوال کاربران که آیا فردا ادارات و بانکها و مدارس تعطیل است یا خیر، طبق بررسی های انجام شده آخرین وضعیت تعطیلی ادارات تهران فردا یکشنبه 19 آذر ۱۴۰۲ در این خبر اطلاع رسانی میگردد.

تا کنون، هیچ اطلاعی از سوی هیئت دولت یا استانداری تهران درباره تعطیلی یا تغییرات در ساعات کاری بانک‌ها، نهادهای اجرایی، و دستگاه‌های اداری استان تهران برای روز فردا، یعنی یکشنبه 19 آذر ۱۴۰۲ منتشر نشده است.

هر گونه اطلاعات فوری درباره تعطیلی ادارات در تهران و دیگر شهرهای کشور از طریق این صفحه از رسانه ریمینو به اطلاع عموم می‌رسد.

منبع: دیلی فوتبال / ریمینو