به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: دولت قرار است وام فوری جدید با سود کم برای کمک به رفع نیازهای خرد مردم بدهد. وام فوری اغلب آنلاین و با سود کم و به همه مردم پرداخت خواهد شد. وام فوری در بسیاری از مواقع از نان شب واجب تر است. آخرین اخبار دریافت وام فوری با شرایط استثنایی را با هم در سایت نشان 24 می خوانیم.

وام فوری 350 میلیونی با سود 5 درصد بگیرید

سیدرضا حمیدی در خصوص آخرین وضعیت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، اظهار کرد: این وام در مرحله صدور تضمین‌نامه‌های مربوط به نرخ تسهیلات قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که وام مسکن روستایی ارزان‌قیمت است، سازمان برنامه و بودجه برای عملیاتی شدن پرداخت این تسهیلات باید مابه‌التفاوت نرخ سود را تامین کند.

وی افزود:‌سود این وام مطابق مصوبه دولت ۵ درصد است که سازمان برنامه و بودجه بایستی تامین مابه‌التفاوت ۱۸ درصدی آنرا تضمین کند.

وام فوری

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان این‌که گروه زیربنایی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه تضمین‌نامه را امضا کرده‌اند و یکی دو امضای دیگر باقی مانده است، گفت: پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی امسال آغاز می‌شود.

حمیدی یادآور شد: بازپرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی ۲۰ ساله و نرخ سود آن ۵ درصد است

 ‌۵ آذرماه امسال معاون بنیاد مسکن انقلاب گفته بود: وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در حال طی مراحل مربوطه برای پرداخت به متقاضیان است و طی هفته جاری این تسهیلات توسط شورای پول و اعتبار تصویب و پس از آن سهمیه بانک‌ها عامل نیز مشخص خواهد شد.

جودی  با یادآوری این‌که سود این تسهیلات ۵ درصد با بازپرداخت ۲۰ ساله است، اضافه کرد:‌۳۵۰ هزار وام ۳۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان نوسازی مسکن روستایی پرداخت خواهد شد.

وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت به همه مردم

بانک تجارت در راستای پاسخ دادن به نیاز مشتریان و کامل کردن سبد خدمات اعتباری خود برای گروه مشتریان بانکداری شخصی و در نهایت متنوع کردن طرح تسهیلاتی طرح «پویا» را تدارک دیده است.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین به روزرسانی روابط عمومی بانک تجارت، سقف وام طرح پویا 200 میلیون تومان اعلام شده است. این تسهیلات بر مبنای عقد مرابحه، بدون امکان شارژ مجدد، به متقاضیان دارای سپرده قرض الحسنه جاری یا کوتاه مدت با میانگین حساب حداقل سه ماهه یا حداکثر 9 ماهه اعطا می‌شود.

این تسهیلات بدون توثیق سپرده پرداخت می‌شود. کارمزد و نرخ سود این تسهیلات به 23 درصد و حداکثر زمان پرداخت اقساط آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است گروه هدف این تسهیلات اشخاص حقیقی بوده و این وام به آن‌ها به صورت کارت اعتباری اعطا می‌شود.

با توجه به سقف تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط به 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان می‌رسد. کل سود وام، 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و نرخ سود آن نیز به 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد رسید.

شرایط دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی بانک تجارت

اخذ چک یا سفته مشتری یا ضامن، دریافت گواهی کسر اقساط از حقوق مشتری یا ضامن و ضمانت یک نفر کاسب دارای پروانه کسب معتبر از جمله وثایق یا ضامن‌های دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک تجارت هستند. افراد متقاضی این وام که در روستا ساکن هستند، به منظور دریافت آن کافی است یک نفر از ساکنان روستا که دارای اهلیت و صلاحیت و مورد تایید دهیاری هستند، به یکی از شعب بانک تجارت معرفی کنند.

منبع: تسنیم / کاماپرس