به گزارش پایگاه خبری نشان :

در دنیای امروزِ صنعت حمل و نقل، سرعت ارسال یکی از مهم‌ترین انتظارات و دغدغه‌هاست. وقتی عوامل دیگر را کنار این مقوله در نظر بگیرید، سؤالات مختلفی به وجود می‌آید. چطور می‌شود یک ارسال سریع و در‌عین‌حال ایمن داشت؟ آیا هزینه چنین سرویسی مقرون‌به‌صرفه خواهد بود؟ به چه شرکتی می‌شود اطمینان کرد؟

این سؤالات دغدغه جدی بسیاری از افراد و شرکت‌هاست. اسپیدکس با درک این نیازها، سرویس‌های خود را براساس استانداردهایی جهانی ارتقا داد. مشتریان این شرکت اسپیدکس می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، با بهترین کیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت، مرسوله خود را به هر جایی از دنیا ارسال کنند.

در ادامه خواهید فهمید اسپیدکس چطور چنین زمینه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرد.

مشتریان چه توقعاتی راجع به ارسال سریع مرسوله‌ها دارند؟

سرعت مهم‌ترین عاملی است که اینجا در نظر گرفته می‌شود، اما تنها شاخص نیست. یک مشتری علاوه بر سرعت، موارد دیگری را نیز در نظر می‌گیرد. هر سرویس‌دهنده‌ای که بتواند همه این‌ها را در کنار هم جمع کند، نظر مثبت مشتریان را نیز به دست می‌آورد. در این بخش، بیشتر با این شاخص‌ها آشنا می‌شوید.

امکان ارسال مرسوله به نقاط مختلف

در دنیای کنونی ۲۰۶ کشور وجود دارند. توسعه اقتصادی جهان، رشد تجارت، ارتباطات علمی و این دست مسائل نیز سرزمین‌های مختلف را به یکدیگر متصل کرده است.

با این اوصاف، هر روز احتمال نیاز به انتقال یک مرسوله حتی به نقطه‌ای کمترشناخته‌شده وجود دارد؛ کشورهایی که قطب صنعتی و پل تجاری هستند که جای خود دارد.

وقتی حرف از حمل و نقل بین‌ المللی باشد، شما کدام گزینه را ترجیح می‌دهید؟ شرکتی که فقط در چند نقطه خدمت‌رسانی دارد یا اسپیدکس که در قاره‌های مختلف سرویس‌دهی می‌کند؟ طبیعتاً گزینه دوم.

پشتیبانی از انواع بسترهای حمل و نقل

حمل و نقل دریایی بستری مقرون‌به‌صرفه برای جابه‌جایی انواع محموله‌ها به حساب می‌آید. بیشتر انتقال‌ها نیز از همین طریق اتفاق می‌افتد. مسیر دریایی در دو نقطه‌ای که بسیار نزدیک هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

فرض کنید یک کالای فاسدشدنی دارید که باید هرچه سریع‌تر از ایران به اروپا برسد، یا دانشجویی هستید که به یک سند (مدرک) خاص نیاز پیدا کرده‌اید. زمان شما برای تحویل مدرک هم محدود است.

در چنین شرایطی کشتی به کار شما می‌آید؟ احتمالاً حاضر هستید هزینه بیشتری بپردازید، اما چندین هفته منتظر نمانید. برای برآوردن این نیاز، سرویس پستی طرف قرارداد شما باید به ناوگان هوایی نیز دسترسی داشته باشد.

تضمین سلامت مرسولات

«اول ایمنی بعد کار» به جمله‌ای کلیشه‌ای تبدیل شده است؛ اما این موضوع چیزی از ارزش مفهوم آن کم نمی‌کند. اگر از شما بپرسند «ترجیح می‌دهید مرسوله شما زود ولی آسیب‌دیده به دستتان برسد یا سالم ولی با تأخیر»، مطمئناً عده زیادی حالت دوم را ترجیح می‌دهند.

با استفاده از خدمات اسپیدکس نیازی به قرارگیری در این دوگانه نیست. این شرکت هم سرعت ارسال محموله‌ها را تضمین می‌کند و هم سلامت محصولات را.

مقرون‌به‌صرفگی

طبیعی است که یک سرویس باکیفیت از نظر هزینه با دَمِ‌دستی‌ترین گزینه تفاوت داشته باشد. البته بازهم باید اصل هزینه و فایده رعایت شود. شرکت‌های معتبر هزینه‌های خود را به‌گونه‌ای تعیین می‌کنند که مشتری احساس رضایت و برد داشته باشد.

اطمینان از تعهد شرکت پستی به زمان تخمین‌زده‌شده

از طریق تماس با کارشناسان شرکت‌های پستی و حمل و نقل یا مراجعه به سایت آن‌ها، امکان تخمین زمانِ به‌مقصد‌رسیدن مرسوله خود را خواهید داشت. بازه زمانی اعلام‌شده، تصوری ذهنی برای شما ایجاد می‌کند، حتی ممکن است پای این موضوع به قرارداد شما و سرویس‌دهنده نیز باز شود.

این حق شماست که به وعده‌ای که گرفته‌اید عمل شود، و البته شرکت‌های معتبر، این اعتماد را سرمایه اصلی خود می‌دانند. به همین دلیل هم برای حفظ سرمایه معنوی و اجتماعی خود تمام تلاششان را می‌کنند.

اسپیدکس چگونه دغدغه‌های مشتریان خود را برطرف می‌کند؟

تا اینجا با انتظاراتی که از ارسال سریع مرسوله می‌رود آشنا شدید. اسپیدکس با درک این موارد، معنایی جدید به حمل و نقل سریع بخشیده است. چطور؟ در ادامه بررسی خواهیم کرد.

همکاری با شرکت‌های بین‌المللی و حضوری جهانی

قصد ارسال مرسوله به کدام نقطه از زمین را دارید؟ به باور اسپیدکس، باید راهی به تمام جهان باز کرد. رسیدن به این هدف بدون یک همکاری گسترده ممکن نبود. به همین جهت، این شرکت با دیگر فعالان پیشتازِ صنعت حمل و نقل جهان وارد همکاری شد.

حالا نقاط تحت پوشش اسپیدکس به قاره‌های مختلف می‌رسد. در مناطقی که اهمیت بیشتری دارد (به دلایل تجاری، جغرافیایی، سیاسی و…) این حضور پررنگ‌تر نیز شده است.

فرقی نمی‌کند به آسیا، اروپا، آمریکا، اقیانوسیه یا آفریقا بار اسال کنید؛ درهرحال، مسیر شما قبلاً توسط این تیم باز شده است و از به‌مقصد‌رسیدن مرسوله خود مطمئن خواهید بود.

ناوگان گسترده و مجهز

وقتی بحث از گستردگی ناوگان می‌شود، تنها محدود به راه‌های آزاد نیست. با اسپیدکس این فرصت را دارید تا بار را درب منزل خود تحویل دهید و گیرنده آن را درب محل سکونت خود تحویل بگیرد.

زمین، دریا و آسمان زیر پای تیم این مجموعه قرار دارد. از خودرو بگیرید تا کشتی و حتی هواپیما. ناوگان اسپیدکس شامل تمامی این تجهیزات می‌شود. هر مرسوله‌ای با هر جنس، ابعاد، وزن و شرایطی داشته باشید، می‌توانید ارسال آن را به این شرکت بسپارید.

بسته‌بندی حرفه‌ای و بیمه مرسولات

چه چیزی احتمال آسیب‌دیدن مرسوله‌ها را کاهش می‌دهد؟ ایجاد شرایط امن نگهداری. اصلی‌ترین چیزی هم که این موضوع را تضمین می‌کند، نوع بسته‌بندی محموله است.

تیم حرفه‌ای اسپیدکس مرسوله‌ها را براساس استانداردهای جهانی بسته‌بندی می‌کند. همچنین، محیط انبار و قرارگیری مرسوله، با شرایط خاص آن هماهنگ می‌شود. مثلاً این نکته در جابه‌جایی محموله‌های فاسدشدنی نقشی کلیدی بازی می‌کند.

با وجود همه این شرایط، حادثه ممکن است بازهم در کمین باشد. برای چنین شرایط غیرمنتظره‌ای نیز اسپیدکس چاره‌ای اندیشیده است. با بیمه‌کردن مرسوله خود، از تحمل ضررهای احتمالی خود را نجات خواهید داد.

قیمت مناسب

این مسئله نیاز چندانی به توضیح ندارد. تیم مدیریت این شرکت پستی، قیمت‌ها را با درنظرگرفتن این موارد تعیین می‌کند: حفظ کیفیت خدمات و تعیین هزینه‌ای قابل پرداخت برای مشتریان.

رهگیری لحظه‌ای و پشتیبانی مستمر

پیش از دریافت هر نوع سرویسی، کارشناسان اسپیدکس به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند. هدف از این کار، ارائه بهترین سرویس به شماست. در این فرایند، از زمان تقریبی به‌مقصدرسیدن مرسوله خود هم آگاه می‌شوید.

این پشتیبانی و همراهی در ادامه نیز وجود دارد. اسپیدکس برای مشتریان خود یک پورتال حرفه‌ای طراحی کرده است. از طریق پنل خود امکان رهگیری محموله‌ها را خواهید داشت. همچنین می‌توانید از راه‌های مختلف با کارشناسان شرکت تماس برقرار کنید.

لینک منبع