به گزارش پایگاه خبری نشان :

قیمت غذا خشک سگ

یکی از نکات بسیار مهم در زمان نگهداری از سگ ها، تغذیه و رژیم غذایی آنها است. نوع غذایی که این حیوانات در طول روز مصرف می کنند، تاثیر مستقیمی روی رشد و طول عمر آنها دارد. به همین دلیل صاحبان این حیوانات باهوش و بامزه، همواره به دنبال بهترین خوراکی ها برای آنها هستند. غذای خشک یکی از بهترین و مهم ترین غذایی است که سگ ها باید در رژیم غذایی خود داشته باشند. این محصول در برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. در این مطلب قصد داریم در مورد بهترین غذای خشک ایرانی سگ صحبت کنیم؛ همراه ما باشید.

معرفی بهترین غذای خشک ایرانی سگ

همانطور که گفتیم برندهای مختلفی در حال حاضر در ایران و خارج از کشور اقدام به تولید غذای خشک کرده اند. بسیاری از افراد علاقه زیادی به نگهداری از حیوانات در خانه دارند؛ اما آنها به سبب هزینه های بالای غذا، واکسن، شوینده و … از این کار منصرف می شوند. چرا که آنها تصور می کنند تنها باید از غذای خشک خارجی استفاده کنند.

باید بگوییم که در حال حاضر برندهای ایرانی توانسته اند همگام با تولیدکننده های خارجی، محصولات با کیفیتی را تولید کنند. شما می توانید به راحتی و با صرف هزینه کمتر، بهترین غذای خشک ایرانی سگ را خریداری کنید. برای مشاهده قیمت غذای خشک سگ به سایت ما مراجعه کنید.

به این ترتیب با هزینه کمتر می توانید یک سگ را به سرپرستی قبول کنید. تولیدات برندهای ایرانی محدود به غذای خشک نمی شود؛ بلکه آنها انواع مکمل، تقویتی، تشویقی و … را نیز تولید می کنند.

انواع غذا خشک سگ

قیمت غذای خشک سگ ایرانی سگ یا غذای مرطوب؟

تغذیه س کنگ ها محدود به غذای خشک نیست؛ آنها باید غذای مرطوب یاسرو، تشویقی و حتی غذای خانگی نیز مصرف کنند. اما این سوال مطرح می شود که خرید بهترین غذای خشک ایرانی سگ یا غذای مرطوب؟ کدام بهتر است؟

خرید غذای سگ ارزان خشک در واقع تکه های بیسکوییت مانندی هستند که از مواد مختلفی مثل گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و غلات تولید شده اند.

این در حالیست که کنسرو ها، تکه های غذای تازه و غوطه ور در آب یا ژله هستند. نزدیک به 60 الی 80 درصد ترکیبات کنسروها را آب تشکیل می دهد. اگر بخواهیم اصولی بگوییم؛ در رژیم غذایی یک سگ باید هر دو نوع غذا وجود داشته باشد. چرا که هر کدام به نوعی مواد مورد نیاز بدن حیوان را تامین می کند.

شما می توانید علاوه بر قیمت غذای سگ، قیمت تشویقی سگ را نیز در پت شاپ سگ من به راحتی مشاهده کرده و برای خرید اقدام کنید.

فواید غذای خشک ایرانی برای سگ چیست؟

یکی از فواید غذای خشک، رطوبت بسیار پایین آن است. همین موضوع سبب می شود تا بتوانید به راحتی آن را به مدت طولانی بیرون از یخچال نگهداری کنید. علاوه براین، قیمت پایین غذای خشک ایرانی سگ، از دیگر مزایای آن است. این موضوع باعث می شود که هزینه های نگهداری سگ کاهش پیدا کند.

بهترین غذای خشک ایرانی سگ سرشار از پروتئین، ویتامین، کربوهیدرات، مواد معدنی و … است. در نتیجه مصرف روزانه آن به رشد و سلامت بیشتر سگ کمک خواهد کرد. لازم به ذکر است که مصرف غذای خشک برای سگ باید طبق دستور دامپزشک صورت بگیرد.

از دیگر مزایای این محصول می توان به حمل آسان اشاره کرد؛ به طوری که شما می توانید به راحتی آن را در سفر نیز همراه خود ببرید. بدون اینکه نگران فاسد شدن آنها باشید. جویدن غذای خشک مانند مسواک عمل کرده و از تشکیل جرم روی دندان سگ جلوگیری می کند. در نتیجه مصرف غذای خشک ایرانی سگ، به سلامت دهان و دندان حیوان نیز کمک خواهد کرد.

تشوقی سگ

مواد تشکیل دهنده بهترین غذای خشک ایرانی سگ

همانطور محصول بر اساس سازمان صنایع غذایی حیوانات خانگی استرالیا تعیین که گفتیم غذای خشک به رشد و سلامت سگ کمک زیادی می کند. ترکیبات این و تایید می شود. بر اساس دستورات این سازمان، بهترین غذای خشک ایرانی سگ باید دارای ترکیبات زیر باشد:

  1. مواد انرژی زا و مورد نیاز بدن سگ
  2. پروتئین های حیوانی مثل مرغ، گوشت و اسید آمینه ها
  3. چربی ها و اسید های چرب ضروری مانند امگا 3 و 6
  4. انواع ویتامین ها، مواد معدنی مانند کلسیم

انواع غذای خشک سگ ایرانی

همانطور که میدانید کشور ما به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی حاکم بر آن، دائما دچار نوسانات قیمت ارز می شود. از طرفی قیمت محصولات خارجی از جمله غذای خشک حیواناتی نظیر سگ، بر حسب قیمت دلار تعیین می شود. به همین دلیل قیمت غذای خشک سگ ایرانی این محصولات دائما نوسان داشته و افزایش می یابد. این در حالیست که غذای خشک ایرانی سگ به دلیل تولید در داخل کشور، این نوسانات را ندارد. همین مسئله سبب شده است تا از سال 1397 اغلب مردم به خرید بهترین غذای خشک ایرانی سگ روی بیاورند.

از بهترین برندهای تولید کننده غذای خشک می توان به فیدار، مفید، ول پت، نوتری و … اشاره کرد. با خرید غذای ایرانی برای سگ خود، در هزینه هایتان صرفه جویی خواهید کرد.

خرید تشویقی سگ

غذاهای ممنوع برای سگ

همانطور که بسیاری از غذاها برای ما انسان ها ممنوع است؛ حیوانات نیز باید از خوردن برخی از مواد غذایی منع شوند. از جمله خوراکی های ممنوعه برای سگ ها می توان به اسکلت مرغ، شیر لاکتوز دار، شکلات، شیرینی، انگور، کشمش و … اشاره کرد.

دلیل بی اشتهایی سگ ها

یکی از مشکلاتی که صاحبان سگ ها با آن دست وپنجه نرم میکنند، بی اشتهایی آنها است. اما دلیل اصلی این اتفاق چیست؟ یکی از مهم ترین دلایل بی اشتهایی سگ ها، می تواند مشکلات مربوط به دندان های آنها باشد.

سگ ها باید به صورت مرتب دندان هایشان مسواک شود؛ خوردن غذای خشک در این باره کمک زیادی خواهد کرد. از دیگر دلایل بی اشتهایی سگ ها می توان به بیماری های مزمن گوارشی، مشکلات روانی، دوست نداشتن آن خوراکی، مسافرت و … باشد.

لازم به ذکر است، در صورتی که سگ شما 24 ساعت غذا نخورد، او را حتما نزد یک دامپزشک ببرید. شما می توانید علاوه بر خوراکی، برای خرید لوازم سگ نیز به صورت آنلاین به پت شاپ آنلاین سگ من مراجعه کنید. فقط کافیست داخل گوگل سرچ کنید: خرید وسایل سگ از سگ من، به همین راحتی!.