به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمدرضا گلزار از چهرهای پر فروش فیلم های سینمایی است محمدرضا گلزار حواشی زیادی را در سینما دارد محمدرضا گلزار از چهرهای مطرح در فضای مجازی است محمدرضا گلزار جزء پولدار ترین بازیگران است محمدرضا گلزار جز گران ترین بازیگران در زیمنه دستمزد در بازیگری است

ماشین میلیاردی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار مدتی از دنیای ورزش دور بود و چاق شده بود تا اینکه به طرفدارانش قول داد که به زودی با ورزش کردن دوباره خوش هیکل می شود که همین اتفاق افتاد و ماه ها شب و روز تمرین و ورزش کرد تا به نتیجه دلخواهش برسد. طی سال های اخیر و بیشتر با کم رونق شدن سینماها و کم شدن کارهای سینمایی محمدرضا گلزار بیشتر به سراغ ورزش کردن رفته و سعی می کند بدن خود را ورزیده کند که ظاهرا در این راه موفق هم بوده است.

اگر عکس ها و فیلم های گذشته محمدرضا گلزار را ببینید متوجه می شوید که او بدنی کاملا معمولی داشت که حتی برخی مواقع هم چاق بود ولی الان بدنی ورزیده و ورزشکاری دارد که برای داشتن آن تلاش زیادی کرده است (حداقل از ویدیوهای که منتشر می کند و همیشه در حال ورزش کردن است می توان گفت تلاش زیادی کرده است)

محمدرضا گلزار

اما برخی از مردم بر این باروند که محمدرضا گلزار بیشتر درگیر داروهای انرژی زاست و بیشتر با تغذیه خاص خود توانسته ماهیچه های خود را بسازد. البته محمدرضا گلزار در زمینه بوکس و حرکات رزمی هم دستی بر آتش دارد.

گلزار نه تنها خودش را فردی زحمت کشیده می داند بلکه همیشه مردم را به تلاش کردن برای رسیدن به اهداف دعوت می کند. اما خود محمدرضا گلزار دیدگاه کاملا متفاوتی دارد و اینکه نون خوشگلی اش را می خورد را به شدت تکذیب می کند. او می گوید خیلی زحمت کشیده ام و روزهای سخت بسیاری داشته ام. از کار کردن در رستوران آغاز کردم و سالها بدون حمایت خانواده و پدر به صورت مستقل کار کردم تا به اینجا رسیدم.

او می گوید اولین ماشینی که داشتم یک خودروی 405 بسیار داغون دسته دوم بود که همه ی همکارانم به من می گفتند این را بفروش تا بلایی سرت نیاورده. در میان بازیگران علاوه بر سحر قریشی خانم الهاحم حمیدی هم که بازیگر شناخته شده و قدیمی و معروفی است به سوپر استار بودن محمدرضا گلزار اشاره کرده است.

استایل تمام قد محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

الهام حمیدی بازیگر زن مشهور و تقریبا بی حاشیه درباره ستاره های سینمای ایران که می گوید : به نظر من خانم نیکی کریمی و آقایان رضا گلزار و رادان جزو سوپراستارهای انگشت‌شمار سینمای ایران هستند. الهام حمیدی ادامه می دهد : اما آنچه که می‌خواهم بگویم، این است که ما در ایران ستاره‌سازی را نمی‌دانیم! در واقع روش ستاره‌سازی‌مان اشتباه است، وگرنه بازیگران زیادی داریم که مستعد سوپراستار شدن هستند، اما فضا و عرصه را برایشان باز نمی‌کنیم یا نمی‌گذاریم که به این مرحله برسند. جالب است بدانید که در آن طرف بازیگران زیادی هستند که با سوپر استار بودن محمدرضا گلزار مخالف هستند. برخی از آنها صحبت کرده اند و برخی از آنها هم نیش و کنایه زده اند

آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان استایلیست اختصاصی رضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.

خانم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشد و آخرین متد های طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند.

بیزنس و انواع شغل محمدرضا گلزار 

گلز مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت و بعدها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد.

حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport از نمایندگی فرانسه را اداره می کند و در دبی مرکز سولاریومی (برنزه کردن پوست) به نام سان پینت را دارد.

شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی اش هم در چند سال اخیر می باشد.

رفقای هنری ورزشی

صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است ، محمدرضا طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس می باشد و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

تجربه تدریس

گلزار در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و درس عربی و معارف را 100 زد ، زمان دانشگاه درس معارف و دینی را تدریس می کرد و می گوید به شدت آدم مذهبی هستم.

ازدواج

در تمام این سالها به خوبی حس کرده ام که تا چه اندازه شهرت مرا تنها کرده است با وجود همه شایعات هنوز مجردم و نتوانستم ازدواج کنم.

دستمزد میلیاردی و غذا

دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه سال 96 و دریفات متوسط 200 میلیون تومانی او را در صدر گرانفیمت ترین بازیگران چند سال کرده است.

غذاهای مورد علاقه او قرمه سبزی و ماکارانی است و غذای بیرون زیاد دوست ندارد.

تجربه اجرا

گلزار در زمستان 97 اولین تجربه خود را بعنوان مجری در مسابقه برنده باش بدست آورد اما دستکاری آرامی درمی جشنواره جام جم این برنامه را به حاشیه برد.

در نهایت به استناد حکم  فتوای آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر درآمد این برنامه و پرداخت جوایز، مصداق قمار قلمداد و پخش آن متوقف شد.

منبع: برخط نیوز