به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمد رضا گلزار از چهرهای پر فروش فیلم های سینمایی است محمد رضا گلزار حواشی زیادی را در سینما دارد محمد رضا گلزار از چهرهای مطرح در فضای مجازی است محمد رضا گلزار جزء پولدار ترین بازیگران است محمد رضا گلزار جز گران ترین بازیگران در زیمنه دستمزد در بازیگری است

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در میان شاخ های اینستاگرای رفقای زیادی دارد و تقریبا با اکثر واینرهای اینستاگرامی دوست است. او مدتی پیش محمدامین کریم پور به همراه همسرش را به مسابقه هفت خان که از شبکه نمایش خانگی با مجری گری گلزار پخش می شود دعوت کرد و روی خط هم عرفان علیرضایی شاخ دیگر اینستاگرامی را مهمان برنامه کرد

کانتر بازی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در کشور خارجه

محمدرضا گلزار روزهای قابل توجهی از سال را در خارج از کشور می گذارند که بیشتر تفریح او در دبی است و تصاویری که منتشر می کند نشان دهنده این است که او تقریبا هر ماه به دبی می رود ! اگر بخواهیم طبق الگوهای سفر محمدرضا گلزار بگوییم که به جز ایران در کدام کشورها ساکن است و زندگی جداگانه دارد می توانیم بگوییم محمدرضا گلزار در کشورهای امارات و آمریکا هم زندگی دارد و قطعا در آنجا سرمایه گذاری هایی انجام داده است. چرا که سفرهای او به این دو کشور بسیار زیاد است

استایل ورزشکاری محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

انتشار ویدیویی از طرفداران دهه هشتادی محمدرضا گلزار و اشک ریختن آنها برای او جنجالی شد و بسیاری از کارشناسان روانشناسی واکنش نشان دادند. سوپر استاری که همکارانش بر سر استار بودن یا نبودنش دعوا می کنند این روزها به آمریکا سفر کرده و تصاویری از تفریحات لاکچری خود منتشر می کند. محمدرضا گلزار این روزها در آمریکاست و در گرانترین بوتیک دنیا حاضر شده است. البتی برخی می گویند برای شرکت در چند کنسرت هم رفته است. او تصاویری از قرارداد تبلیغاتی خود با برند مشهور آمریکایی منتشر کرده است.

محمدرضا گلزار خواننده، مجری و هنرپیشه معروف ایرانی است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بازی در فیلم سینمایی آینه بغل، بانویی از ماه و در امتداد شهر را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات است. در قسمت زیر تصاویری از بازیگرانی که حج رفتند را قرار داده ایم.

محمد رضا گلزار

حاشیه های شقایق دلشاد و محمدرضا گلزار

حاشیه درست کردن برای محمدرضا گلزار و کسب فالوور : شقایق دلشاد دختر ایرانی است که خودش را مدل و بازیگر معرفی می کند که البته توانسته چند نقش فرعی در برخی فیلم ها و سریال های مشهور داشته باشد. او می گوید به اندازه محمدرضا گلزار مشهور است. البته این خبر به گوش محمدرضا گلزار هم رسید و در واکنش به او چیز خاصی نگفت و به نوعی او را به حساب نیاورد که بخواهد پاسخی بدهد. همچنین ویدیویی از او منتشر شده که با یک بنز به افتتاحیه یک مرکز تجاری می رود و در پاسخ به سوال خبرنگار که می گوید چرا بادیگارد داری، پاسخ می دهد که دارندگی و برازندگی ! البته بعدا در مصاحبه ای عنوان کرد که آن بنز و بادیگاردها مال من نبودند و اجاره ای بود

محمدرضا گلزار

هرچند بر سر اینکه به محمدرضا گلزار سوپر استار بگوییم یا نه اختلافات زیادی است و مردم همیشه نسبت به این جمله واکنش تند نشان می دهند ولی آنچه که می خواهیم بگوییم این است که گلزار به لحاظ مالی و فعالیت های اقتصادی در میان هنرمندان واقعا یک سوپر استار است ! محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. زندگی لاکچری و لوکس محمدرضا گلزار همیشه مورد انتقاد همکاران او بوده است اما آنچه بیشتر از همه چی برای او حاشیه درست کرده است ورود او به مجری گری و خوانندگی ست. با اینکه محمدرضا گلزار خودش قبلن عضو گروه موسیقی بوده است ولی خوانندگان زیادی به او حمله کرده اند و خواندن او را مسخره می کنند

محمدرضا گلزار

ورود به مدلینگ

علاقه و چهره جذاب اش باعث شد در سال 1380 وقتی 24 ساله بود تصاویرش با برند پوشاک مردانه ایکات بعنوان اولین فتومدل رو بیلبوردهای تبلیغاتی برود.

محمدرضا گلزار

طراح اختصاصی لباس

آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان استایلیست اختصاصی رضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.

خانم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشد و آخرین متد های طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند.

بیزنس و انواع شغل

گلز مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت و بعدها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد.

حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport از نمایندگی فرانسه را اداره می کند و در دبی مرکز سولاریومی (برنزه کردن پوست) به نام سان پینت را دارد.

شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی اش هم در چند سال اخیر می باشد.

رفقای هنری ورزشی

صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است ، محمدرضا طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس می باشد و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

تجربه تدریس

گلزار در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و درس عربی و معارف را 100 زد ، زمان دانشگاه درس معارف و دینی را تدریس می کرد و می گوید به شدت آدم مذهبی هستم.

ازدواج

در تمام این سالها به خوبی حس کرده ام که تا چه اندازه شهرت مرا تنها کرده است با وجود همه شایعات هنوز مجردم و نتوانستم ازدواج کنم.

دستمزد میلیاردی و غذا

دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه سال 96 و دریفات متوسط 200 میلیون تومانی او را در صدر گرانفیمت ترین بازیگران چند سال کرده است.

غذاهای مورد علاقه او قرمه سبزی و ماکارانی است و غذای بیرون زیاد دوست ندارد.

تجربه اجرا

گلزار در زمستان 97 اولین تجربه خود را بعنوان مجری در مسابقه برنده باش بدست آورد اما دستکاری آرامی درمی جشنواره جام جم این برنامه را به حاشیه برد.

در نهایت به استناد حکم  فتوای آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر درآمد این برنامه و پرداخت جوایز، مصداق قمار قلمداد و پخش آن متوقف شد.

منبع : وقت صبح