به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

آیا در خانواده خود پزشکی دارید؟ چقدر از مزیت‌های ارتباط با دکتر خانواده اطلاع دارید؟ آیا این امکان وجود دارد که یک پزشک به صورت دائم در خانواده خود داشته باشیم تا هر زمانی که مشکل پزشکی برای یکی از اعضا بوجود آمد شرایط را در لحظه کنترل کند؟

همراهی یک پزشک خانواده علاوه بر تشخیص به موقع و درمان سریع موجب حس دلگرمی می‌شود. این پزشک از سوابق بیماری‌های خانوادگی شما مطلع است و می‌تواند بهترین مشاور برای تضمین سلامت جسم و روح شما باشد. شما به راحتی می‌توانید بهترین پزشکان را به خانواده خود اضافه کنید.  

با سامانه مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا به بیش از ۴۵۰ پزشک فوق‌تخصص و متخصص در تمامی گرایش‌ها دسترسی دارید. برای استفاده از خدمات پزشک خانواده دکتر ساینا نیازی به مراجعه حضوری نیست. تنها کافیست اپلیکیشن این سامانه را در گوشی تلفن همراه خود نصب کنید یا از طریق وبسایت اقدام نمایید. ارتباط با پزشک آنلاین دکتر ساینا می‌تواند لذت همراهی یک پزشک خانواده را برای شما دوچندان کند.

چرا همراهی یک پزشک خانواده ضروریست؟

بسیاری از بیماری‌ها علائمی ندارند. چکاپ‌های دوره‌‌ای و آزمایش‌های متناوب می‌توانند در تشخیص این بیماری‌ها اثربخش باشند. حال تصور کنید این چکاپ‌های دوره‌ای را نزد یک پزشک خانواده انجام دهید. این ارتباط با دکتر به سبب ثبت سوابق آزمایش‌ها و چکاپ‌ها می‌تواند به تشخیص به موقع بیماری‌ها کمک کند. همراهی و حضور یک متخصص برای تمام اعضای خانواده می‌تواند برای حل بسیاری از مشکلات تاثیرگذار باشد.

2

استفاده از دکتر ساینا تنها به سلامت جسم ختم نمی‌شود. در این سامانه برای سلامت روان خود نیز می‌توانیم با بهترین روانپزشکان و روانشناسان صحبت کنیم. به این ترتیب نه تنها سلامت جسم بلکه سلامت روان خانواده نیز در این ارتباط با دکتر تضمین می‌شود و در صورت به خطر افتادن شرایط جسمی و روحی می‌توان هرچه سریع‌تر اقدام به حل مشکلات کرد. به طور کلی دکتر خانواده مزایای زیر را برای خانواده فراهم می‌کند:

  • در بهبود زندگی شما و صرفه‌جویی در هزینه‌های شما موثر است. چطور؟ طی مطالعات انجام شده حضور یک پزشک خانواده باعث می‌شود شما با چکاپ‌های دوره‌ای از بروز بیماری‌های جدی هزینه‌های درمانی بالایی دارند پیشگیری کنید.
  • زمانی که نیاز به مشورت با پزشک متخصص داشته باشید، مجرب‌ترین و حاذق‌ترین فرد را به شما معرفی می‌کند. به این ترتیب برای ارتباط با دکتر متخصص زمان زیادی صرف نخواهید کرد.
  • پزشک خانوادگی بسیاری از بیماری‌های شما را به خوبی تشخیص می‌دهد و برای درمان آن‌ها اقدام می‌کند.
  • از سوابق شخصی و خانوادگی شما آگاهی دارد. بسیاری از بیماری‌ها ارثی و ژنتیکی است. با دانستن اطلاعات خانوادگی و سوابق، درمان مورد نیاز به سرعت انجام می‌شود.
  • چرخه زندگی شما را دنبال می‌کند.

در سامانه دکتر ساینا بیش از 450 پزشک در 44 زمینه تخصصی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید مشاوره روانشناس خانواده‌تان را نیز از همین طریق انتخاب کنید.

چطور پزشک خانواده خود را پیدا کنیم؟

شما چه معیاری برای ارتباط با دکتر در ذهن خود دارید؟ سوابق یک متخصص و تحصیلات او از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب است. همچنین نظرات  مراجعه کنندگان و بیماران یک پزشک می‌‌توانند در تصمیم‌گیری تاثیرگذار باشند. پزشک خوب امین بیمار است، در دسترس است و برای حل مشکلات او زمان کافی اختصاص می‌دهد.

همچنین تا اتمام فرآیند درمان و حل مشکلات او را همراهی می‌کند. احتمالا یکی از روش‌های مشاهده نظرات مراجعین خواندن نظرات در وبسایت‌های متعدد باشد. اما این راه‌حل زمان‌بر است و ممکن است از حوصله شما خارج باشد. پیشنهاد ما به شما دیدن نظرات کاربران، سابقه و تحصیلات متخصصین در دکتر ساینا است. به این ترتیب می‌توانید بدون صرف زمان زیاد در سایت‌های مختلف برای یک ارتباط با دکتر خوب،  یک پزشک خانواده را برای خود انتخاب کنید.

3

مشاوره در دکتر ساینا به چه صورتی انجام می‌شود؟

همانطور که اشاره شد، دکتر ساینا یک سامانه مشاوره از راه دور است. از طریق این وبسایت می‌توانید مشاوره آنلاین یا تلفنی انجام دهید. امکان ارسال تصویر، صوت و متن در مشاوره آنلاین امکان‌پذیر است. به این ترتیب نیاز نیست برای دیدن نتیجه آزمایش تن به مسافرت‌های درون شهری دهید. با ارسال همین جواب آزمایش در سامانه و اپلیکیشن می‌توانید از نتیجه باخبر شوید و در صورت صلاحدید پزشک مراجعه حضوری داشته باشید. ارتباط با دکتر در سامانه مشاوره پزشکی دکتر ساینا، به راحتی انجام می‌شود. از سامانه مشاوره دکتر ساینا می‌توان برای چکاپ‌های دوره‌ای سالمندان هم کمک گرفت. در شرایطی که هرگونه خروج از منزل برای این عزیزان می‌تواند دردسرهایی داشته باشد با مشاوره تلفنی و آنلاین، ارائه خدمات پزشکی را برای این عزیزان آسان‌تر کنید.