به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکی از مهمترین ویژگی های افراد می تواند زیبایی و آراستگی باشد. و از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و توسعه های فناوری بشر امروزی تمایل بیشتری به زیبایی دارد. کلینیک ستاره ساعی با بهره گیری از ابزار و ها و خدمات به روز و تکیه بر دانش به روز شده توانسته مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهد.

کاشت ابرو یه روش درمانی و زیر مجموعه کاشت موی سر است. برای کاشت ابرو از موهای پشت سر (ما بین دو گوشت) استفاده خواهد شد. که علاوه بر خود مو فولیکول های آن هم به قسمتهایی از ابرو که لازم است پیوند زده می شود. وجود این فولیکول ها باعث خواهد شد که ابرو مانند موی سر به طور طبیعی تا پایان عمر رشد کند و حتی نیاز به کوتاه کردن و مرتب کردن داشته باشد.

چرا کاشت ابرو

ابرو یکی از مهمترین اجزای صورت ما است. چون به صورت قابی برای چشمانمان عمل می کند و کم پشت بودن یا نبودن آن به کلی ظاهر چهره ما را تغییر بدهد و دچار عدم اعتماد به نفس کند از آن جایی که کم پشتی و ریزش ابرو مانند موی سر یک عمل طبیعی نیست باید به آن رسیدگی شود. کاشت ابرو می تواند بهترین روش در این زمینه باشد.

 

کاشت ابرو چگونه است؟

یکی از عملهای  زیبایی کاشت ابرو است این عمل برای موهای ریخته شده مناسب است در این عمل گرافت های مو به بانک موی سر انتقال داده می شود و در  عمل کاشت موهای ابرو مانند موهای طبیعی به رشد خود ادامه می دهند.

چه کسانی می توانند از کاشت استفاده کنند.

در کل کاشت ابرو برای کسانی که مشکل کم پشتی و ابروی نازک دارند مناسب است مانند:

  • مادر زادی بودن
  • اختلالت هورمونی، ریزش موی سکه ای.
  • افرادی که از یک نواختی ابرو خسته شده اند.
  • اکثر افراد از طرح تاتو راضی نیستند.

33

هزینه کلینیک

 شاید این کلینیک قیمت کمتری از شما دریافت کند. اما در نهایت چنین کاری برای هر کسی، گران تمام خواهد شد. چرا که طبیعتا هیچ چیز به اندازه سلامت فرد در اولویت نیست. اگر یک عمل پیوند ابرو موفقیت آمیز با هزینه‌ای بیشتر انجام دهید. به مراتب سودمند‌تر از آن است که یک عمل ناموفق کاشت ابرو را با هزینه‌ای کمتر پشت سر بگذارید. چرا که این کار، خسارت‌های بزرگی برای شما به همراه خواهد داشت. کلینیک ستاره ساعی کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو بهترین مرکز کاشت ایران با سالها تجربه در زمینه کاشت مو و کاشت ابرو در خدمت شما عزیزان می باشد. تمامی کارهای کاشت کلینیک با ضمانت نامه کتبی است تا با خیال راحت در کنار ما زیباتر شوید

 

کاشت ابرو طبیعی

 کاشت ابرو یک نوع عمل پیوند اعضای طبیعی به حساب می آید. اما این پیوند از فردی به فرد دیگر صورت نمی گیرد. بلکه از موهای خود فرد برای ایجاد پیوند استفاده می شود.به دلیل اینکه هیچگونه جسم خارجی وارد بدن فرد نمی شود عوارضی گریبان گیر شخص نمی شود. و این خود یکی از مزایای عمل زیبایی کاشت ابرو می باشد. درادامه اطلاعاتی در مورد روشهای کاشت ابرو و مزایا و معایب آن در اختیار شما قرار می گیرد.

روش fut کاشت ابرو

در این روش یک نوار باریک از پشت سر فرد ناحیه ای که به آن بانک مو میگویند برداشته می شود. با متریال زیبایی جای برداشت بخیه زده می شود تا هیچگونه اثری از ناحیه بخیه برجای نماند. به دلیل اینکه موها دستی جداسازی می شوند. هیچگونه آسیبی به گرفت ها وارد نمی شود.در فرایند کاشت به دلیل بلند بودن تار موها تکنسین کاشت به راحتی می تواند جهت رشد مو را تشخیص دهد و مو را در جهت درست در جای خود قرار دهد. این روش بزرگترین برتری روش fut نسبت به روش های fit،sut و… می باشد.

چرا باید کلینیک ستاره ساعی را انتخاب کنیم ؟

سلامتی و زیبایی حق همه ما است کلینیک ستاره ساعی با بکار گیری دستگاههای بروز در محیطی کاملا آرام و زیبا طبق پروتکل های بهداشتی در حال ارائه بهترین خدمات درمانی و زیبایی به هموطنان سراسر ایران و عزیزان کشور های همسایه می باشد.

خدمات و تجهیزات

یکی از مدرن ترین و بروز ترین و مجهزترین مراکز زیبایی کشور در زمنیه کاشت ابرو و کاشت مو در خدمت شما عزیزان قرار گرفته است، رویکرد ما ابتدا صحیحترین روز مشاوره و ارائه بهتر خدمات کاشت مو و ترمیم موی انجام شده در این مرکز است.