به گزارش پایگاه خبری نشان :

داهوا تولید کننده انواع دوربین های مدار بسته با قابلیت های مختلف است. از دوربین های دید در شب مادون قرمز تا دوربین های جدید با تکنولوژی دید در شب رنگی (فول کالر) و از سیستم های تحت کواکسیال گرفته تا سیستم های تحت شبکه IP با مدل های متنوع.

 

داهوا همواره سعی دارد با تولید محصولات متنوع با قیمت های مناسب نیازهای مختلف خریداران سیستم های مدار بسته را برای هر پروژه برآورده کند.

امروزه هر نیازی که در حوزه سیستم های نظارت تصویری داشته باشید از طریق راهکارهای مختلف داهوا قابل اجرا است.

اخیرا داهوا با بکارگیری تکنولوژی های هوش مصنوعی AI تحولی عظیم در قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری دوربین ها و دستگاه های تولیدی خود بوجود آورده است. بطوری که حتی کاربران خانگی نیز به بسیاری از قابلیت های هوشمند دسترسی پیدا کرده اند.

قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره، هشدار ورود افراد ناشناس، حرکت در مسیر غیر مجاز، شناسایی ورود وسیله نقلیه و تحلیل چهره، سن و جنسیت اشخاص همگی جزو آخرین فناوری های سیستم های مدار بسته داهوا هستند.

هنوز چند ماهی بیشتر از عرضه گسترده دستگاه ها و دوربین های سری AI داهوا در نمایندگی داهوا نمی گذرد که این شرکت دوربین های مجهز به دزدگیر و آلارم خود را معرفی کرده است.

این دوربین های مداربسته که ورژن پیشرفته تر دوربین های WizSense هستند در واقع درون خود علاوه بر قابلیت های هوش مصنوعی، قابلیت اعلام هشدار و آژیر کشیدن دارند. مثلا شما می توانید با تنظیم یک دوربین مجهز به دزدگیر داهوا، هنگامی که یک شخص وارد یک محوطه تعیین شده می شود به وی هشدار دهید که سریعا محل را ترک کند. این دوربین ها مجهز به آژیر و نور هشدار نیز هستند که در تاریکی شب بسیار تاثیر گذار است.

دوربین های دزدگیردار داهوا این قابلیت را دارند که بصورت مستقل و بدون نیاز به دستگاه ضبط تصاویر، برنامه ریزی شوند و همچنین از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کنند. یعنی شما می توانید این دوربین ها را بصورت مستقل برای ضبط تصاویر و یا هشدار استفاده کنید.

99

از طرف دیگر قابلیت های موجود در این دوربین ها با نرم افزار داهوا چه بر روی گوشی های تلفن همراه و چه روی سیستم های تبلت و یا کامپیوتر همخوانی دارند و براحتی می توانید این دوربین ها را از راه دور کنترل کرده و یا هشدارهای دوربین را روی گوشی و یا سیستم خود دریافت نمایید.

داهوا دوربین های مدار بسته جدید خود را تحت عنوان دوربین های TiOC از طریق نمایندگی های خود عرضه کرده است. دوربین های TiOC درواقع دوربین های  Three In One  یا سه در یک هستند. یعنی داهوا این دوربین را با ادغام 3 قابلیت پرطرفدار خود تولید کرده است. اول قابلیت Full Color یا دید در شب تمام رنگی که سبب می شود در تاریکی شب تصاویر بخوبی و با کیفیت رنگی مشاهده شوند. LED های بکار رفته در دوربین های TiOC می توانند محیط را برای تماشای تصاویر به صورت رنگی روشن کنند. دومین قابلیت ، Active Determine است. که قابلیت تشخیص و هشدار را بصورت فعال نگاه می دارد تا به محض وقوع یک اتفاق از پیش تعریف شده هشدارهای لازم را پخش کند و سومین قابلیت هم که پیشتر به آن اشاره شد قابلیت WizSense است که بکارگیری هوش مصنوعی برای تشخیص رویداد و یا چهره هاست.

999

داهوا تمام تلاش خود را در تولید دوربین های TiOC کرده است که خطاهای اشتباه به صفر برسد. مثلا خطاهایی که قبلا در سیستم های قدیمی روی حرکت حیوانات و یا درخت ها باعث آزار کاربران می شد دیگر در این دوربین جایی ندارند.

یکی دیگر از چالش هایی که Dahua با آن روبرو بوده است پخش سریع هشدار بوده است یعنی اینکه زمان پخش هشدار از زمان شناسایی رویداد به حداقل برسد بطوری که کاربر فورا از رویداد مربوطه مطلع شود.

و اما یک چالش دیگر هم همیشه روبروی داهوا بوده است و آن اینکه بتوان با حداقل هزینه بیشترین و حرفه ای ترین قابلیت ها را گرداوری کرد.

از نظر قیمت اگرچه دوربین های دزدگیر دار TiOC داهوا نسبت به دوربین های دیگر تحت شبکه داهوا گرانتر هستند اما باز هم یک سیستم مقرون به صرفه را برای کاربران خانگی فراهم می کنند.

بطور خلاصه قابلیت ها و ویژگی های دوربین های TiOC داهوا را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

بازدارندگی فعال

نور قرمز و آبی

 حتی در مه غلیظ و باران شدید کارایی دارد

 نور سفید چشم نواز

هشدار صوتی پیشرفته

صدای بلندگو تا 110dB

امکان مکالمه دو طرفه

آژیر اختیاری، صدای ضبط شده و صدای قابل تنظیم برای سناریوهای مختلف

اطلاع رسانی در زمان واقعی

 هشدار زمان واقعی فشار هشدار به برنامه تلفن همراه.

 تأیید زنگ بصری در هر زمان و هر مکان

فعال کردن و غیر فعال کردن با یک کلیک و کارکرد آسان.

 

دوربین TiOC داهوا را هم اکنون می توانید از نمایندگی داهوا در ایران خریداری کنید.