به گزارش پایگاه خبری نشان :

لباس فرم پیشینه ای بسیار طولانی دارد. شروع استفاده از لباس فرم در مدارس بوده است و منشا آن از انگلیس آمده است. قوانین پوشش در مدارس انگلیس به این شکل بوده که باید تمامی بچه ها لباس هایی یک دست و یک رنگ بر تن می کرده اند و معمولاً این لباس ها به رنگ های زرد و آبی تولید می شده اند. امروز نیز استفاده از لباس های فرم بسیار رایج شده است و در مدارس و سازمان ها به صورت زیاد استفاده می شود. یک لباس فرم باید دارای یک سری مشخصه باشد و هدف اصلی استفاده از لباس فرم یک دست بودن کارکنان یک سازمان یا دانش آموزان یک مدرسه است. مجموعه فرم ایران در راستای تولید انواع لباس های فرم تلاش می کند. طراحی لباس های فرم متناسب با هر بخش و جنس عالی از مزایای این مجموعه است.

 

خرید آنلاین لباس فرم

لباس فرم باعث ایجاد هویت برند می شود

تعیین یک لباس فرم متناسب با برند در شروع پایه گذاری های یک برند به شما کمک می کند تا بتوانید برای برند خود هویتی عالی بسازید. با این روش به کارکنان خود وفادار بودن به برند و تلاش برای کار حرفه ای را القا می کنید. شما باید سعی کنید لباس فرمی را برای مجموعه ی خود انتخاب کنید که رنگ و طراحی برند و به طور کلی طراحی لباس نشان دهنده هویت برند شما باشد. این انتخاب درست، به نا خودآگاه به شما کمک خواهد کرد که تصویر مثبتی از مجموعه ی خود در ذهن مشتریان و کارکنان خود بسازید.

مقرون به صرفه بودن لباس فرم برای اشخاص و کارفرمایان

از جمله مزایای لباس فرم هزینه ی مناسب این لباس ها است. معمولاً این لباس فرم ها از جنس هایی تولید می شوند که در کنار دوام بالای لباس، هزینه ی مناسبی نیز داشته باشد. لباس فرم باید برای سازمان ها به گونه ای باشد که هزینه ی سنگینی را به کارفرمایان  تحمیل نکند و به موقع بتوانند لباس کارفرمایان خود را تعویض کنند. تهیه ی این لباس یکی از موارد بسیار ضروری  برای هر نوع کسب و کاری است و در کنار پوشش یک دست کارکنان، یک نوع تبلیغ نیز هست.

یک دست بودن مجموعه

یک دستی در پوشش، موجب نظم و زیبایی مجموعه می شود. تمیز بودن و مرتب بودن یک مجموعه باعث می شود که فضای کار خلاق تر و پویا تر شود و شور و نشاط در محیط کار ایجاد شود. پوشیدن لباس فرم خود باعث ایجاد برند معتبر می شود. برای مجموعه هایی که تازه شروع به کار می کنند، یکی از اصول اولیه انتخاب یک لباس فرم با رنگ و طرح مناسب است. نداشتن لباس فرم، موجب می شود که تعدادی از کارمندان حدود پوشش مجموعه را رعایت نکند و موجب هرج و مرج در مجموعه شوند.

 

صرفه جویی در وقت

کارکنان یک مجموعه در صورت داشتن لباس فرم، در زمان رفتن به سر کار می توانند لباس خود را سریع انتخاب کنند. در صورت نداشتن لباس فرم ممکن است افراد برای انتخاب لباس تعلل کنند و دچار مشکل شوند و همین ممکن است برای افراد باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل دیر رسیدن، تاخیر و دیگر مشکلات شود.

تبلیغات از طریق لباس فرم

لباس فرم می تواند خود راهی برای تبلیغ باشد. یکی از دلایل مهم برای خرید لباس فرم تبلیغات از طریق این لباس ها و توضیحات و شماره هایی باشد که بر روی آن چاپ می شود. یک رنگ زنده و متناسب با فضای کار، طراحی های خلاقانه و ... موجب ایجاد توجه  به کارکنان یک مجموعه توسط دیگران می شود.

جلوگیری از حواس پرتی

زمانی که لباس افراد یک دست باشد موجب می شود که حواس افراد به طرح و مدل لباس یک دیگر پرت نشود. این یک دستی در لباس باعث می شود که وحدت کاری میان افراد به صورت نا خود آگاه افزایش یابد و راندمان کاری بیشتر شود.

 

ایجاد فضای حرفه ای با استفاده از لباس کار

 

با تعیین یک لباس فرم شما از همکاران خود در خواست کرده اید که یک لباس یکسان بپوشند. شما با تعیین یک طرح بسیار متعارف و بسیار زیبا می توانید فضای بسیار جذابی را ایجاد کنید که از دید مراجعین بسیار حرفه ای به نظر برسد. اگر شما برای لباس فرم به طور مثال رنگ سبز را در نظر بگیرید و انتخاب لباس را به افراد واگذار کنید ممکن است هر فرد با توجه به سلیقه خود یک رنگ خاص لباس را انتخاب کند و این موجب آشفتگی در مجموعه شود. بنابراین بهترین کار انتخاب متحدالشکل لباس فرم برای یک مجموعه است. لباس فرم یک دیدگاه بسیار مثبت به مشتری های شما می تواند القا کند. اگر یک فروشگاه شعبه های مختلفی دارد افراد فعال در این فروشگاه می توانند با استفاده از لباس فرم به راحتی شناسایی شوند.

خرید یونیفرم

شما با خرید یونیفرم از فرم ایران می توانید از تمامی مزیت های آن برای مجموعه خود بهره مند شوید. این مزایا شامل صرفه جویی در وقت و هزینه، یک دست بودن پوشش مجموعه، تبلیغات برند سازی، جلوگیری از حواس پرتی کارکنان، ایجاد یک فضای حرفه ای در محیط کار و ... خواهد بود. تهیه یونیفرم مطابق با ویژگی های کسب و کارتان می تواند شروعی برا رسیدن به موفقیت باشد. اگر در مجموعه شما کارکنان از لباس فرم استفاده نمی کنند بهتر است همین حالا برا تهیه یک لباس فرم اقدام کنید.

انواع لباس فرم

لباس های فرم دارای انواع بسیار زیادی است. هر کدام از این لباس ها متناسب با محیط کار طراحی و تولید می شوند. این لباس ها شامل لباس اداری بانوان، لباس اداری آقایان، لباس فرم صنعتی، لباس فرم هواپیمایی و یونیفرم های مختلف است. در طراحی هر کدام از این لباس فرم ها راحتی افراد در طراحی در نظر گرفته شده و جنس لباس بر اساس آب و هوای منطقه انتخاب می شود.

99

 سفارش لباس فرم آنلاین

شما می توانید لباس فرم خود را به صورت آنلاین از مجموعه فرم ایران سفارش دهید و آن را با کیفیت عالی تحویل بگیرید. این مجموعه سعی دارد یونیفرم هایی با کیفیت بالا و متناسب با هر مجموعه و سلیقه ی شما طراحی کند. خرید آنلاین یونیفرم به شما کمک می کند تا بتوانید انواع مدل ها را با یکدیگر مقایسه کنید و طرح مد نظر خود را بدون مراجعه به فروشگاه سفارش دهید. شما می توانید به جای خرید لباس فرم های آماده لباس دلخواه خود را به هر جنس و طرحی که مد نظرتان است به این مجموعه سفارش دهید و لباس فرمی تحویل بگیرید که کاملاً متناسب با فضای کسب و کارتان باشد.

فرم ایران

فرم ایران مجموعه ای با سابقه در تولید انواع لباس فرم است. این مجموعه با ارگان های مختلف در زمینه طراحی و تولید لباس های فرم آن مجموعه همکاری دارد. این مجموعه خدماتی چون سایز گیری، برشکاری و دوخت را با استفاده از کادر مجرب انجام می دهد و در مدت 7 سال سابقه فعالیت در این زمینه توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. یکی از تولیدات عالی این مجموعه لباس ها اداری و یونیفرم های زنانه است که بدون شک یکی از بهترین ها در سطح کشور است. شما با سفارش این لباس ها برای کارکنان خود علاوه بر زیبایی می توانید از سایر مزیت های لباس فرم متناسب با محیط کسب و کار خود بهره ببرید.