به گزارش پایگاه خبری نشان :

از ساده‌ترین نیازهای انسانی که در کف هرم مازلو قرار دارند گرفته تا انواع نیازهای متعالی، برای برآورده شدن نیازمند پول هستند. پولی که بشر هزاران سال پیش برای مبادلات خود اختراع کرد این روزها به یکی از مهم‌ترین عوامل خوشبختی تبدیل شده است. از طرف دیگر عامل مزاحمی چون تورم اجازه نمی‌دهد تا ما به میزان تلاشمان دستمزد کسب کنیم. بنابراین همه در چرخه باطلی اسیر شده‌ایم که از صبح شروع شده و تا نیمه‌های شب نیز به پایان نمی‌رسد. با این حال شاید مهم‌ترین مشخصه انسان، داشتن امید برای ساختن فردایی بهتر و رسیدن به آرزوهای محال باشد.

کسب درآمد به صورت بین المللی راه مطمئنی بوده که شما را از شر عامل مزاحم تورم خلاص خواهد کرد. برای این درآمد هم راه‌های متفاوتی وجود دارد که هرکس بسته به استعداد و توانایی‌های خود گزینه مناسب را انتخاب می‌کند. یکی از این راه‌ها ورود به بازار ارزهای دیجیتال است. احتمالا این روزها در هر جمع و گروهی که باشید صحبت درباره ارزهای دیجیتال و بیت کوین به گوشتان خورده باشد. اگر برایتان سوال شده که رمز ارز چیست و چطور می‌توان در این حوزه سرمایه گذاری کرد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال پول‌های الکترونیکی هستند که عمدتا به واسطه رمزنگاری ساخته شده‌اند. یکی از اولین رمز ارزهای شناخته شده که امروز نیز بالاترین قیمت را در مقایسه با دیگران دارد "بیت کوین" است. ایده اولیه این رمز ارز در سال 2008 مطرح شد و یک سال بعد توسط ساتوشی ناکاموتو که تا به امروز هویت او مطرح نشده ساخته شد. بیت کوین را با استفاده از دستگاهی به نام ماینر می‌توان استخراج کرد و در حال حاضر ارزشی برابر با 48 هزار دلار دارد. دسته دیگری از ارزهای دیجیتال هم بوده که قبلا استخراج شده و به صورت توکن فروخته می‌شود. هر کدام از این ارزها ویژگی‌های خاص خود را داشته و در پلتفرم‌های مخصوص به خود معامله می‌شوند. هرچه ارزهای دیجیتال بین مردم محبوب‌تر می‌شوند دامنه استفاده از آن‌ها نیز گسترده‌تر خواهد شد. به عنوان مثال می‌توانید با استفاده از برخی رمز ارزها اقدام به خرید خانه و زمین کنید یا بخشی از سهام یک شرکت را از آن خود کنید. ویژگی بارز دیگری که این پول‌های دیجیتال دارند این است که برای معامله، شما نیاز به هیچ بانکی برای پشتیبانی ندارید. از طرف دیگر بسترهای امنی فراهم شده تا جلوی کلاهبرداری در آن گرفته شود. پس ما با یک بازار گسترده و به روز طرف هستیم که از قضا رشد بسیار سریعی نیز دارد.

77

 

چگونه کار در این فضا را شروع کنیم؟

پاسخ به این سوال هم ساده بوده و هم سخت! اجازه دهید اینطور شروع کنیم که برای اینکه وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید نیاز به هیچ وسیله خارق العاده‌ای ندارید همین گوشی موبایل یا لپ تاپ هم کفایت می‌کند. از طرف دیگر قبل از هرگونه اقدامی باید ابتدا در این باره آموزش ببینید. این بازار گسترده و پرتلاطم فرصت مناسبی بوده تا افراد سودجو سرتان کلاه بگذارند. پس باید اول یاد گرفته و بعد با دانش کافی قدم در این مسیر بگذارید.

برای نقطه شروع با هر سطح دانش و اطلاعاتی که دارید باید در یک دوره آموزش ترید ارز دیجیتال شرکت کنید. در این دوره به شما مبانی ارزهای دیجیتال را آموزش داده و بعد راه‌های کسب درآمد از آن را معرفی می‌کنند. بعد از آموزش اولین قدم بعدی این بوده که اندک سرمایه‌ای جمع کنید و معاملات خود را شروع کنید. اگر به درستی و به دور از هیجان‌های لحظه‌ای کار کنید خواهید توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی چندین برابر درآمد فعلی خود کسب کنید. انتخاب کلاس آموزشی مناسب هم کار نسبتا سختی بوده زیرا این روزها دوره‌های مختلفی با عنوان "بهترین دوره ارز دیجیتال" معرفی می‌شوند که نه تنها به شما هیچ آموزش صحیحی نداده بلکه هزینه زیادی نیز از جیب شما کم می‌کنند. پس باید به سراغ ویژگی‌های یک دوره آموزشی خوب برویم.

 

ویژگی‌های بهترین کلاس آموزش ارز دیجیتال

هر کلاس آموزشی فارغ از موضوع آن باید بتواند به شما چیز جدیدی یاد دهد که قبلا نمی‌دانستید. علاوه بر این فوت و فن‌هایی داشته که با سرچ در اینترنت به دست نیامده و حاصل سال‌ها تلاش استاد در آن زمینه است. پس یک دوره آموزشی باید دارای یک طرح درس منسجم باشد. بسیاری از افرادی که به حوزه ارزهای دیجیتال علاقمند شده هیچ زمینه‌ قبلی در آن ندارند. بنابراین مفاهیم باید به صورت پایه‌ای آموزش داده شده و کم کم به سطح پیشرفته برسد. علاوه بر این مدرس یک دوره آموزشی باید خود در آن حوزه نه تنها خبره بوده بلکه سابقه فعالیت عملی نیز داشته باشد. فراموش نکنیم که هیچ دوره آموزشی بازده 100 درصد نخواهد داشت اگر فرصت سوال و جواب برای دانشجو فراهم نباشد. بنابراین پشتیبانی نیز عامل مهمی به شمار می‌رود. مجموع همه این موارد را می‌توانیم در پکیج آموزشی ارز دیجیتال مهدی بندری مشاهده کنیم. مهدی بندری که در حال حاضر مشاور اتاق بازرگانی در تبادلات تجاری از طریق رمز ارز بوده دانش آموخته اکسفورد انگلستان است. او بیشتر سال‌های جوانی خود را صرف یادگیری در زمینه ارزهای دیجیتال و امور تجارت کرده و امروز نیز به عنوان یک مدرس حرفه‌ای به خوبی ظاهر شده است. کلاس‌های آموزشی او آنلاین بوده بنابراین همه افراد از سراسر ایران و خارج از مرزها می‌توانند در آن شرکت کنند. علاوه بر این دانشجویان این کلاس دسترسی مادام العمر به کلاس‌ها داشته تا هر زمان بخواهند دوباره مطالب را مرور کنند. دوره‌های آموزشی مهدی بندری دارای پشتیبانی یک ماهه بوده تا در هر ساعت از شبانه روز بتوانید سوال‌های خود را پرسیده و در کمترین زمان پاسخ دریافت کنید. با شرکت در این کلاس‌های ارز دیجیتال در یک کانال سیگنال نیز عضو شده که مشاوران حرفه‌ای به شما در هر لحظه آمارهای بازار را می‌دهند. با استفاده از این کانال می‌توانید در لحظه اقدام به ترید کرده و سودهای بسیاری کسب کنید.

برای تضمین کیفیت کلاس‌ها نیز فرصتی استثنایی فراهم بوده و آن هم این است که اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید تا 24 ساعت اعلام کرده و کل مبلغ کلاس به شما بازگشت داده خواهد شد.