به گزارش پایگاه خبری نشان :

خواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو چند سال پیش، شروع به خواندن در مورد فواید باورنکردنی آب کرفس کردم. (مدیکال مدیوم) در ابتدا غیرقابل باور به نظر می رسید که چنین سبزی ساده می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها تا این حد موثر باشد. و سپس، در Organic Krush، ما شروع به شنیدن اظهارات بیشتر و بیشتری از مردم در مورد چگونگی بهبود سوء هاضمه، آرام شدن شکم، بهبود انرژی، پوست درخشان، و حتی اقدامات آزمایشگاهی، مانند کاهش فشار خون کردیم.

خواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو آب کرفس حاوی ترکیباتی به نام کومارین است که به افزایش فعالیت گلبول های سفید خاص (بله حمایت ایمنی) و حمایت از سیستم عروقی معروف است. (بله سلامتی قلب)!! آب کرفس قلیایی کننده است، به این معنی که به طور مثبت بر تعادل pH روده شما تأثیر می گذارد، بنابراین بلافاصله هضم را بهبود می بخشد. هنگامی که دستگاه گوارش شما “در مسیر” قرار دارد، پوست شما پاک می شود، روشن تر، روشن تر (کاهش وزن و پوست درخشان) و انرژی بیشتری می شوید. آب کرفس بدن شما را تشویق می کند تا بهترین رفتار را داشته باشد… و وقتی بدن شما رفتار می کند، ذهن شما آزاد می شود تا شفاف و درخشان فکر کند!

بسیار ساده است که آب کرفس را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

آب کرفس برای شما چه می کند

کرفس با کاهش سطح فشار خون مرتبط است. این سبک، طراوت و شفابخش است. به شما انرژی می دهد در حالی که کالری زیادی به رژیم غذایی شما اضافه نمی کند. برگ‌های کرفس سرشار از ویتامین A هستند، در حالی که ساقه‌های آن منبعی عالی از ویتامین‌های B1، B2، B6 و C با پتاسیم، فولات، کلسیم، منیزیم، آهن و بسیاری از اسیدهای آمینه ضروری هستند. هنگامی که کرفس به عنوان سبزی مصرف شود، بسیار سالم خواهد بود، اما زمانی که به عنوان آبمیوه مصرف شود، حتی برای بدن مفید است.خواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو

کالری

کالری موجود در آب کرفس به طور کامل از کربوهیدرات تأمین می شود. اما کربوهیدرات‌ های موجود در آب کرفس به محلی که آن را می ‌خرید یا دستوری که برای تهیه آن استفاده می ‌کنید بستگی دارد.

به عنوان مثال، بسیاری از نوشیدنی‌ های آب کرفس علاوه بر کرفس حاوی میوه ها و سبزیجات دیگری نیز مانند سیب، خیار، گشنیز، اسفناج و لیمو یا لیموترش هستند که این میوه ها و سبزیجات به نوشیدنی شیرینی و طعم می بخشند و با اضافه شدن این میوه ها و سبزیجات کربوهیدرات و کالری آن نیز به نسبت آب کرفس خالص تغییر می کند.

قند

کربوهیدرات های موجود در آب کرفس یا مخلوط آب کرفس عمدتا از قند طبیعی به دست می آیند. در یک فنجان آب کرفس ۶ گرم شکر وجود دارد. در حالیکه یک فنجان کرفس خام خرد شده حاوی ۲ گرم قند است و از آنجا که آب از چند فنجان کرفس تهیه می شود در نتیجه میزان قند آن بالاتر خواهد بود.

مقدار فیبر به نحوه تهیه آب کرفس بستگی دارد. آب حاوی ۴ گرم فیبراست اما نوع دستگاه آبگیری می تواند در کاهش یا افزایش پالپ میوه ها و سبزیجات تاثیر بگذارد.

شاخص گلیسمی کرفس صفر است. بار گلیسمی تخمینی (GL) کرفس خام نیز صفر است. بار گلیسمی، اندازه وعده غذا یا نوشیدنی خاصی را برای تخمین تاثیر غذا بر قند خون شما در نظر می گیرد. استفاده از شاخص گلیسمی برای افرادی مهم است که غذاها را بر اساس تأثیر آنها بر گلوکز خون انتخاب می کنند. شاخص گلیسیمی آب کرفس کمی بالاتر از کرفس خام است که می تواند به علت مقدار فیبر و اینکه چگونه تهیه شده است، تغییر کند.

فواید آب کرفس برای سلامتی

شروع روز با هشت تا دوازده اونس یکی از مهمترین راه های قدرتمند برای وارد کردن دیجیتوریوم به مسیر است. این تونیک شفابخش است که سموم را از سیستم شما خارج می کند. آب کرفس ممکن است راه خوبی برای آبدار ماندن باشد زیرا حاوی آب بیشتری است. کرفس سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است، با این حال، ضد التهاب، سم زدایی و دوستدار روده است. آب کرفس اکثریت مواد مغذی لازم را تشکیل می دهد و مصرف منظم این مایع باعث می شود تا فواید مختلفی برای سلامتی، پوست و موی ما به دست آوریم. تعدادی از فواید آب کرفس برای سلامتی.خواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو

66

 

1. اسیدیته

مشکل اسیدیته آب کرفس در حفظ تعادل اسیدی بدن شما. اسیدیته را کاهش می دهد و بدن ما را تا حدی قلیایی می کند بنابراین سطح pH خوب باقی می ماند. مواد معدنی حیاتی موجود در این بهترین آبمیوه به طور موثر pH خون بدن را متعادل می کند و اسیدیته را خنثی می کند.

2. فشار خون

فشار خون سدیم موجود در کرفس علاوه بر این مایع خون و لنف را حفظ کرده و از تبدیل شدن آنها به بیش از حد غلیظ جلوگیری می کند. کرفس سرشار از A، C و آهن است.

این مصرف باعث جلوگیری از سکته، کاهش فشار خون و کاهش پلاک در شریان ها می شود. کرفس حاوی یک ماده شیمیایی گیاهی است که بافت های دیواره سرخرگ ها را شل می کند. این باعث جریان خون هیپربولیک می شود و باید فشار را کاهش دهد. اگر روز به روز یک لیوان آب کرفس بنوشید، می‌توانید سطح فشار خود را در حالت محدود نگه دارید.خواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو

3. از سرطان جلوگیری می کند

مشکلات سرطان با نوشیدن هر روز آب کرفس سرطان را به دام بیندازید. کرفس باید حاوی حداقل هشت خانواده از ترکیبات ضد سرطان باشد. آب کرفس شدید نتیجه مثبتی در درمان آنتی بیوتیکی داشت و آسیب ناشی از رادیکال های آزاد را کاهش داد.خواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو

اسیدهای فنولیک که مانع از عملکرد پروستاگلاندین هایی می شوند که باعث گسترش سلول های تومور می شوند. و کومارین هایی که رادیکال های آزاد را از سلول های آسیب رسان تسهیل می کنند. آب کرفس تسکین دهنده و خنک کننده دستگاه گوارش است و به هرگونه التهاب در دستگاه گوارش کمک می کند. این اغلب برای افراد مبتلا به IBS، کرون، سرطان و غیره عالی است.

4. کمک به کاهش سطح کلسترول

آب کرفس یک درمان طبیعی فوق العاده برای کاهش سطح کلسترول در بدن ما است. این ماده حاوی ماده ای به نام 3-n-butylphthalide است که اثرات مثبتی در کاهش کلسترول خطرناک خون ما دارد. این به طور موثر و قابل توجهی کلسترول تام و کلسترول LDL را کاهش می دهد.خواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو

5. جلوگیری از یبوست

مشکلات یبوست آب کرفس پتانسیل خوبی برای درمان بسیاری از اختلالات فرآیند گوارشی دارد. حاوی فیبرهای زیادی است که گیاه را به یک ملین تبدیل می کند. اثر ملین طبیعی کرفس به کاهش یبوست کمک می کند. علاوه بر این به آرامش اعصابی که توسط ملین های ساخته شده توسط انسان بیش از حد کار می کنند، کمک می کند.

6. ادرارآور

آب کرفس ترشح ادرار را تسهیل می کند و به حفظ سلامتی شما کمک می کند. سدیم و پتاسیم آن را به یک داروی ادرارآور طبیعی تبدیل می کند. این مایعات را در بدن تنظیم می کند و تولید ادرار را تقویت می کند، و آن را به یک وسیله بسیار مهم برای خلاص شدن از شر مایعات اضافی بدن تبدیل می کند. این باعث می شود کرفس برای دفع سموم از بدن عالی باشد و علاوه بر آن کاهش وزن را افزایش دهد.خواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو

7. ضد التهاب

کرفس حاوی لوتئولین، یک فلاونوئید قوی است که ممکن است به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کند و التهاب را آرام کند. پلی استیلن موجود در کرفس یک تسکین فوق العاده برای التهاب در آرتریت، بیماری های دژنراتیو مفصلی، نقرس و بیماری های تنفسی است. دو ترکیب خاص در کرفس، پلی استیلن و لوتئولین، کرفس را یک ضد التهاب می‌سازد.

8. عملکرد کلیه

مشکلات کلیوی

آب کرفس تازه علاوه بر این برای جلوگیری از کلسیفیکاسیون در کیسه صفرا، مثانه و کلیه ها مفید است. این آب میوه جادویی فوق‌العاده آب‌رسان و پایه است و آن را برای یکسان کردن سطح pH بدن و خنثی‌کردن هرگونه اسیدیته در بدن مؤثر می‌سازد. باید رسوبات کلسیم را از مفاصل خلاص کند و آنها را با خیال راحت از طریق کلیه ها از بین ببرد.خواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو

نوشیدن آب کرفس به خودی خود، در مقایسه با مخلوط کردن آن با مواد جایگزین، هضم و دفع را آسان می کند تا بدن را پاکسازی، سم زدایی و ترمیم کند. کرفس با کمک به دفع سموم از بدن باعث سلامت و عملکرد اندام ادراری می شود. در حالی که سموم را از بین می برد، علاوه بر این از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند.

9. پشتیبانی از سیستم عصبی

پشتیبانی از سیستم عصبی کرفس می تواند نیروگاهی برای حمایت از سیستم عصبی باشد. این یک نتیجه آرام بخش برای سیستم عصبی است خواص سم زدایی آن علاوه بر این از طریق توانایی خود برای عمل به عنوان یک خون تصفیه کننده حمایت می کند. مواد معدنی پایه ارگانیک موجود در آب کرفس یک نتیجه آرام‌بخش بر روی سیستم بدن است و آن را نوشیدنی عالی برای افراد بی‌خوابی می‌سازد.خواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو

10. به کاهش وزن کمک می کند

کمک های کاهش وزن آب کرفس را اغلب در طول روز بنوشید. این به کاهش هوس شما برای شیرینی جات و غذاهای غنی کمک می کند. مصرف منظم آب کرفس بسیار کم کالری است.

11. سم زدایی کبد

مشکلات کبدی کرفس یک خاصیت سم زدایی است که برای خلاص شدن از شر باکتری های ناسالم، قارچ ها، ویروس ها و سموم مختلف از کبد عمل می کند. مواد مغذی گیاهی موجود در ساقه ها نیز می توانند یک نتیجه محافظتی داشته باشندخواص آب کرفس برای لاغری پوست و مو

12. پاکسازی و سم زدایی

آب کرفس یک فرمولاسیون داخلی خوب و سم زدایی برای بدن شما است. بسیاری از مواد مغذی موجود در کرفس تازه آب‌شده بسیار قلیایی‌کننده و آب‌رسان هستند و به طور قابل‌توجهی برای کلیه‌های شما پاک‌کننده هستند.

لینک فروشگاه

لینک وب سایت