به گزارش پایگاه خبری نشان :

کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا واقع در شمال شهر تهران و منطقه ولنجک از جمله بهترین مراکز دندانپزشکی در زمینه انواع جراحی های مرتبط با فک و صورت ، اصلاح طرح لبخند و کاشت ایمپلنت دندان به صورت تخصصی و با دندانپزشکان متخصص به شمار می آید و با تجهیزات پیشرفته و برندهای مطرح دنیا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

اتاق جراحی مجزا ، مشاوره رایگان ، برندهای مطرح دنیا ، پزشکان متخصص و دسترسی آسان تنها بخش کوچکی از ویژگی های این مرکز می باشد. همواره در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا سعی شده رضایت بیماران در اولویت باشد، چراکه تنها سرمایه و افتخار ما رضایت شما مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

ایمپلنتیا

در زیر لیستی از خدمات مرکز دندانپزشکی اینپلنتیا برای شما عزیزان تهیه و ارائه شده است:

خدمات جراحی فک و صورت شامل:

جراحی بازسازی استخوان

جراحی دندان عقل نهفته

بازسازی هدایت شده استخوان  (GBR)

جراحی گرافت استخوانی (پیوند استخوانی)

جراحی سینوس

خدمات پروتز دندانی و ایمپلنت دندان شامل:

روکش‌های زیر کونیا و PFM دندانی

روکش‌های زیر کونیا و PFM ایمپلنت

inley-onley سرامیکی

هیبرید دنچر

اوردنچر

خدمات اصلاح طرح لبخند شامل:

لمینت سرامیکی

روکش های دندانی و ایمپلنتی

ونیر کامپوزیت

لمینت سرامیکی

بلیچینگ

ترمیم تخصصی دندان ها شامل:

ترمیم های کامپوزیتی

جراحی لثه شامل:

پیوند لثه

جراحی CL (افزایش طول تاج دندان)

هم چنین خدمات زیبایی صورت شامل:

تزریق ژل

بوتاکس

رفع افتادگی پلک

از جمله خدمات این مرکز می باشد.

از جمله فاکتورهای مهم برای انتخاب کلینیک دندانپزشکی محیطی استریل شده و آرام بخش می باشد.  هم چنین لازم است خدمات درمانی توسط خود دندان پزشک انجام شود و دستیار آن تنها مسئولیت های جزئی را زیر نظر دندانپزشک بر عهده داشته باشد. همواره سعی داریم در ایمپلنتیا خاطره خوشی را از تجربه دندانپزشکی برای شما مراجعه کنندگان عزیز به جا بگذاریم.هدف این مجموعه ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت و با بهره گیری از جدیدترین متدها و تکنولوژی های روز دنیا است.

با شیوع ویروس کرونا توصیه های زیادی مبنی بر خانه ماندن و عدم انجام کارهای غیر ضروری جهت قطع این زنجیره به افراد می گردد. به هرحال ممکن است در این دوران نیاز به درمان های اضطراری دندان داشته باشید که نباید به تعویض انداخته شود. بهداشت دهان و دندان نقش مهمی در سلامت افراد دارد و نباید به دلیل ترس از کرونا درمان های مربوط به دندان خود را به تعویق بیندازید؛ زیرا ممکن است سلامت شما را به خطر بیندازد.

در ایمپلنتیا همواره با رعایت پروتکل های بهداشتی،  تعیین وقت دقیق برای بیماران ، ایجاد فاصله گذاری ، پذیرش کم سعی داریم محیطی امن و بهداشتی را برای شما عزیزان فراهم آوریم تا بدون ترس از مبتلا شدن به ویروس کرونا درمان بیماری های مربوط به دهان و دندان خود را انجام دهید.

از جمله شایع ترین مشکلاتی که مراجعه کنندگان برای درمان به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه می کنند می توان به بیماری لثه و پوسیدگی دندان ها اشاره کرد.  برای درمان های مربوط به پوسیدگی دندان و کرم خوردگی، درمان هایی نظیر عصب کشی ، ترمیم ، جرم گیری و در نهایت کشیدن دندان انجام می شود. قبل از درمان لازم است معاینات لازم توسط دندانپزشک انجام شود و سپس برای تشخیص دقیق تر نیاز به عکس رادیوگرافی از دندان می باشد. به منظور جلوگیری از درد و عارضه های بعد از درمان مصرف آنتی بیوتیک ، آرام بخش و مسکن ها توصیه و تجویز می شود.

از توصیه های مهم دندانپزشکان مراجعه به دندانپزشکی هر 6 ماه یکبار می باشد تا سلامت دندان های شما بررسی شود. مراقبت و حفظ سلامت از بیماری های دهان و دندان  از بیماری هایی مثل پوکی استخوان ، دیابت ، سرطان پیشگیری می کند؛ بنابراین اگر به مشکلات عفونت و بیماری  لثه دچار هستید، لازم است مراقب ابتلا به بیماری دیابت باشید. زیرا سلامت دهان و دندان ارتباط مستقیمی با جلوگیری از بیماری های سیستمی دارد.

تشخیص زود هنگام بیماری در جلسه ها و ویزیت های دوره ای دندانپزشکی نقش مهمی را در حفظ سلامت دندان های شما ایفا می کند. کلینیک های دندانپزشکی را  می توان سرمایه های مهمی برای جامعه دانست که با ارائه بالاترین سطح خدمات درمانی اقدام به رفع نیازها و برآورده کردن انتظارات بیماران می کنند. ممکن است بسیاری از افراد به دلیل مسائل مالی ، ترس بی دلیل و یا خجالت تمایلی به مراجعه به کلینیک های دندانپزشکی نداشته باشند. این افراد باید در نظر داشته باشند که کلینیک های دندانپزشکی متمرکز شده اند تا از بسیاری از ناراحتی های دهان و دندان شما پیشگیری نمایند.

از جمله اهداف کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا

نیاز های مربوط به سلامت دهان و دندان ها را با عرضه دستگاه های پیشرفته و خدمات تخصصی و هم چنین مواد با کیفیت در محیطی کاملا حرفه ای برآورده می سازد.

با ارتقا سلامت دهان و دندان موجب بهبود سلامت جسمی و روحی و اجتماعی مراجعه کنندگان می گردد.

خدماتی متناسب با نیازهای روز جامعه ارائه می دهد.

با نهایت صداقت و مسئولیت پذیری اقدام به درمان مراجعه کنندگان می نماید.

همواره احترام و اعتماد و راحتی درمان از ارزش های مهمی است که به آن پایبند هستیم.

سایر ویژگی های کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا

صحبت کردن بیمار با دندانپزشک اهمیت بالایی دارد. لازم است بیمار تمام نگرانی ها و مشکلات خود را با پزشک در نهایت صداقت در میان بگذارد.

تخصص ، مهارت و سابقه دندان پزشک از فاکتورهای مهم در انتخاب کلینیک دندانپزشکی و شروع درمان می باشد.

محیط کلینیک دندانپزشکی باید استریل شده و آرام بخش باشد.

انتظارات بیمار برای درمان در کلینیک باید به خوبی پاسخ داده شود.

 نگرانی ها و ترس مراجعه کنندگان از دندانپزشکی لازم است با جلب اعتماد بیمار برطرف شود.

گوش دادن به مشکلات بیمار امری لازم و ضروری برای رسیدن به نتایج موفق در درمان می باشد.

صبر و حوصله دندانپزشک نشان از میزان تبحر و مهارت پزشک دارد.

بهره گیری از تکنیک و تجهیزات به روز برای رسیدن به درمان موفق لازم و ضروری می باشد.

رعایت مسائل بهداشتی در کلینیک های دندانپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نحوه برخورد پرسنل و کارکنان کلینیک دندانپزشکی از فاکتورهای مهمی است که لازم است رعایت شود. راهنمایی و پاسخگویی صحیح همراه با احترام و صبوری از ویژگی های لازمی است که ما در ایمپلنتیا به آن پایبندیم.