به گزارش پایگاه خبری نشان :

تخصص لازمه اعتماد است

بکارگیری تخصص و متخصصین، اولین گامِ هر کسب و کار برای جلب اعتماد است. به طور قطع این موضوع در موسسات سرمایه‌گذاری و سایر نهادهای مالی که خدماتشان حول دارایی و پس‌انداز افراد می‌چرخد، اهمیتی دو چندان دارد. می‌توان گفت تخصص اولین و اساسی‌ترین رکن در ایجاد یک نهاد مالی معتبر و قابل اتکاست. خبرگان و کارشناسان بازار سرمایه که نبض بازار را به خوبی می‌شناسند، با استفاده از دانش و تجربه‌ی خود می‌توانند فرصت‌های سودمندی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند که دستیابی به آن بدون آگاهی و کاردانی، عملا غیر ممکن است.

 

 

لوتوس؛ فرصت‌سازِ قابلِ اتکا

تامین سرمایه لوتوس پارسیان، بیش از یک دهه به عنوان یک نهاد مالی «فرصت‌ساز» به ارائه انواع خدمات مالی، مدیریت دارایی و تامین مالی می‌پردازد. لوتوس را می‌توان جمعی از متخصصین مالی ماهر و کارآزموده‌ تعریف کرد که خدمات حرفه‌ای سرمایه‌گذاری را با اخلاقی حرفه‌ای ارائه می‌دهند. شفافیت در عملکرد، پایبندی به تعهدات و نوآوری در خدمات در راستای تحقق خواسته‌ها و اهداف سرمایه‌گذاران، سهامداران و سایر ذی‌نفعان، امروز لوتوس را به یک نهاد متخصص و قابل اتکا تبدیل کرده است که اشخاص را در رسیدن به اهداف مالی‌شان همراهی می‌کند. 

 

صندوق‌های سرمایه‌گذاری؛ راهکاری مطمئن، آنلاین و سودآور

صندوق‌های سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای بازارهای مالی، شرایط سرمایه‌گذاری را از نظر ریسک و بازده برای سرمایه‌گذاران مختلف (از نظر درجه ریسک‌پذیری)، به ویژه سرمایه‌گذاران مبتدی، مساعدتر می‌کنند. در سراسر جهان، صندوق‌های‌ سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از بهترین راهکارهای ورود سرمایه‌گذاران تازه‌کار به بازار سرمایه شناخته می‌شوند. امکان استفاده از دانش تخصصی و مدیریت حرفه‌ای در صندوق‌ها برای افرادی که از دانش سرمایه‌گذاری کافی برخوردار نیستند یا به دلیل مشغله‌های کاری، زمان لازم برای تحلیل و بررسی بازارها را ندارند، مهم‌ترین مزیت صندوق‌ها است.

فعالیت اصلی صندوق‌ها، جمع‌آوری سرمایه اشخاص و سپس سرمایه‌گذاری آن در انواع اوراق بهادر است. به این ترتیب هر سرمایه‌گذار به نسبت حجم سرمایه‌گذاری خود در سود و زیان صندوق شریک خواهد شد. گفتنی است که صدور مجوزها و نظارت بر فعالیت همه صندوق‌های سرمایه‌گذاری به عهده سازمان بورس و اوراق بهادار کشور است. بنابراین صندوق‌ سرمایه‌گذاری را می‌توان گزینه‌ای مطمئن جهت مدیریت ریسک دانست که نسبت به سرمایه‌گذاری مستقیم، هزینه‌ها را کاهش داده و کیفیت روند سرمایه‌گذاری را به مراتب بهبود می‌بخشد.

 

 

لوتوس پارسیان؛ سرمایه‌گذاری مطمئن و بدون ریسک با سود بالا

چه ریسک‌پذیر باشید چه ریسک‌گریز، امکان سرمایه‌گذاری مطمئن و آنلاین در صندوق‌های سرمایه‌گذاری لوتوس فراهم است. پرتال لوتوس، امکان سرمایه‌گذاری در انواع متنوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری از جمله صندوق‌های با درآمد ثابت، ETF، سهامی و نیکوکاری را به راحتیِ یک خرید آنلاین، برای سرمایه‌گذاران مهیا کرده است. در ادامه به معرفی یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌پردازیم که تحت مدیریت تامین سرمایه لوتوس پارسیان فعالیت می‌کند.

صندوق لوتوس پارسیان دومین صندوق با درآمد ثابت بزرگ کشور است. این صندوق از نوع با درآمد ثابت و با پیش‌بینی سود است که بخش عمده‌ای از دارایی خود را در اوراق با درآمد ثابت و کم ریسک همچون اوراق مشارکت، سپرده‌های بانکی، صکوک و ... سرمایه‌گذاری می‌کند. عملکرد ۹ ساله صندوق نشان می‌دهد که نوسان سود در این صندوق در دوره‌های مختلف بسیار پایین بوده، لذا ثبات خوب و بالایی در سودآوری دارد. از دیگر نکات مثبت این صندوق، پرداخت سود ماهانه‌ و بالاتر از سپرده بانکی، نقدشوندگی بالای صندوق (پرداخت به روز) و ضمانت نقدشوندگی توسط بانک پارسیان است.

 

با همراهی قابل اتکا، فرصت‌ها رو دریابید

ما انسان‌های قرن بیست و یک، تنها نسبت به آدم‌ها و سازمان‌هایی اعتماد داریم که صادق و خیرخواه ما هستند، اشخاصی که حرف و عمل‌شان با یکدیگر مطابقت دارد و به قول و تعهداتشان پایبند می‌مانند. با رضایت خاطر از این اعتماد و استمرار آن، چنین افرادی را همراهانِ قابلِ اتکا زندگی خود می‌نامیم. تکیه بر همراهانِ قابلِ اتکا در هر زمینه‌ای، قدم‌های ما را محکم‌تر و اهدافمان را جسورانه‌تر می‌کند.

بی‌گمان حضور همراهی قابل اتکا در هر نقطه از زندگی شخصی یا حرفه‌ای ما، موهبتی است که باید قدردان آن باشیم. در راستای ستایش افراد قابل اتکا، لوتوس پارسیان کمپینی راه‌اندازی کرده‎ است تا از این همراهان ارزشمند سپاسگزاری کنیم. به صفحه‌ کمپین #همراه_قابل_اتکا در تارنمای لوتوس پارسیان به آدرس www.lotusib.ir مراجعه کنید وضمن قدردانی از فرد قابل اتکا زندگی خود، در قرعه‌کشی جوایز لوتوس نیز شرکت کنید.