به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

انتخاب مقصد مهاجرت یکی از سخت‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین تصمیم‌هایی است که باید با دقت و فراست بالا نسبت به آن اقدام کرد.

مهاجرت بسیار از رفتارها، قوانین، عرف و شرایط حاکم بر زندگی ما را عوض می‌کند. این مسئله باعث شده افراد متناسب با منابع و توانمندی‌هایی که دارند نسبت به انتخاب مقصد مهاجرت تصمیم بگیرند. در این بین معمولاً مشورت گرفتن و اخذ مشاوره از افراد و موسسات حرفه‌ای برای انتخاب کشور مناسب مهاجرت روشی مرسوم و بهینه است که می‌تواند در فرایند تصمیم‌گیری اثر مثبت از خود به جای بگذارد.

به همین دلیل موسسه مهاجرتی پارسی کانادا یکی از موسسات معتبر مهاجرتی است که تجربه اخذ ویزا برای هزار نفر را در کارنامه خود دارد. در این مطلب قصد داریم بر اساس این تجربیات و دانش به دست آمده مناسب‌ترین و بهترین کشورها برای مهاجرت را معرفی کنیم.

مهاجرت به خارج

عوامل مختلفی وجود دارد که در انتخاب مقصد هدف تأثیرگذار است؛ اما به صورت کلی باید بدانید چه ایرانیان و چه سایر ملیت‌های دیگر به دلایل مختلفی مانند آزادی، رفاه اجتماعی، کسب تجربه زیستی بهتر، تعامل با فرهنگ متفاوت و... اقدام به مهاجرت می‌کنند.

در این میان شرایطی مانند هزینه‌های زندگی در خارج، قوانین و مقررات، رفاه و شرایط اقتصادی، ایدئولوژی سیاسی - اجتماعی و.. در انتخاب کشور مقصد تأثیر می‌گذارد. طبیعتاً کشورهایی که رشد اقتصادی، فرصت‌های شغلی زیاد، شرایط آموزشی مناسب، بیمه و نظام سلامت کامل دارند از گزینه‌های عالی به شمار می‌روند.

در ادامه بهترین کشورهای مناسب مهاجرت را با نوع مهاجرتی که مناسب آن کشور است به شما معرفی می‌کنیم.

مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشورهای جهان است که امروز به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های مهاجرت شناخته می‌شود. این کشور به دلیل رفاه اقتصادی، نزدیکی به کشور آمریکا، سیستم آموزشی و بهداشتی مناسب توانسته توجه دانشجویان، متخصصین، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را به خود جلب کند.

در این کشور می‌توان به کمک ویزاهای کار، تحصیلی، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، جاب آفر، خرید بیزینس، ویزای استارتاپی و... امکان اخذ اقامت در این کانادا را به دست آورد.

داشتن منابع مالی کافی، نمره آیلتس، مهارت یا مدرک مناسب از جمله مواردی است که در فرایند اخذ ویزا در این کشور اهمیت دارد.

12

مهاجرت به استرالیا

با اینکه یکی از دورترین کشورها به ایران است اما توانسته اقبال زیادی در بین ایرانیان داشته باشد. در حال حاضر هزاران ایرانی در استرالیا و شهرهای بزرگ این کشور از طرق مختلف توانسته‌اند اقامت این کشور را به دست بیاورند و از آن استفاده کنند.

استرالیا از جمله کشورهای با رشد اقتصادی بالا، سیستم آموزشی و سلامت حرفه‌ای، فرهنگ مهاجرپذیر به شمار می‌رود که برای دانشجویان، سرمایه‌گذاران، افراد بااستعداد و متخصصین حوزه‌های مختلف مناسب است.

مهاجرت به آلمان

آلمان به دلیل فرهنگ سخت‌کوشی که دارند برای افراد متخصص و علاقه‌مند به کار یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. پرداختی بالا، مزایای بیمه و سیستم درمان عالی و ساختار آموزشی طراز اول، از جمله دلایلی است که افراد جویای کار به ویزای کار این کشور اهمیت می‌دهند.

همچنین این کشور به دلیل قرار گرفتن در بالاترین رشد اقتصادی خود، در مرکز توجهات اتحادیه اروپا قرار دارد و برای زندگی توأم با رفاه انتخاب مناسبی است.

آلمان از جمله کشورهایی است که سیستم پذیر آموزشی مبتنی بر کارآموزی دارد. به این صورت که بعد از دوره کارآموزی، افراد پذیرفته شده را به بازار کار وصل می‌کند. این ویزا که تحت ویزای آوسبیلدونگ نامیده می‌شود و برای افراد علاقه‌مند به یادگیری مهارت و مهاجرت به آلمان مناسب است.

مهاجرت به کشورهای حوزه خلیج فارس

کشورهای امارت، عمان و دبی چند سالی است برای توسعه جهانی و رقابت در عرصه بین‌الملل اقدام به ارائه ویزا به متخصصین، تاجران و کارآفرینان کرده‌اند.

این کشورها از سرانه درآمد بالا؛ ویزای معتبر و شرایط رفاهی، آموزشی و درمانی مناسب برخوردار هستند و برای زندگی توأم با رفاه مناسب هستند. از سوی دیگر به دلیل نزدیک بودن این کشورها به ایران، قرابت‌های فرهنگی هم دیده می‌شود.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در دبی، مهاجرت پزشکی در دبی، عمان و قطر از جمله روش‌های رایج اخذ مهاجرت به این کشورها به شمار می‌روند.

مهاجرت به اروپا ویزای استارتاپی

این نوع مهاجرت یکی از روش‌های مهاجرت به اروپا برای افراد فعال در اکوسیستم استارتاپی اروپا است. اگر در این حوزه فعالیت می‌کنید و می‌توانید استارتاپ خود را در اروپا لانچ کنید. کشورهای اروپایی مانند هلند، انگلستان، ایرلند، دانمارک، استونی و سوئد برای اخذ ویزا مناسب هستند.

مهاجرت به فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای دمکرات و مناسب زندگی است. شکوفایی اقتصادی، تعامل بین‌المللی و پذیرش مهاجر در کنار شرایط مناسب کاری و سرمایه‌گذاری، از جمله مواردی است که مهاجرت به فرانسه را جذاب کرده‌اند.

خرید ملک در فرانسه، سرمایه‌گذاری و ویزای خود حمایتی از مهم‌ترین روش‌هایی است که برای اخذ اقامت کشور فرانسه مناسب است.

مهاجرت به پرتغال

پرتغال یکی از کشورهای پیشنهادی پارسی کانادا و مناسب زندگی توأم با رفاه است که در چند سال اخیر رشد اقتصادی، ارتباطات بین‌المللی در کنار شرایط مناسب تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری، مهاجرت به کشور پرتغال را جذاب کرده‌اند.

خرید ملک، سرمایه‌گذاری و ویزای تمکن مالی، تحصیل در پرتغال از روش‌های رایجی است که برای اخذ اقامت کشور پرتغال مناسب است.

مهاجرت به قبرس

قبرس یکی از کشورهای مناسب ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است که دانشگاه‌های مناسبی دارد و برای تعامل بین‌المللی، مناسب دانشجویان ایرانی است. همچنین به دلیل شرایط مناسب اقتصادی تورم ندارد و هزینه زندگی مناسبی دارد.

مهاجرت به ایتالیا

ایتالیا یکی از بهترین کشورهای پیشنهادی پارسی کانادا است که برای تحصیل مناسب است. دانشگاه‌های این کشور از اعتبار و قدمت بالایی برخوردار هستند. از سوی دیگر این کشور هزینه زندگی پایین‌ترین به نسبت فرانسه و کانادا دارد و قرابت فرهنگی با ایرانیان دارد.

مهاجرت به یونان

یونان یکی از کشورهای پیشنهادی پارسی کانادا با فرهنگی، شرایط آب‌وهوایی عالی است که در چند سال اخیر شرایط مناسب برای خرید ملک، اخذ ویزا از طریق سرمایه‌گذاری و تمکن مالی را فراهم کرده است.

این کشورها بهترین کشورها برای مهاجرت هستند و شرایط زندگی مناسبی را برای مهاجران فراهم کرده‌اند از سوی دیگر مدارک و شرایط متنوعی که دارند برای اکثر افراد علاقه‌مند به مهاجرت گزینه‌های پیشنهادی جذاب را تدارک دیده‌اند.

از کجا برای مهاجرت اقدام کنیم؟

در این مطلب بر اساس تجربه هزاران پرونده موفق و سال‌ها حضور در بازار مهاجرت بهترین کشورهای مناسب مهاجرت را معرفی کردیم. در صورتی که می‌خواهید اقدام به اخذ ویزا و به دست آوردن اقامت این کشورها بکنید، موسسه مهاجرت پارسی کانادا parsicanada.com آمادگی قبول پرونده های مهاجرتی را با شرایط عالی دارد.

شماره‌تلفن‌های مجموعه پارسی کانادا

91003558-021

91300007-021

آدرس شعبه‌های شرکت مهاجرتی پارسی کانادا

شعبه۱ تهران : خیابان ولیعصر، بین چهار راه پسیان و زعفرانیه، ساختمان آرته دیزاین – پلاک 1574

شعبه 2 تهران:  شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج تقاطع توحید 3، پلاک ۴

 

منبع: افکارنیوز