به گزارش پایگاه خبری نشان :

تمکن مالی اسپانیا روش اقامتی بسیار خوبی برای دریافت کارت اقامت اروپا در مدت کوتاه است. شما میتوانید با ارائه گزارش مالی و گردش شش ماهه حساب بانکی ایرانیتان به همراه اسناد ملکی اقامت اسپانیا را دریافت کنید. شما برای کسب این اقامت نیازی به خرید ملک در اسپانیا نداشته و میتوانید بدون سرمایه گذاری در اسپانیا و خروج ارز از کشور اقامت کشور زیبای اسپانیا را کسب نمایید. در ادامه به کمک مشاورین خبره مجموعه مهاجریست تصمیم داریم شما را با مهاجرت از طریق تمکن مالی اسپانیا آشنا کنیم.

چرا کشور اسپانیا را برای مهاجرت پیشنهاد میکنیم؟

اسپانیا یکی از خوش آب و هواترین و زیباترین کشورهای اروپاست که شرایط مناسبی از لحاظ سطح رفاه و زندگی دارد. اما گرفتن اقامت اسپانیا امتیازات دیگری هم به شما خواهد داد. در ادامه مهم‌ترین مزایای اقامت اسپانیا را آورده‌ایم:

  • امکان رفت و آمد آزادانه و بدون نیاز به ویزا در تمامی کشورهای حوزه شینگن
  • امکان تبدیل کردن اقامت اسپانیا به شهروندی و دریافت پاسپورت این کشور
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان در اسپانیا
  • امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی و دریافت مستر کارت
  • بدون شرط حضور
  • معافیت مالیات سالانه
  • خدمات درمانی رایگان برای کل خانواده
  • امکان راه اندازی کسب و کار در اسپانیا

دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی

اثبات تمکن مالی یکی از روش های گرفتن اقامت اسپانیاست که تحت عنوان ویزای اقامت نان لوکراتیو شناخته می‌شود. اگر وضعیت مالی خوبی دارید و می‌خواهید به صورت بلند مدت در کشور اسپانیا اقامت داشته باشید، طرح تمکن مالی یکی از بهترین گزینه‌های شماست. البته که برای انجام چنین کاری باید تمکن مالی خود را ثابت کنید و به دولت اسپانیا نشان دهید که از پس هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌تان در این کشور برخواهید آمد.

برخلاف سایر روش‌های اخذ اقامت کانادا مثل ویزای تحصیلی و کاری، در این روش نیازی به بسیاری از مدارک از جمله مدرک تحصیلی، مدرک زبان، رزومه کاری، پیشنهاد شغلی و... ندارید. در نتیجه گرفتن اقامت بسیار ساده‌تر خواهد بود. حتی هیچ گونه الزامی برای انتقال سرمایه و دارایی خود به کشور اسپانیا ندارد. البته دقت داشته باشید که با گرفتن اقامت کانادا از طریق روش تمکن مالی اجازه کار در این کشور را نخواهید داشت.

موضوع مهم دیگر این است که اقامت شما تمدید می‌شود و حتی بعد از  سال اقامت قانونی می‌توانید تحت شرایطی برای گرفتن اقامت دائم و حق شهروندی اسپانیا هم اقدام کنید. ضمنا اگر بتوانید اقامت اسپانیا را از این طریق بگیرید، امکان همراهی خانواده و فرزندان خود را نیز در اسپانیا خواهید داشت. البته به شرطی که توانایی مالی برای تامین مخارج آنها را نیز داشته باشید.

شرایط اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی

همانطور که گفته شده، مهم ترین موضوع برای گرفتن اقامت اسپانیا از طریق تمکن این است که از شرایط مالی خوبی برخوردار باشید. و البته باید از طریق مدارک مختلف، توانایی مالی خود را ثابت کنید. دلیل این موضوع هم این است که با گرفتن اقامت اسپانیا از طریق این روش، اجازه کار در این کشور را ندارید و در نتیجه درآمدی هم نخواهید داشت. در واقع، از لحاظ مالی نباید هیچگونه نیازی به حمایت دولت اسپانیا داشته باشید.

برای اثبات تمکن مالی باید نشان بدهید که درآمد سالانه شما به اندازه‌ای است که از پس تامین هزینه‌های زندگی در اسپانیا برآیید. معیار دولت اسپانیا برای بررسی این موضوع، حداقل درآمد سالانه شخص متقاضی است. بر همین اساس باید در حساب بانکی خود مبلغی حدود 27 هزار یورو برای یک سال را داشته باشید تا دولت اسپانیا مجاب شود که از توانایی مالی کافی برای زندگی در این کشور برخوردارید. برای هر نفر اضافه مبلغ 6800 یورو به مبلغ اصلی افزوده می‌شود.

به جز موجودی حساب بانکی، مدارک دیگری نیز برای اثبات تمکن مالی جهت گرفتن اقامت اسپانیا لازم است. در ادامه این مدارک را آورده‌ایم:

  • نامه تمکن مالی شش ماه قبل از درخواست اقامت اسپانیا
  • مدارکی نشان دهنده کسب درآمد از مواردی مثل اجاره خانه، حقوق بازنشستگی، کریپتو کارنسی و...
  • سایر مدارک قابل ارائه از جمله مدارک ملکی

تمکن مالی اسپانیا

مدارک لازم برای اخذ اقامت اسپانیا

برای گرفتن اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی باید علاوه بر مدارک اثبات کننده توانایی مالی، مدارک کلی مورد نیاز برای اخذ اقامت را نیز ارائه کنید. بنابراین باید مدارک زیر را آماده و به سفارت اسپانیا در ایران ارائه دهید:

  • فرم درخواست تکمیل شده ویزای یک ساله اسپانیا
  • اصل و کپی پاسپورت معتبر
  • یک قطعه عکس پاسپورتی رنگی
  • نامه تمکن مالی از بانک
  • مدارک مربوط به بیمه درمانی
  • گواهی عدم سوءپیشینه پلیس
  • مدارک مربوط به آزمایش‌های پزشکی

گرفتن اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی یکی از در دسترس ترین شیوه‌ها برای گرفتن اقامت یک کشور اروپایی عضو حوزه شینگن است. فقط کافیست مبلغ لازم را در حساب بانکی بین المللی خود داشته باشید و بعد از اقامت در اسپانیا هم می‌توانید با کارهای پروژه‌ای و فریلنسری درآمد یورویی داشته باشید. مهاجریست تجربه زیاد در زمینه اخذ اقامت کشورهای اروپایی دارد و از صفر تا صد اخذ اقامت اسپانیا با تمکن مالی همراه شما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.Mohajerist.co مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02171057185 تماس بگیرید.