به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

فواید رژیم غذایی جنرال موتورز

در این قسمت به بررسی فواید رژیم جنرال موتورز می پردازیم. لطفاً مزایا و معایب این رژیم را با هم مقایسه کنید و نتیجه بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

کاهش وزن سریع

یکی از مزایای این رژیم کاهش وزن سریع است. اگر فردی هستید که زمان زیادی ندارید و به دنبال کاهش وزن سریع هستید، این رژیم غذایی برای شما مناسب است. با این رژیم در یک هفته حداقل 3 کیلو وزن کم خواهید کرد.

اما باید به این نکته توجه کنید که لاغری 3 کیلویی که گفتیم باید طبق قوانین باشد! یعنی اگر قوانین را رعایت نکنید نتیجه ای نخواهید گرفت.

سم زدایی و پاکسازی بدن

یکی دیگر از مزایای این رژیم پاکسازی بدن است. اگر این رژیم را در 7 روز رعایت کنید، بدن شما نه تنها لاغرتر می شود، بلکه بدن شما نیز سالم تر می شود.

وقتی از این رژیم پیروی می کنید، اگر از ویتامین ها هم استفاده کنید، بدن شما کاملا سم زدایی می شود.

افزایش متابولیسم بدن

یکی از مزایای رژیم لاغری جنرال موتورز افزایش متابولیسم بدن است.

این رژیم شوکی به بدن وارد می کند و باعث می شود در مدت زمان کوتاهی وزن زیادی کم کنید. گاهی اوقات، اگر بدنتان از کاهش وزن رنج می برد، می توانید از این رژیم استفاده کنید.

توجه: مزیت افزایش متابولیسم این رژیم بسیار مهم است! شاید مهم ترین فایده این برنامه غذایی افزایش متابولیسم باشد!

بنابراین اگر با قوانین این رژیم مشکلی ندارید و غذا مطابق میل شماست، حتما رژیم جنرال موتورز را رعایت کنید! اما باید بدانید که برای کاهش وزن طولانی مدت باید از رژیم های دیگر استفاده کنید.

اگر می خواهید به بدن خود شوک وارد کنید تا یک کاهش وزن اساسی داشته باشید این رژیم خوب است اما بهترین گزینه نیست.

برای اینکه سریع لاغر شوید باید از رژیم های شوک استفاده کنید. شما می توانید به مقاله رژیم شوک سه روزه فیت شو مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

معایب رژیم GM

رژیم جنرال موتورز

در این قسمت می خواهیم به بررسی مشکلات این رژیم غذایی می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید تا مشکلات این رژیم غذایی را بهتر بشناسید.

کامل نیست

اشکال اصلی این رژیم کامل نبودن آن است. رژیم لاغری جنرال موتورز نمی تواند تمام نیازهای بدن شما را برآورده کند. به خصوص اگر ورزشکار یا فردی هستید که فعالیت بدنی زیادی انجام می دهید.

این رژیم محدود به میوه ها و سبزیجات و کمی پروتئین حیوانی است، بنابراین نمی تواند نیاز اصلی بدن شما که پروتئین است را تامین کند.

با این رژیم فقط کاهش وزن موقتی خواهید داشت و به بدن خود استرس وارد خواهید کرد. از طرفی برخی میوه ها قند زیادی دارند و مفید نیستند که در این رژیم بر آن تاکید شده است.

عدم تایید علمی

این رژیم توسط هیچ شخص یا نهاد علمی تایید نشده است. اگر به این رژیم توجه کنیم، مضرات زیادی دارد و فقط شما لاغر می شوید.

در دراز مدت به شما آسیب خواهد رساند. به این دلایل، هیچ منبع علمی این رژیم را تایید نمی کند.

کاهش وزن موقت

لاغری و کاهش وزنی که با این رژیم خواهید داشت موقتی است.

با گرفتن این رژیم در عرض 1 هفته وزن کم خواهید کرد اما بلافاصله پس از قطع رژیم وزن اضافه خواهید کرد. بنابراین رژیم غذایی طبق روش GM توصیه نمی شود.

گرسنگی شدید

از آنجایی که این رژیم سخت است و محدودیت های زیادی دارد، رضایت کامل نخواهید داشت.

جنرال موتورز در مقایسه با سایر رژیم هایی که شما را سیر می کند و وزن کم می کند، حرفی برای گفتن ندارد. بنابراین، اگر می خواهید رژیم GM داشته باشید، باید توجه داشته باشید که گرسنگی شدید در انتظار شما خواهد بود.

توجه: اگر می خواهید از این عوارض دور بمانید و یک رژیم غذایی کامل را تجربه کنید، باید رژیم غذایی مناسب خود را انتخاب کنید!

برای معرفی رژیم غذایی مناسب می توانید با تیم فیت شو تماس بگیرید! همچنین می‌توانید از رژیم‌های سبک‌تر استفاده کنید تا مشکل کمتری داشته باشید!

اما اگر سختی رژیم برایتان مهم نیست، می توانید از رژیم های لاغری دیگر مانند رژیم کتوژنیک فیت شو استفاده کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله آموزش سعی کردیم شما با مزایا و معایب رژیم جنرال موتورز آشنا کنیم. امیدواریم که مفید بوده باشد! اگر هنوز سوالی دارید نگران نباشید.

شما می توانید به سایت فیت شو مراجعه کنید تا مشاوره رایگان درباره تناسب اندام دریافت کنید.

کافی است عبارت "سایت فیت شورا سرچ کنید و به سایت اول مراجعه کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

منبع: Fitsho.co