به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین خدماتی که در سالن های زیبایی به مشتریان ارائه می شود، خدمات مربوط به پوست و زیبایی صورت است. این روزها بانوان و آقایان اهمیت بیشتری به سلامت پوست خود می دهند و به همین جهت، لاین پاکسازی پوست جزء شلوغ ترین لاین های آرایش و زیبایی است. از آن جایی که در پروسه پاکسازی پوست از مواد و محصولات مختلفی استفاده می شود، بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که آیا خدمات پوست در آرایشگاه ها قابل اعتماد است یا خیر؟ آیا می توانند با خیالی آسوده خدمات زیبایی پوست را به بهترین شکل ممکن دریافت کنند؟ آیا با وجود کلینیک های تخصصی پوست، می توان به خدمات برترین سالن های زیبایی اطمینان داشت؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

سلامت پوست تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهر دارد. شما با داشتن یک پوست سالم، شفاف و جوان می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. پوست سالم نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد و نمی توان تنها با استفاده از یک شوینده و کمی آب انتظار یک پوست درخشان و بدون مشکل داشت. پاکسازی پوست فرایندی است که با استفاده از یک سری روش های خاص و به کمک مواد پاک کننده، تمامی آلودگی ها و باکتری های موجود در پوست را از بین برده و با لایه برداری عمیق، به طراوت و شادابی پوست کمک می کند.

برخی افراد با استفاده از ماسک های خانگی عملیات پاکسازی پوست را انجام می دهند. اما بهتر است بدانید برای اصولی انجام دادن این کار، بهتر است حتما برای یک بار هم که شده پاکسازی را به دست متخصصین آن بسپارید. اما آیا خدمات پوست در آرایشگاه ها قابل اعتماد است؟ خب پاسخ ما به شما این است که اگر نسبت به اعتبار و تخصص سالن آرایشی مورد نظر اطمینان دارید، بله می توانید پاکسازی خود را در آرایشگاه انجام دهید.

آرایشگاه های معتبر، معمولا یک لاین را به صورت ویژه به لاین پاکسازی پوست اختصاص می دهند. آن ها برای کیفیت خدمات خود، از بهترین و مرغوب ترین متریال روز استفاده می کنند. روش های به کار رفته در این مراکز مطابق با بهترین و جدیدترین متدهای روز دنیاست و از این رو شما می توانید اطمینان داشته باشید که خدمات را به بهترین شکل ممکن دریافت خواهید کرد.

خدمات پاکسازی پوست در آرایشگاه چیست؟

پیش از هر چیزی بدانید که با دریافت خدمات پاکسازی پوست، لطف بزرگی به سلامت پوست خود کرده اید. پوست ما روزانه در معرض انواعی از آلودگی ها و میکروب ها قرار دارد و می تواند مستعد انواع جوش، آکنه، لکه، چین و چروک و... باشد. پاکسازی پوست می تواند تا حد زیادی از بروز این علائم جلوگیری کرده و یا اثرات آن را تا حد زیادی کنترل و تعدیل کند.

در آرایشگاه ها بسته به مواد مصرفی و روش انتخاب شده، خدمات پوست به شیوه های مختلفی ارائه می شوند. متخصصین پیش از هر عملی، شرایط پوست مشتری را به طور دقیق آنالیز و بررسی می کنند. مشکلات و معایب آن را پیدا کرده و بر اساس این موارد، بهترین روش درمانی و مراقبت از پوست را اتخاذ می کنند. مواد و ترکیباتی که برای پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند نیز بسته به نوع پوست متفاوت است. این مواد پاک کننده می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • محصولات مناسب پوست چرب عبارتند از: میسلار واتر مناسب، ژل شستشوی مناسب پوست چرب، تونر مخصوص پوست چرب، اسکراب پوست، ماسک مخصوص پوست چرب
  • محصولات مناسب پوست خشک عبارتند از: شیر پاک کن مخصوص، تونر مناسب پوست خشک و ماسک های مخصوص برای افزایش رطوبت پوست خشک
  • محصولات مناسب برای پوست های نرمال: شیر پاک کن، تونر با ترکیبات مناسب پوست نرمال، ماسک مخصوص
  • محصولات مناسب پوست مختلط: شوینده مناسب، تونر، اسکراب پوست و در نهایت ماسک مناسب پوست مختلط

روش پاکسازی پوست در آرایشگاه ها

بسته به اینکه پوست شما از چه نوعی باشد و چه مشکلاتی داشته باشد، روش پاکسازی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال؛ پوست هایی که معمولا دارای منافذ باز و جوش های سر سیاه یا سر سفید هستند، ابتدا به بخور نیاز داشته تا پوست برای تخلیه جوش ها آماده گردد. این عملیات برای پوست های صاف که تقریبا چربی کمتری دارند و مشکل منافذ باز ندارند، نیازی نیست. پاکسازی را می توان هم با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مختلف انجام داد و هم بدون دستگاه.

معمولا پاکسازی پوست با دستگاه برای بانوانی که باردار هستند، افرادی که مشکل قلبی دارند، افرادی که دارای پوست حساس و خشک هستند و افرادی که پوست آکنه ای دارند مناسب نیست. هر چه کیفیت مواد استفاده شده در فرایند پاکسازی بیشتر باشد، قطعا نتایج کار رضایت بخش تر خواهد بود. بنابراین برای دریافت خدمات پوستی سعی کنید تا جایی که امکان دارد به آرایشگاه های مطرح و شناخته شده مراجعه کنید و از هزینه کردن برای این کار هراسی نداشته باشید، چرا که ارزشش را خواهد داشت.