به گزارش پایگاه خبری نشان :

کلینیک دندانپزشکی قائمی هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، خدمات دندانپزشکی ارائه می دهد. پرسنل کلینیک ما با رویکردی دوستانه به مشکلات دهان و دندان شما رسیدگی می کنند، این برخورد دوستانه باعث می شود تا مراجعان احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشند. رضایت بیمار به عنوان هدف اصلی ما با ایجاد محیطی راحت و آرام به زیبایی لبخند شما کمک بیشتری می کند.

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر قائمی از متخصصین مجرب و کار آزموده این رشته به همراه تکنولوژی روز دنیا در زمینه های مختلف دندانپزشکی استفاده می کند که علاوه بر ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات درمانی، این امکان را می دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن خدمات درمانی مورد نظر خود را دریافت نمایید.

دندانپزشکی زیبایی با ظاهر دندان های شما مرتبط است که شما می توانید علاوه بر سلامت دندان ها، لبخندی زیبا را نیز هدیه می دهد. این بخش از دندانپزشکی با دیدگاهی هنری به اصلاح طرح لبخند شما می پردازد. دندانپزشکان کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر قائمی سعی دارند که علاوه بر سلامت دندان ها ، لبخندی زیبا را نیز به شما هدیه دهند.

 

کلینیک تخصصی قائمی با در پیش گرفتن رویکرد خدمات دوستانه با کادر پزشک متخصص و مجرب، رضایت بیمار را هدف اولیه خود قرار داده است. کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس  با محیطی آرام به لبخند شما کمک بیشتری می کند. در کلینیک ما به استریلازیسون اهمیت زیادی داده می شود و فناوری های این حوزه به طور مداوم بروزرسانی می شود و خدمات دندانپزشکی زیبایی، پیشگیرانه و درمانی در سطح جهانی و با تمرکز بر رضایت بیمار ارائه می شود.

 هدف اصلی دندانپزشکی قائمی ارائه خدمات درمانی با کیفیت، صادقانه و قابل اعتماد است که به حقوق بیمار احترام می گذارد. ما همیشه در حال پیگیری تحولات علمی به منظور بهره مندی بیماران از انواع فناوری ها، نوآوری ها و پیشرفت ها در زمینه سلامت دهان و دندان است. کلینیک دندانپزشکی قائمی خدمات بهداشت دهان و دندان با کیفیت بالا را با محوریت رضایت بیماران ارائه می دهد.

33

ما متعهد به ارائه خدمات بهداشتی دهان و دندان صادقانه، قابل اعتماد و با بالاترین کیفیت و در راستای احترام به کرامت انسانی، بدون خدشه دار کردن قواعد علمی، وجدانی و اخلاقی هستیم. ما به مسئولیت های خود در قبال جامعه واقف هستیم و مصمم است نهادی باشد که دائماً خود را توسعه می دهد تا بتواند به رشد بهداشت دهان و دندان جامعه کمک کند.

ما به عنوان کلینیک قائمی، از تمامی تجربیات خود استفاده می کنیم تا برای شما لبخندی زیبا و سالم را به ارمغان بیاوریم.

  • استریلازیسیون  
  • پیگیری آخرین فناوری های دندانپزشکی
  • کسب اعتماد
  • اولویت دادن به راحتی بیمار
  • آموزش و توسعه کارکنان
  • آگاهی زیست محیطی

 

محیطی آرامش بخش

محیطی راحت ، آرام و به دور از ساختار کلینیک استاندارد دندانپزشکی باعث شده تا برای بیمارانی که از بیمارستان و پزشک ترس دارند، مراجعه به کلینیک ما راحت تر باشد.

پزشکان متخصص

درمان شما توسط پزشکانی انجام می شود که در زمینه خود متخصص هستند و به سلامت و زیبایی لبخند شما اهمیت می دهند.

زیرساخت های فناوری

تشخیص و درمان بیماران ما به راحتی و با استفاده از به روزترین تجهیزات پزشکی دنیا انجام می شود تا مشکلی در روند درمان رخ ندهد.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی

کلینیک ما در تمام روزهای هفته برای رسیدگی به مشکلات دهان و دندان شما آماده خدمات رسانی است. دریغ نکنید و با ما تماس بگیرید.

سلامت دهان و دندان

بیماری لثه در نتیجه التهاب ناشی از تجمع میکروب ها روی دندان در لثه های اطراف ایجاد می شود. این میکروب ها در مدت زمان بسیار کوتاهی یک لایه چسبنده روی دندان ها تشکیل می دهند که به آن پلاک می گوییم. در کلینیک قائمی با استفاده از جرم گیری از شر این پلاک باکتریایی خلاص می شویم.

 

ترمیم دندان

درمان پوسیدگی در کلینیک شبانه روزی ما با استفاده از پر کردن کامپوزیت ونیر انجام می شود ، زیرا استفاده از موارد دیگر بر روی زیبایی لبخند شما تاثیر منفی می گذارد.

 

درمان عصب کشی

عصب کشی باید توسط متخصصین اندوتیست انجام شود تا عوارض احتمالی آن به حداقل برسد، این روش درمانی در دندانپزشکی قائمی توسط متخصص اندودنتیست انجام می شود تا نیازی به عصب کشی مجدد نداشته باشید.

 

دندانپزشکی زیبایی

هدف اصلی ما در کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی ایجاد لبخندی جذاب و منحصر به فرد برای شما است. یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. ما در دندانپزشکی قائمی از روش های مختلفی مانند لمینت سرامیک ، کامپوزیت ونیر، ایمپلنت ، روکش تمام سرامیکی و بلیچینگ دندان برای اصلاح طرح لبخند شما استفاده می کنیم.

 

دندانپزشکی در تهرانپارس برای پروتز دندان

هدف از درمان پروتز دندان، بازگرداندن عملکرد دندان با پروتز های مناسب و در عین حال اصلاح گفتار و بهبود زیبایی بیمار است. در کلینیک دندانپزشکی قائمی از بهترین مواد و روکش ها برای ساخت پروتز استفاده می شود تا عوارض جانبی مانند حساسیت و آلرژی ایجاد نشود.

ارتودنسی

تمامی درمان های ثابت و متحرک ارتودنسی توسط متخصصین با تجربه ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی قائمی انجام می شود. یکی از ویژگی های درمان ارتونسی در کلینیک قائمی سرعت و پیگیری مستمر متخصص ارتودنسی در طول روند درمان است.

پریودنتولوژی

پریودنتولوژی بخشی از دندانپزشکی است که به بررسی وضعیت سلامت و بیماری دندان ها و بافت های اطراف آنها می پردازد و هدف ما تشخیص و درمان بیماری های ایجاد شده در بافت لثه و حفظ سلامتی پس از درمان است. پریودنتولوژیست های کلینیک ما از بهترین متخصصان کشور در این زمینه هستند.

 

ایمپلنت دندان در تهرانپارس

ایمپلنت های دندانی استفاده شده در کلینیک قائمی از برند های مختلفی هست، این تنوع در نوع ایمپلنت باعث انتخاب راحت تر شما می شود. برند ایمپلنت استفاده شده در کلینیک ما ساخت کشور های مختلفی مانند ایمپلنت کره ای ، ایمپلنت آلمانی ، ایمپلنت آمریکایی و ایمپلنت ایرانی است.

 

333

چرا ما را انتخاب کنید!

تیم ما دارای متخصصان بسیار با تجربه در تمامی زمینه های دندانپزشکی است. درمان های با کیفیت در تمامی شاخه های دندانپزشکی به ویژه ایمپلنت، ارتودنسی، دندانپزشکی زیبایی، دندانپزشکی کودکان ارائه می شود.

دندانپزشکان متخصص

تمام درمان ها توسط پزشکانی انجام می شود که در زمینه های خود متخصص هستند.

تجهیزات مدرن

کلینیک ما دارای محیطی بسیار آرامش بخش و مجهز به تجهیزات مدرن دندانپزشکی است.

3333

دندانپزشکی شبانه روزی

دندانپزشکی قائمی هر زمانی که نیاز به خدمات دندانپزشکی اورژانسی داشته باشید در دسترس است. با یک تماس ساده می توانید برای مراجعه به کلینیک اقدام کنید.