به گزارش پایگاه خبری نشان :

حتما شما هم به قدرت اینستاگرام برای کسب درآمد از اینترنت پی برده اید؟ خیلی از افراد جوری از اینستاگرام پول در می آورند که پزشکان جراحی زیبایی نمی توانند در بیاورند! این روزها اینستاگرام بهترین گزینه درآمدزایی آنلاین برای هر قشری در هر شرایطی است. باید قبول کنیم که اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در دنیاست و استفاده کنندگانش بی شمار هستند. همین باعث می شود منبع عظیمی از مخاطبان هدف کسب و کارها درش وجود داشته باشد و همه ما بتوانیم از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم.

 

اما داستان اصلی این است که برای کسب درآمد از اینستاگرام باید تعداد فالوورهای پیج تان زیاد باشد. در واقع با فالوور کم نمی توانید از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید. خیلی از پیج های اینستاگرامی معروف در ایران هم برای بالا بردن فالوورهای خود، فالوور انبوه خریداری می کنند. بله درست فکر کردید خرید فالوور اینستاگرام یکی از کارهایی است که پیج های پربازدید اینستاگرام در ماه چندین مرتبه انجام می دهند و به قول معروف مشتری ثابت خیلی سایت های فروش فالوور در ایران هستند. حالا آیا خرید فالوور کار درستی است؟ واقعا به درآمدزایی بیشتر ما کمک می کند؟

در این مقاله همراه ما باشید تا مفصل در مورد خرید فالوور اینستاگرام با شما صحبت کنیم. اگر قصد دارید کسب و کاری را در اینستاگرام راه اندازی کنید اما اطلاعات کافی از این موضوع ندارید پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

چطور فالوورهای زیادی در اینستاگرام جذب کنیم؟

Sm63qreemgUl

همانطور که می دانید داشتن دنبال کننده در شبکه های اجتماعی خیلی مهم است. هم انگیزه فعالیت کردن را به شما می دهد و هم اگر بیزینس داشته باشید درآمد بیشتری خواهید داشت. در اینستاگرام هم چنین چیزی صادق است. در واقع اگر در اینستاگرام دنبال درآمد بالا هستید باید سعی کنید فالوورهای زیادی را به پیج تان جذب کنید. راه های افزایش فالوور در اینستاگرام زیاد است اما اکثرا سخت و زمان بر هستند.

به طور کلی برای جذب انفجاری فالوور واقعی و هدفند باید با الگوریتم اینستاگرام آشنایی کامل داشته باشید. الگوریتمی که مدام در حال آپدیت است. اگر قصد دارید فالوورهای زیادی جذب کنید باید راه ورود پست ها به اکسپلور را یاد بگیرید. باید بدانید چگونه پست هایی تولید و منتشر کنید که وارد اکسپلور شود. در غیر اینصورت نمی توانید از روش های رایگان بازخورد خوبی دریافت کنید.

اگر دنبال یک شبه معروف شدن در اینستاگرام هستید فقط یک راه دارید و آن هم خرید فالوور اینستاگرام است. با خرید فالوور اینستاگرام در کمتر از یک روز تعداد فالوورهای دلخواه تان را در پیج اینستاگرام خود مشاهده خواهید کرد. اکثر پیج های معروفی که در اینستاگرام می بینید هم از این روش پیروی کرده اند. خرید فالوور اصلا چیز بدی نیست ولی به شرط اینکه بدانید چه موقعی خریداری کنید و از کجا خریداری کنید. بسیاری از سایت ها فالوور فیک میفروشند که این اصلا به دردتان نمی خورد! در ادامه بهترین و معتبر ترین سایت خرید فالوور اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

آیا خرید فالوور اینستاگرام کار درستی است؟

خرید فالوور در بسیاری از مواقع کار عاقلانه ای است البته بستگی دارد هدف تان از این کار دقیقا چی باشد! اگر فروشگاه مجازی دارید و نیاز به مشتریان واقعی دارید تا محصولات تان را از شما خریداری کنند خرید فالوور به تنهایی کار درستی نخواهد بود. اما اگر فالوور خریداری کردید و سپس از روش های اورگانیک فالوور واقعی جذب کردید می توانید بازخورد خوبی از خریدن فالوور دریافت کنید.

خرید فالوور به کسانی پیشنهاد می شود که به دنبال معروف شدن در اینستاگرام هستند. یعنی نون شان در معروف شدن در اینستاگرامه! در وقع پیج هایی که از راه تبلیغات کسب درآمد می کنند خرید فالوور پیشنهاد مناسبی برای آن هاست. همینطور چهره های معروف یا برندهای معروف هم اگر فالوور خریداری کنند کار درستی کرده اند. چون نیاز به بیشتر دیده شدن دارند و برای بیشتر دیده شدن هم باید عدد فالوورهایشان بالا باشد.

آیا اینستاگرام نمی تواند فالوورهای فیک را شناسایی کند؟

اینستاگرام دارای سیستم بسیار هوشمندی است که فالوورهای فیک را از واقعی به راحتی تشخیص می دهد. اگر پیج شما فالوورهای فیک داشته باشد اینستاگرا طبق فاکتورهایی که در ادامه می گوییم غیرواقعی بودن فالوورهای شما را تشخیص می دهد. نسبت تعداد فالوورها بر ری اکشن آن ها روی محتوای شما برای اینستاگرام بسیار مهم است و نرخ تعامل نامیده می شود. اگر پیج شما دارای فالوورهای فیک باشد قطعا نرخ تعامل در پیج شما پایین خواهد آمد و اینستاگرام می تواند فیک بودن فالوورهای شما را تشخیص دهد!

اما به صورت کلی اگر اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کردید حتما از سایت های مطمئن این کار را انجام دهید. چون اکثر سایت ها فالوور بی کیفیت و فیک به شما می دهند و در نهایت آسیب شدیدی به پیج تان وارد خواهد شد. در کل خرید فالوور فیک خوب نیست و پیج تان را از دید اینستاگرام بی اعتبار می کند. سعی خرید فالوور واقعی ایرانی و با کیفیت خریداری کنید.

پیج های معروف اینستاگرام از کجا فالوور می خرند؟

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که پیج های معروف چطور به این تعداد فالوور بالا رسیده اند؟ از کجا این همه فالوور توانسته اند جذب کنند؟ آیا با فعالیت طبیعی می توان به این میزان فالوور رسید؟ قطعا خیر! تمام پیج های معروف در اینستاگرام فالوور خریده اند و الان هم روزانه فالوورهای زیادی خریداری می کنند. از بلاگرها گرفته تا هنرمندان ایرانی، اکثرا از خدمات سایت های فروش فالوور استفاده می کنند. اما از چه سایتی؟

سایت اینبو معتبرترین سایت خرید فالوور واقعی اینستاگرام در ایران است. این سایت با سابقه ای بیش از 7 سال در زمینه خدمات اینستاگرام در تلاش است تا مشتریان وفادارش که اکثر بلاگرها و اینفلوئنسرهای معروف در اینستاگرام هستند را افزایش دهد. سایت اینبو به صورت تخصصی روی خدمات اینستاگرام که شامل: فالوور، لایک، کامنت، بازدید پست و استوری و جدیدتری خدماتش هم ورود تضمینی پست ها به اکسپلور اینستاگرام است فعالیت می کند. اگر قصد دارید فعالیت خود را به صورت جدی در اینستاگرام شروع کنید سایت اینبو بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد. تعرفه خدمات این سایت در بین تمام سایت های مشابه پایین تر است. همچنین پشتیبانی خیلی خوبی هم دارند.

خب حالا از کجا شروع کنیم؟

این مقاله با هدف آگاه سازی شما نوشته شده است. اگر واقعا دوست دارید از اینستاگرام به درآمد بالا برسید باید فالوورهای زیادی داشته باشید. بد یا خوب این قانون اصلی فعالیت در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است. تا زمانی که معروف نباشید مردم به حرف شما گوش نمی دهند و نمی توانید تاثیر گذار باشید. در نهایت درآمدتان هم بالا نخواهد بود. اولین کاری که باید کنید این است که فالوورهای پیج تان را افزایش دهید. برای انجام سریع این کار هم فقط خرید فالوور به شما پیشنهاد می شود. چون بی دردسر و سریع انجام می شود و هم اینکه بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا کسب و کارتان را در اینستاگرام راحت تر و سریع تر آغاز کنید.