به گزارش پایگاه خبری نشان :

از جمله بازی های پر هیجان و همواره مخاطب پسند، کالاف دیوتی با سبک بتل رویال یا حالت جنگی است. آن چنان این بازی شوق و شور زیادی را بین کاربران بر انگیخته است که به طور مداوم به روز می شود. در طی این به روز رسانی ها، نسخه های گوناگونی نیز از آن منتشر می شود. جدید ترین و پر طرفدار ترین نسخه، نسخه موبایلی تحت عنوان وارزون است. نسخه ای که از دل کالاف دیوتی بیرون آمده است و انتظار می رود جایگزین آن نیز بشود. اطلاعات شما در مورد این نسخه از بازی معروف کالاف دیوتی چیست؟ آیا تفاوتی با نسخه های کنسولی و یا کامپیوتری دارد؟ اگر قرار بر انتخاب یک نسخه باشد، کدام نسخه بازی مورد توجه شما قرار می گیرد؟ آیا خرید سی پی برای کالاف دیوتی وارزن موبایل نیز صورت می گیرد؟ ادامه مطلب شما را به پاسخ مناسب این گروه از سوالات خواهد رساند.

وارزون موبایل چیست؟

وارزون موبایل نسخه ای است که به طور اختصاصی برای گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است. این بازی ضمن قابلیت اجرا بر روی سیستم های اندرویدی، بر روی سیستم عامل اپل نیز نصب می شود. در این بازی میدان اصلی تحت عنوان وردانسک شناخته می شود که در کالاف یکی از میادین فرعی است. یکی از اختلافات بارز این نسخه، حضور 120 بازیکن در این میدان مبارزه ای است. همان قواعد و امکانات پیشرفته را دارد. برخی کاراکتر ها حذف شده اند و تعدادی دیگر به میدان افزوده شده اند. کیفیت این نسخه بسیار بالاست و بر روی سیستم های ضعیف قادر نیست تا عملکرد خود را ارائه دهد.ضمن این که به واسطه سنگین بودن این بازی، لازم است که حافظه یا رم گوشی حداقل 3 گیگابایت باشد.

a38ooPv7iZoF

چرا به سی پی در وارزون موبایل نیاز داریم؟

در وارزن موبایل همانند سایر نسخه های کالاف دیوتی، سی پی به عنوان پول یا ارز محسوب می شود. اگر این ارز نبود، امکان دسترسی به بسیاری از آیتم های بازی وجود نداشت. امکان خرید امکانات و قابلیت های این نسخه توسط سی پی برقرار شده است. یکی از تدابیر شرکت سازنده است تا بتواند از طریق این برنامه اکشن و هیجانی سود لازم را ببرد. از این رو خرید سی پی یکی از ملزومات وارزن در نظر گرفته می شود. سایت جمینجا مرجع خرید سی پی وارزون موبایل می باشد ارزی که با کمک آن خواهید توانست پرداخت های زیادی را درون برنامه بازی به انجام برسانید. اما این ارز صرف خرید چه نوع امکاناتی می شود؟ کاربرد و محل مصرف پول بازی موارد زیر را در بر می گیرد:

  • ورود به مراحل بالاتر بازی و باز نمودن فصول جدید تسهیل می شود.
  • دسترسی به انواع اسکین یا پوسته برای سلاح های مختلف مهیا خواهد شد.
  • می توانید بتل پس مربوط به هر ورژن این بازی را در فصول مختلف به راحتی دریافت کنید.
  • می توان کاراکتر جدید و قدرتمندی را خریداری کرد و حتی امکان صدا گذاری در میدان فراهم می شود.
  • می توانید با کمک ارز، نمایش تبلیغات و پخش ویدئو را در حین بازی حذف کنید.
  • امکان ارتقا رتبه و سطح گیمر برقرار می شود. بدون این که نیاز باشد متحمل دردسر شوید.

مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل

سی پی وارزن موبایل در ادامه بازی نقش گسترده ای ایفا می کند. پولی مجازی و معتبر که توسط آن قابلیت دستیابی به انواع امکانات و مراحل بازی فراهم خواهد شد. خرید این ارز همتا با خرید ارز در سایر بازی های آنلاین می باشد. در واقع بسته های مختلفی از این ارز با مبالغ گوناگون عرضه می شوند. تنها کاری که جهت خرید باید انجام داد، انتخاب یک بسته با حجم مناسب است. حجم مناسب بایستی با توان مالی و نیاز گیمر تطابق داشته باشد و این تناسب برای ادامه بازی کارآمد باشد. یکی از شیوه های کسب این ارز طی نمودن بتل پس مربوط به بازی است. با وجود این موضوع، برای دریافت بتل پس هر بازی لازم است مقداری سی پی در ابتدا پرداخته شود. در حقیقت به کمک این ارز هر بتل پس به راحتی باز خواهد شد. مقدار ارز مورد نیاز برای باز شدن هر مرحله یا هر نسخه، مطابق با رده بازی منتشر شده می باشد.

WSH0zuIS0A3j

زمان انتشار کالاف دیوتی وارزن موبایل

وارزن موبایل جدید ترین نسخه از کالاف، تاریخ مشخص شده ای جهت انتشار خود ندارد. خبر های جدید حاکی از پیش خرید گسترده این بازی در بین گیمر های کل دنیا است. درست است که هنوز منتشر نشده، اما گیم پلی های جذابی از آن انتشار یافته است. گیم پلی هایی با تم هیجانی که در کنار برخورداری از جذابیت، حالت اکشن نیز دارد. هر گیمر در قالب جنگجویی وارد میدان می شود و برای زنده ماندن تلاش می کند. در این بازی بقا ارزشمند است و هدف هر کاراکتر تلقی می شود. به خصوص که در دو مد مختلف و اصلی آن، زمان محدود است. در این زمان محدود،  ضمن حفظ جان باید دشمنان خود را بکشد. اگر نمی توانید سی پی را بخرید وارد ماموریت های بتل پس شوید. از این طریق خواهید توانست بدون صرف هزینه ای به راحتی پول بازی را به دست بیاورید. یکی از نکات این بازی، امکان انجام بازی به صورت گروهی در تعداد مختلف است‌.

 این بازی با سرور قابل اجرا بر روی سیستم های ایرانی، محبوبیت فراوانی دارد. بنابراین تحریم نتوانسته است در مقابل کاربران ایرانی این نسخه مانعی قرار دهد‌. پس کاربران ایرانی همپا با کاربران دنیا منتظر این بازی کامل و هیجان انگیز باشند.

جمع بندی

اگر بازیکن سایر بازی های آنلاین باشید از اهمیت ارز انحصاری بازی اطلاع دارید. خرید سی پی کالاف دیوتی وارزن موبایل نیز یکی از ارکان اساسی و مهم این برنامه سرگرم کننده محسوب می شود. خریدی که نه تنها بازی را مهیج می کند، بلکه ادامه قدرتمندانه آن را نیز میسر خواهد نمود. بسیاری از مراحل، ماموریت ها و حتی بتل پس توسط این آیتم در دسترس گیمر قرار خواهد گرفت. بنابراین نمی توان از این خرید سر باز زد. برای به دست آوردن اطلاعات کافی در این خصوص، می توانید به سایت جمینجا مراجعه کنید. ضمن آشنایی با شیوه خرید، در مورد نحوه استفاده از این ارز راهنمایی های لازم را می گیرید.