به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از سایت افراگرافیک: جعبه‌ها جزء پرمصرف‌ترین کالاها در دنیا هستند و مصارف متنوعی دارند. مدل‌های مختلفی از جعبه‌ها موجود است، مانند جعبه مقوایی، جعبه هدیه و جعبه جواهرات که هر کدام دارای ویژگی‌ها و ظاهر متفاوتی هستند. جعبه ها نقش زیادی در بازاریابی دارند و به‌عنوان نماد یک برند، تأثیر ماندگاری بر مخاطب می‌گذارند.

هرچه ظاهر جعبه جذاب‌تر و استحکام آن بیشتر باشد، صاحب برند به هدف تبلیغاتی خود نزدیک‌تر می‌شود. قطعاً بسته‌بندی نقش مهمی در تسریع رشد بیزینس شما دارد. هر فروشنده‌ای باید هر چند وقت یک‌بار جعبه‌هایی که در فرایند بازاریابی و فروش استفاده می‌کند را به‌روز کند. اگر می‌خواهید هویت متمایزی برای برند خود ایجاد کنید، در انتخاب جعبه باید دقت بیشتری داشته باشید.

بسته‌بندی اولین چیزی است که در مخاطب اثر می‌گذارد و سپس تصمیم به خرید می‌گیرد. در انتخاب جعبه باید علاقه طیف مخاطبان خود را در نظر بگیرید و از عنوان تبلیغاتی مناسب جهت چاپ بر روی آن استفاده کنید. در این صورت آمار فروش شما افزایش خواهد یافت.

مجموعه افراگرافیک در زمینه فروش انواع مختلف جعبه‌ها فعالیت می‌کند و آماده همکاری با مراکز مختلف است. تمام جعبه‌هایی که توسط این مرکز به فروش می‌رسند، از استحکام کافی برخوردارند و ظاهر زیبایی دارند. طراحان ماهری در این مجموعه مشغول به کار هستند. صاحبان کسب و کارهای مختلف می‌توانند هر نوع جعبه‌ای را در ابعاد متنوع در این سایت سفارش دهند.

استعلام قیمت و خرید فوری بهترین انواع جعبه مقوایی به صورت تک و عمده : https://afragraphic.com/print-box-packaging/cardboard-box/

شماره تماس ثبت سفارش: ۰۲۱۸۸۲۶۸۹۵۸ - ۰۲۱۸۸۲۵۴۰۱۰ - ۰۹۱۲۲۲۴۶۰۲۲

خرید جعبه مقوایی

خرید آنلاین جعبه مقوایی بادوام

خرید آنلاین جعبه هاردباکس با قیمت مناسب

جعبه هاردباکس از مواد سخت و باکیفیت ساخته می‌شود و همان‌طور که از نام آن پیداست بسیار بادوام است. این جعبه‌ها ویژگی‌هایی دارند که در متن زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • جعبه‌های هاردباکس از متریال باکیفیت ساخته می‌شوند و در حمل و نقل آسیبی نمی‌بینند. استحکام این جعبه تضمین می‌کند که محصول شما بدون آسیب ‌دیدگی به دست مشتری می‌رسد.
  • جذابیت بصری از دیگر ویژگی‌های مهم این جعبه است. جعبه‌های سخت، ظاهر زیباتری دارند و در نگاه اول، تأثیر فوق‌العاده‌ای بر مشتری می‌گذارند.
  • از مهم‌ترین ویژگی‌های هاردباکس، قابلیت سفارشی سازی است. صاحبان کسب و کار می‌توانند مطابق با برند و اهداف تبلیغاتی خود، بر روی آن آثار گرافیکی جذاب چاپ کنند.
  • بعضی از این جعبه‌ها درب مغناطیسی دارند که مزیت مهمی محسوب می‌شود؛ چون به‌راحتی باز نمی‌شود و محتویات آن ایمن می‌مانند.

هاردباکس­ها مدل‌های متنوعی دارند که در سایت افراگرافیک می‌توانید آن‌ها را با قیمت مناسب تهیه کنید. از جمله خدماتی که این مجموعه به مشتریان ارائه می‌دهد، خدمات چاپ و طراحی است. شما می‌توانید با توجه به نوع بیزینسی که دارید، هاردباکس مد نظر خود را با طرح و سایز دلخواه از طریق این سایت سفارش دهید.

لینک خرید فوری بهترین انواع هارد باکس: https://afragraphic.com/print-box-packaging/hard-box/

شماره تماس ثبت سفارش: ۰۲۱۸۸۲۶۸۹۵۸ - ۰۲۱۸۸۲۵۴۰۱۰ - ۰۹۱۲۲۲۴۶۰۲۲

خرید جعبه هارد باکس

زیباترین مدل‌های جعبه جواهرات

سفارش جعبه طلا و جواهر زیبا و یونیک

جعبه طلا و جواهر جزء منحصر به فردترین جعبه‌ها است که طراحی بسیار زیبا و خاصی دارد. هر خانمی باید یکی از آن‌ها را در منزل داشته باشد؛ چون باعث می‌شوند آسیبی به جواهرات نرسد و میز آرایش را شیک‌تر می‌کنند. جعبه جواهرات محلی امن برای نگهداری انواع زیورآلات با ارزش است و آن‌ها را از آسیب محافظت می‌کند. در متن زیر مدل‌های مختلف این نوع جعبه را شرح می‌دهیم:

یکی از پرکاربردترین جعبه‌ها، جعبه‌های حلقه هستند که به طور خاص برای نگهداری حلقه‌های طلا تولید می‌شوند. سایزهای مختلفی دارند و می‌توانند ۱ تا ۲۰ حلقه را در خود جای دهند. طراحی آن‌ها به صورت مربع یا مستطیل است و چند ردیف شکاف دارند و حلقه‌ها را صاف نگه می‌دارند.

دسته دیگری از جعبه‌ها تحت عنوان جعبه گردن‌بند شناخته می‌شوند و یک قلاب برای آویزان کردن گردن‌بند دارند. این جعبه‌ها از گره خوردن زنجیر طلا جلوگیری می‌کنند. طراحی مربعی دارند و با یک پارچه مخملی یا ساتن پوشیده شده‌اند.

جعبه گوشواره نوع دیگری از جعبه جواهرات است که می‌توان داخل آن ۱ تا ۲۰ جفت گوشواره نگهداری کرد. جعبه‌های تک جفتی، کوچک هستند و درب بعضی از آن‌ها لولایی و بعضی دیگر جداشدنی است . داخل آن‌ها یک بالش کوچک برای نگهداری گوشواره وجود دارد. بعضی دیگر از جعبه‌ها دو سوراخ کوچک برای آویزان کردن گوشواره دارند.

سایت افراگرافیک یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه فرو ش آنلاین انواع مختلف جعبه است. شما می‌توانید زیباترین مدل‌های جعبه‌های طلا و جواهر را داخل سایت مشاهده کنید. تمام جعبه‌ها از مواد اولیه باکیفیت ساخته می‌شوند و مقاوم هستند.

سفارش عمده هاردباکس از سایت افراگرافیک

خرید به‌روزترین جعبه هاردباکس

خرید انواع مدل های به روز جعبه کادو

امروزه اکثر افراد تمایل دارند از جعبه کادو برای دادن هدیه به عزیزان خود استفاده کنند. این جعبه‌ها جایگزین بهتری برای کاغذ کادو بوده و نشانه احترام به عزیزان هستند. داخل این جعبه‌ها می‌توان انواع مختلف هدیه‌ها را قرار داد چون ابعاد آن‌ها متفاوت است. بعضی از آن‌ها با روبان تزئین شده‌ و بعضی دیگر جملات عاشقانه زیبا دارند.

جعبه کادوهای سفارشی ظاهر شخصی‌تری به هدیه شما می‌دهند و ارزش آن را بالاتر می‌برند. آن‌ها برخلاف کاغذ کادو، از هدیه شما محافظت می‌کنند و میز پذیرایی و لوکیشن شما را شیک تر می‌کنند. بعضی از این جعبه‌ها چند تکه هستند و باز کردن هدیه را هیجان‌انگیز می‌کنند.

این جعبه‌ها طراحی اصولی و استانداردی دارند و رویه آن‌ها از مقوای بادوام یا چرم ساخته می‌شود. جعبه‌های باریک برای کراوات و جعبه‌های مربعی برای انواع مختلف کادوها مانند لباس، ماگ، شکلات و... کاربرد دارند. آن‌هایی که رویه چرم دارند برای کادوهای گران قیمت و شیک، مناسب‌تر هستند.

طیف بی‌نظیری از جعبه کادو در سایت افراگرافیک وجود دارد و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. هر نوع طراحی قابل سفارش سازی است و مطابق با آن‌چه می‌خواهید، سفارش شما آماده می‌شود.

سفارش انواع مختلف هاردباکس موادغذایی

این جعبه همانطور که از نام آن پیداست برای نگهداری موادغذایی مانند آجیل، گز، شکلات و... استفاده می‌شود. همچنین برای مسافرت می‌توان از این جعبه‌ها استفاده کرد. درب آن‌ها بسیار محکم است و میکروب و آلودگی وارد آن نمی‌شود. این محصول بهترین گزینه برای نگهداری خشکبار است.

کارهای گرافیکی زیادی روی آن انجام می‌شود و می‌توان انواع مختلف تبلیغات را چاپ کرد. جنس رویه آن ممکن است گلاسه، چرم، مقوا و یا سلفون باشد. داخل آن‌ها قسمت‌های کوچک مربعی وجود دارد که داخل هر کدام می‌توان یک نوع خوراکی گذاشت. این جعبه‌ها برای پذیرایی نیز کاربرد دارند. افرادی که در زمینه فروش خشکبار فعالیت می‌کنند از جمله خریداران هاردباکس موادغذایی هستند.

معتبر ترین سایت فروش هاردباکس

امروزه انواع مختلفی از جعبه‌ها در بازار وجود دارند که هر کدام برای امر خاصی قابل استفاده هستند. برای مثال هاردباکس مدل‌های متنوعی داشته و برای هدیه و نگهداری جواهرات کاربرد دارد. جعبه‌های مقوایی از پرکاربردترین جعبه‌ها محسوب می‌شوند و از آن‌ها برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود.

سایت https://afragraphic.com/ یکی از پربازدیدترین سایت‌ها در زمینه فروش جعبه است و قیمت‌های مقرون به ‌صرفه‌ای دارد. تنوع و کیفیت بالا دو ویژگی مهم محصولات این مجموعه است. این مجموعه توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت، اعتبار خوبی برای خود کسب کند. در این سایت می‌توانید مدل‌های متنوعی از جعبه‌ها را مشاهده و ثبت سفارش کنید. مدت زمان انجام هر سفارش مطابق با تعداد جعبه‌ها تعیین می‌شود.

منبع خبر: افراگرافیک