به گزارش پایگاه خبری نشان :

کودکان 6 تا 7 ساله بعد از رسیدن به این سن، به آرامی شروع به شناخت دنیای اطراف خود و علایق خودشان می‌کنند. همچنین آنها دارای اعتماد به نفس بیشتری در قابلیت‌های خود هستند و به دنبال شکوفا کردن استعدادهای خود می‌باشند. به همین دلایل است که شاید انتخاب کردن یک هدیه مناسب برای کودکان در این سن مقداری سخت‌تر باشد. بهترین هدیه‌ها برای کودکان در این سن، هدایایی است که به آنها کمک می‌کند استعدادها و دنیای اطراف خود را بهتر بشناسند و یا شخصیت آبنده خود را شکل دهند. همچنین هدایای انتخابی برای کودکان در این سن نیازمند این هستند که دوام بالا و کیفیت ساخت متناسبی داشته باشند تا به راحتی در هنگام بازی کردن ک.دکان با آنها خراب نشوند.

این مطلب لیستی از بهترین کادوها و هدایا برای دختر بچه‌ها 6 تا 7 سال است و امیدواریم که بتوانیم در انتخاب کردن یک هدیه مناسب برای کودکان خود، به شما کمک کنیم. با ما همراه باشید!

خودکارهای پاک شونده

2

اکثر مدارس به دانش‌آموزان استفاده از خودکار در کنار مداد را می‌آموزند و به آنها یاد می‌دهند که تمرکز بیشتری بر روی نوشته‌های خود داشته باشند چراکه خودکارهای معمولی دائمی هستند و امکان پاک شدن را ندارند. خودکارهای پاک شونده دقیقا همانند خودکارهای معمولی کار می‌کنند با این تفاوت که جوهر آنها قابل پاک شدند هستند و برای دانش‌آموزانی که به تازگی نوشتن با خودکار را شروع کردند انتخاب بسیار مناسبی هستند.

اسباب بازی‌های انیمیشن ماشا و میشا

کارتون ماشا و میشا یکی از پرطرفدارترین انیمیشن‌ها برای کودکان و نوجوانان است! اگر فرزندان شما به انیمیشن و کارتون‌ها علاقه‌مند هستند، خرید محصولات کارتون ماشا میشا یکی از بهترین کادوها برای آنها خواهد بود که از داشتن آن لذت می‌برند! این کارتون زیبا و دوست‌داشتنی دارای شخصیت‌ها جذابی است که کودکان و نوجوانان در هر سنی با آنها ارتباط برقرار می‌کنند و از تماشا کردن آنها لذت خواهند برد. این هدیه یکی از جذاب‌ترین کادوها برای دخترهای نوجوان خواهد بود!

مداد رنگی

هیچ چیزی شیرین‌تر از زنگ‌های هنر و نقاشی نیست! کلاس هنر زمانی است که کودکان می‌توانند علایق و هنر خود را توسط نقاشی کردن و کاردستی ساختن به نمایش بگذارندو با استفاده از امکانات در دسترس، هنر خود را نمایان کنند. مهم نیست که کودکان شما در حال رشد کردن و بزرگ‌تر شدند هستند، داشتن مداد رنگی‌های با کیفیت و مناسب برای همیشه به کار آنها خواهد آمد، چه بیرون از مدرسه و چه در خانه! ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از مداد رنگی‌های دوازده رنگه شروع کنید و در هنگام نیاز، امکانات فرزند خود را ارتقا دهید.

عروسک‌های دخترانه

هر دختر نوجوانی به عروسک‌ها علاقه‌مند هستند! مهم نیست که آنها کودک هستند یا نوجوان، دخترها برای همیشه به عروسک دخترانه جذب خواهند شد. شما برای انتخاب بهترین عروسک برای فرزندان خود نیاز به دانستن علاقه آنها به شخصیت‌های کارتونی مختلف دارید. کودکان و دختر بچه‌ها می‌توانند با این عروسک‌های زیبا تا ساعت‌ها سرگرم شوند و در دنیای خیالی خود مشغول بازی کردن با آنها شوند!

شما همین حالا می‌توانید خرید انواع عروسک های دخترانه یا پسرانه با طرح‌های مختلف را از وبسایت اینترنتی دیجیکالا انجام دهید و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.

جامدادی

3

ممکن نیست که کودکان و دختربچه‌ها از هدیه گرفتن یک جامدادی زیبا خوشحال نشوند! تمامی لوازم تحریر و وسایل نقاشی آنها نیاز دارند که در جایی نگه‌داری شوند تا گم نشوند و به راحتی در دسترس باشند. جامدادی‌های مختلفی برای خریدن وجود دارد اما نکته قابل توجه جنس جامدادی است که باید با دوام باشد. یک جامدادی با دوام می‌تواند تا سال‌ها برای فرزندان شما باقی بماند. یکی دیگر از نکات قابل توجه هنگام خرید جامدادی این است که جامدادی انتخاب شده دارای بخش‌های زیاد باشد تا فرزند شما بتواند به راحتی مدادها و خودکارهای خود را در بخش‌های مختلف جای دهد.

کوله پشتی

یک کوله پشتی جادار که دارای قسمت‌های متفاوت است دقیقا چیزی است که کودکان شما به آن نیاز دارید تا بتوانند تمامی وسایل خود را بدون هیچ مشکلی در آنها جای دهند و حتی بتوانند از کیف خود در سال تحصیلی پیش رو برای حمل کردن دفترها و کتاب‌ها استفاده کنند. در بعضی مواقع کودکان و دختربجه‌ها علاقه بسیار زیادی به داشتن کیف‌های چرخ‌دار دارند. استفاده از این نوع کیف‌ها موجب می‌شود که آسیب کمتری به کمر کودکان شما برسد و راحت‌تر وسایل خود را حمل کنند. شما برای انتخاب یک کوله پشتی باید جنس آن را هم در نظر بگیرید و در حد ممکن، نوع ضد آب آن را انتخاب کنید تا وسایل شما خشک و سالم بماند.

کتاب‌های آموزش نقاشی

ممکن نیست که کودکان در سنین بین 6 تا 7 سال به نقاشی کشیدن و کشف رنگ‌های جدید علاقه‌مند نباشند! شما می‌توانید با هدیه دادن کتاب‌های آموزش نقاشی به آنها، در کنار آموختن رنگ‌ها به آنها برای بالا بردن دقت و تمرکز خود نیز کمک کنید. کتاب‌های آموزش نقاشی می‌توانند به کودکان مفهوم رنگ‌ها را با روشی ساده و قابل فهم به آنها آموزش بدهند. این هدیه یکی از بهترین کادوها برای کودکان شما خواهد بود!

خانه‌های اسباب بازی

خانه‌های اسباب بازی یکی دیگر از اسباب بازی‌های محبوب دختربچه‌ها می‌باشد که آنها از داشتن آن خوشحال خواهند شد! این اسباب بازی‌ها یک خانه را همراه با وسیله‌های موجود در آن خانه به اندازه کوچکی درآورده‌اند که بچه‌ها می‌توانند با آنها بازی کنند و این وسایل را متناسب با سلیقه خود در اتاق‌های خانه جای دهند. این اسباب بازی بسیار هیجان‌انگیز و متفاوت است!

پازل‌های فکری

پازل‌ها و بازی‌های فکری برای همیشه یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای کادو دادن بوده‌اند که این محبوبیت بی‌دلیل نیست! این پازل‌ها با دارا بودن اشکال و رنگ‌های جذاب می‌توانند هر کودکی را به خود جذب کنند و قدرت تفکر آنها را به چالش بکشند. کودکان می‌توانند در کنار سرگرم شدن با این پازل‌ها، قدرت حل کردن مسائل را نیز بیاموزند که در آینده به کامل‌تر شدن شخصیت و رفتار آنها کمک بزرگی خواهد کرد.

کلام آخر

ما در این مطلب لیستی از بهترین و پرکاربردترین کادوها برای کودکان و دختربچه‌ها را به شما معرفی کردیم و سعی داشتیم که به شما برای انتخاب کردن یک هدیه بی‌نظیر برای کودکان خود کمک کرده باشیم. از همراهی شما متشکریم!

نویسنده: امیرحسین نظری