به گزارش پایگاه خبری نشان :

با زیاد شدن مصرف درجوامع نیاز به تولید بیشتر احساس شد تا آنجا که ماشین آلات بزگ در صنایع با راندمان تولید بالا ساخته شد تا پاسخ گوی مصرف در بازارها باشد. با افزایش تولید در صنایع غذایی استانداردهای بهداشتی وضع شدند تا سلامت جامعه با مصرف تولیدات حفظ شود.

یکی از مهمترین این قوانین بسته بندی بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت، است. صنایع تولید مواد غذایی ملزم به استفاده از دستگاه های بسته بندی بدون دخالت دست برای تولیدات خود شدند.

صنایع ماشین سازی برای رفع این نیاز شروع به تولید این دستگاه ها نمود. نسبت تولید این ماشین آلات با نیاز و قوانین بهداشتی هر روز در حال توسعه و پیشرفت است.

درمیان انبوه تولید کنندگان صنایع ماشین آلات تعداد انگشت شماری تنها دارای خدمات پس از فروش مناسب و کارآمدی هستند که مشتریان خود را همراهی و پشتیبانی میکنند اما بازهم پیش میاید که وقفه و تاخیری در پاسخگویی به مشتریان بوجود آید. این امر سبب ضرر و زیان به مشتریان شده و نیاز به تعمیرکاران کاربلد و مجرب در بازار بسته بندی را بوجود میاورد.

چه زمان نیاز به تعمیردستگاه بسته بندی وجود دارد

اصولا نیاز به تعمیر در این ماشین آلات زمانی احساس میشود که سازندگان از دادن خدمات به موقع به مشتریان خود سر باز زده و به تعهدات خود عمل نمیکنند. بسیار پیش آمده دستگاه پس از تحویل حتی برای نصب و راه اندازی شرکت سازنده اقدام ننموده.

یا حتی بعد از نصب و راه اندازی به دلیل استفاده نشدن از مواد اولیه و مرغوب دستگاه سریعا از کارافتاده ولی سازنده از تعمیر آن سرباززده و حتی تعمیرکاران خود را برای رفع مشکل نفرستاده.

تمام شدن زمان خدمات پس از فروش یکی دیگر از دلایل ادامه همکاری تولیدکننده و ماشین ساز میباشد.

مبلغ دریافتی به اسم خدمات پس از فروش در بعضی از مواقع انقدر زیاد است که برای کارفرما صرفه اقتصادی ندارد و اقدام به یافتن تعمیرکار دستگاه بسته بندی در اینترنت میکند.

تعمیر کدام انواع دستگاه بسته بندی توسط ما انجام میگیرد؟

تعمیر دستگاه بسته بندی شامل انواع دستگاه توزین دار مانند (12،8،6،4 توزین) و قوطی پرکن ( پودری و سلفونی ) دستگاه ساشه مدادی ( پودری و مایعات) و انواع استریچ پالت ( کوچک و دروازه ای) و دستگاه شیرینگ پک ( تونلی ، برقی ، گاز سوز) است.

تعمیر دستگاه شیرینگ پک

متاسفانه دستگاه شیرینگ پک را میتوان به دلیل رقابت قیمتی در بازار مصرف به ساده ترین شکل ممکن و بسیار کم هزینه ساخت اما بعداز اولین روزهای تولید سریعا فرسوده شده و توانایی تولید ندارد از آنجا که شرکت سازنده تمام این نقطه ظعف ها را میدانند از تمام خدمات خود شانه خالی میکند و کارفرما را در تمام مشکلات را بدون راهنما و بدون هیچ تخصصی تنها میگذارد.

اما نگران نباشید برای تعمیر دستگاه شیرینگ پک ما درکنار شما هستیم.

خدمات ما شامل:

  1. تعمیر دستگاه بسته بندی 2 توزین
  2. تعمیر دستگاه بسته بندی حبوبات
  3. تعمیر دستگاه بسته بندی حجمی
  4. تعمیر دستگاه بسته بندی 4 توزین
  5. تعمیر دستگاه بسته بندی پودری
  6. تعمیر دستگاه قوطی پر کن
  7. تعمیر دستگاه شیرینگ تونلی
  8. تعمیر دستگاه ساشه مدادی
  9. تعمیر دستگاه پودری سلفونی
  10. تعمیر دستگاه استریچ پالت
  11. تعمیر دستگاه کیسه پر کن
  12. تعمیر دستگاه حجمی
  13. تعمیر دستگاه 2 توزین
  14. تعمیر دستگاه 4 توزین
  15. تعمیر دستگاه شیرینگ پک
  16. تعمیر دستگاه شیرینگ پک تونلی
  17. تعمیر دستگاه ساشه پودری
  18. تعمیر دستگاه ساشه مایعات