به گزارش پایگاه خبری نشان :

درحال‌حاضر خدمات روان‌شناسی بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند و یکی از راه‌هایی که مراجعه‌کنندگان می‌توانند برای بهبود سلامت روان خود در نظر بگیرند، استفاده از سامانه دکترتو کلینیک است.

زمانی که به این پلتفرم مراجعه می‌کنید، در بخش مربوط به خدمات روان‌شناسی، قادر به مشاهده فهرستی از بهترین روان‌شناسان کشور خواهید بود که برای تعیین تاریخ جلسات و نوع مشاوره، حق انتخاب بیشتری به شما می‌دهد.

اپلیکیشن دکترتو: دسترسی آسان به خدمات روانشناسی

دکترتو به‌عنوان یکی از سامانه‌های معتبر شناخته می‌شود که به افراد در سراسر کشور این امکان را می‌دهد تا نسبت به دریافت نوبت اینترنتی از متخصصان در حوزه‌های مختلف، اقدام کنند.

این پلتفرم برای این‌که فرآیند دریافت نوبت و بررسی اطلاعات را برای کاربران راحت‌تر کند، یک اپلیکیشن را توسعه داده که شما می‌توانید با نصب آن روی گوشی همراه خود، خیلی سریع به خدمات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

در همین راستا برای استفاده از خدمات روان‌شناسی در سامانه دکترتو نیز امکان استفاده از اپلیکیشن همراه برای شما وجود دارد تا با مقایسه بین متخصصان سلامت روان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

شما با ورود به این سامانه می‌توانید به صدها متخصص روان‌شناس دسترسی داشته باشید که در زمینه‌های مختلفی همچون طلاق، خانواده، اعتیاد، تحصیلی، کاری و بسیاری موارد دیگر به شما مشاوره می‌دهند.

دکترتو کلینیک: همراه شما در مسیر سلامت روان

سلامت روان یکی از حوزه‌های مهم و چالش‌برانگیز به‌شمار می‌رود که باید گفت بسیاری از افراد به‌دلیل باورهای غلط و ترس از مسخره‌شدن یا قضاوت توسط دیگران، اهمیتی به درمان بیماری خود نمی‌دهند.

این درحالی است که تامین سلامت روحی افراد به داشتن جامعه‌ای پویا و موفق منجر می‌شود و در چنین موقعیتی، امکان دسترسی به خدمات روان‌شناسی، بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند.

به همین خاطر سامانه دکترتو کلینیک به‌عنوان یکی از بخش‌های جدید وب‌سایت و اپلیکیشن دکترتو، با ایجاد بستری مناسب و ایمن به ‌تمامی افراد جامعه این امکان را می‌دهد تا قبل‌از وخیم ‌شدن اوضاع روحی خود و تاثیر این مشکلات بر سلامت جسمانی، از یک روان‌شناس کمک بگیرند.

این سامانه ازطریق همکاری با متخصصان روانشناس، موقعیتی را فراهم می‌کند تا شما بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن با یک مشاور درباره احساسات و عواطف آزاردهنده صحبت کنید و گامی موثر درراستای بهبود سلامت روان خود بردارید.

مزایای استفاده از سامانه دکترتو کلینیک برای دریافت خدمات روانشناسی

دسترسی به خدمات روانشناسی برای تمامی افرادی که از مسائل و مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند، مفید است. در واقع استفاده از راهنمایی‌های موثر می‌تواند از پیشرفت بیماری جلوگیری کند، با این حساب وجود یک سامانه اینترنتی برای رزرو نوبت بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

زمانی که از سامانه دکترتو کلینیک برای دریافت نوبت مشاوره روانشناسی استفاده می‌کنید، مزایای زیادی برای شما به‌دنبال دارد که برخی از مهم‌ترین موارد به شرح زیر هستند.

ارائه خدمات روانشناسی به صورت آنلاین و تلفنی

مشغله‌های زندگی فرصت کافی به افراد نمی‌دهد تا از جلسات مشاوره حضوری استفاده کنند. چنانچه شما هم در این دسته قرار می‌گیرید و دوست دارید که به بهبود سلامت روان خود کنید، بهترین گزینه دریافت مشاوره آنلاین است.

برخی از افراد ممکن است احساس راحتی بیشتری در مورد بیان موضوعاتی مانند احساسات، مسائل شخصی و اهداف خود ازطریق اینترنت داشته باشند تا این‌که بخواهند درباره این مسائل به‌صورت رودررو صحبت کنند.

درضمن باید به این مسئله هم توجه کنید که برخی از افراد به‌دلیل مشکلات جسمی و حرکتی، قادر نیستند تا برای دریافت خدمات روان‌شناسی به‌صورت حضوری مراجعه کنند.

با توجه به این‌که این روزها برخی از مشاوران درمان آنلاین و تلفنی را در ساعات کاری خاصی ارائه می‌دهند، بیماران می‌توانند با کمک سامانه دکترتو کلینیک به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

امکان مشاوره با روانشناسان در هر زمان و مکانی

مراکز مشاوره و مطب‌های متخصصان روانشناسی تنها در ساعات خاصی از روز فعالیت می‌کنند و از طرفی ممکن است در برخی از مواقع نیز به‌دلایل مختلفی تعطیل باشند و شما از این موضوع بی‌خبر باشید.

با توجه به این مسئله، درصورتی‌که بخواهید به‌صورت حضوری نوبت بگیرید، دردسرهای زیادی برای شما به‌وجود می‌آید که ساده‌ترین مسئله مربوط به گیرافتادن در ترافیک و شلوغی شهر است.

ازطرفی برای کسانی که در یک شهر کوچک زندگی می‌کنند، بدون شک پیداکردن چندین روانشناس با حوزه‌های تخصصی مختلف دشوار است و همین مسئله باعث رفت‌وآمد آن‌ها به شهرهای بزرگ می‌شود.

این درحالی است که اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به صرف زمان و هزینه‌های زیاد برای سفر به شهرهای بزرگ، با توجه به نوع نیاز خود بهترین روان‌شناس را به‌صورت آنلاین پیدا کنید.

سامانه اینترنتی دکترتو کلینیک در هر زمان و مکانی به شما اجازه استفاده از خدمات روان‌شناسی با بهترین کیفیت را می‌دهد و دیگر لزومی ندارد که با هدف پیدا کردن یک مرکز مشاوره از خانه خارج شوید.

دسترسی 24 ساعت و همگانی ازجمله مزایای مهم این پلتفرم به‌شمار می‌رود که کاربران زیادی را نسبت به استفاده از خدمات مشاوره‌ای به‌صورت آنلاین ترغیب می‌کند.

با این حساب باید گفت که وجود این پلتفرم باعث می‌شود تا موقعیت مکانی و نوع زمان‌بندی شما مانعی برای دریافت خدمات روان‌شناسی نباشد و به‌راحتی بتوانید براساس نیاز خود در جلسات مشاوره شرکت کنید.

خدمات روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور

افرادی که در خارج از کشور سکونت دارند و هنوز نمی‌توانند به‌خوبی با استفاده از زبان آن کشور با مشاور ارتباط بگیرند یا به‌طور کلی ترجیح می‌دهند که مشکلات خود را با یک روانشناس هم‌زبان در میان بگذارند، به‌راحتی امکان استفاده از این سامانه را دارند.

البته باید گفت که بدون شک هزینه‌های مربوط به خدمات روان‌شناسی نیز در هر کشوری تعرفه خاص خود را دارد و ممکن است برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، دسترسی به مشاوران آنلاین ایرانی به‌صرفه‌تر باشد.

در همین راستا شما در هر کشور و موقعیتی که باشید، تنها کافی ‌است با دسترسی به اینترنت به سامانه دکترتو کلینیک مراجعه کنید و به‌جست‌وجوی روان‌شناس مناسب در حوزه مورد نظر خود بپردازید.

جمع‌بندی

دکترتو کلینیک به‌عنوان پلتفرمی که به معرفی متخصصان روانشناسی می‌پردازد، به‌دنبال این است تا مسیر شما را برای بهبود سلامت روان هموارتر کند تا بتوانید به‌سرعت برای رزرو جلسات مشاوره اقدام کنید.

با استفاده از این سامانه شما می‌توانید در هر زمان و مکانی به بهترین روان‌شناسان کشور در حوزه‌های مختلف دسترسی داشته باشید و از مزایای متنوعی بهره‌مند شوید.