به گزارش پایگاه خبری نشان :

انتخاب یک مرکز خرید معتبر و مناسب می تونه در میزان سودآوری شما تاثیر زیادی بگذاره پس باید در هنگام خرید عمده به این مسئله توجه داشته باشی.

با توجه به درخواست اکثریت افراد برای معرفی یک مرکز فروش معتبر ما تحقیقات لازم را انجام داده ایم و مرکزی پیدا کردیم که در تمام معیار های مورد نظر تیک سبز خورده است.

تا اخر با ما همراه باش تا با این مرکز آشنا بشی.

آشنایی با انواع دمپایی مردانه عمده

به عنوان یک خریدار عمده و کسی که می خواهد در زیمنه خرید و فروش دمپایی سود به دست بیاورد و از رقبای خود جلو بزند و موفق شود باید با انواع دمپایی مردانه آشنا باشی.

دمپایی های مردانه دارای تنوع مدل، جنس هستند که هر کدام برای یک مقعیت و مکان مورد استفاده قرار می گیرند.

دمپایی های مردانه از نظر جنس به سه دسته تقسیم می شوند:

❶ دمپایی طبی مردانه که زیره های pu و رویه های چرم طبیعی و صنعتی دارد و به عنوان دمپایی روفرشی و بیرونی استفاده می شوند.

❷ ژله ای که نرم و انعطاف پذیر هستند و برای روی فرش، حیاط، حمام، مسافرت و غیره کاربرد دارند.

❸ دمپایی های eva که ارزان تر هستند و برای استخر و بیمارستان مناسب می باشند.

خرید دمپایی مردانه به صورت عمده + سود بالا

زمانی می تونی از خرید خود نهایت سود را ببری که مدل های مورد نظرتو به صورت عمده و در تعداد بالا بخری در این صورت هم موجودی کافی برای مغازت فراهم کردی و هم قیمت ارزان تری در قبلا محصولات پرداخت می کنی.

قطعا قیمت خرید عمده و تک با هم تفاوت دارند به طور مثال اگر 200 جفت دمپایی بخری قمت کمتری پرداخت می کنی در مقابل وقتی که 20 جفت می خری.

پس اگه می خوای که سود کنی بهت پیشنهاد میدم که دمپایی ها را به صورت کارتنی خریداری کنید. در هر کارتن دمپای مردانه از 12 تا 24 جفت دمپایی متناسب با مدلی که دارد قرار دارد.

آمار فروش دمپایی بیمارستانی مردانه

بر اساس نتایجی که از تحقیقات ما به دست آمده از بین مدل های مختلف دمپایی مردانه، دمپایی بیمارستانی مردانه آمار فروش بیشتری دارد که این امر می تواند به دلایل مختلفی باشد.

تمام بیمارستان ها برای بیماران، کارکنان و پزشکان و پرستاران خود نیاز به دمپایی دارند بنابراین در طول سال بارها برای خرید اقدام کنند.

بیماران باید برای رعایت بهداشت و دیگر مسائل حتما از دمپایی بمارستانی استفاده کنند به همین دلیل بدیهی است که آمار فروش آن بالا باشد.

دمپایی بیمارستانی مردانه نسبت به سایز های دیگر فروش بیشتری دارد زیرا به دلیل مشکلاتی مثل ورم پا و راحت بودن، خانم ها نیز در بیمارستان، دمپایی های سایز بزرگ می پوشند.

تولید جدیدترین دمپایی مردانه در سال جدید

بر اساس مصاحبه ای که ما با کارخانه های بزرگ دمپایی داشتیم متوجه شدیک که این کارخانه از به روزترین دستگاه ها و بهترین مواد اولیه استفاده می کنند.

مدیران این کارخانه ها ابراز داشتند که در ماه های اخر سال و نزدیک شدن به سال جدید دمپایی های جدیدی تولید می کنند و به بازار می فرستند.

در نتیجه در این بازه زمانی باید این مدل ها را خریداری کنی و در ویترین خود بگذاری تا چشم ها به سمت مغازت خیره بشه.

بر اساس صحبت های کارخانه داران، جدیدترین مدل هایی که به تازگی تولید شدند مدل های زیر هستند:

  • مدل دارسی
  • مدل آیان
  • مدل دالاس
  • مدل پوریا

بزرگترین تولیدی دمپایی پلاستیکی + مرکز پخش عمده

در آخر ما خود را موظف می دانیم که بهت بزرگترین تولید و مرکز پخش رو معرفی کنیم تا خریدی خوب را تجربه کنی.

ابتدا لازمه بدونی که بزرگترین تولیدی های دمپایی در شهر قم مستقر هستند و به دلیل رقابتی که با هم دارند، قیمت ارزانی پیشنهاد می دهند.

در نتیجه بهترین راهی که برای خرید پیش روی تو قرار داره اینه که از قم و مراکز پخش در این شهر خرید کنی.

البته تعداد مراکز پخش هم در این هر زیاد است اما ما بهترینشو بهت معرفی می کنیم.

شرکت رکاب سال هاست در زمینه پخش دمپایی از جمله دمپایی پسرانه پلاستیکی فعالیت می کند و قادر است هر مدلی و سبکی که مد نظر دارید را برای شما فراهم کند.

پس منتظر نمون و همین حالا زنگ بزن سفارشتو ثبت کن.