به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

فاکتورها و عوامل مختلفی در شبکه اینستاگرام دست در دست هم داده اند تا یک پیج را وارد فضای اکسپلور کرده و مورد دید عموم قرار بدهند یکی از این فاکتورهای اساسی و مهم تعداد کامنت اینستاگرام می‌باشد.

کامنت بالا در اینستاگرام نشان دهنده تعامل بالا و یکی از فاکتورهایی می‌باشد که نشان دهنده محبوبیت پیج به ویژه پست می‌باشد بر همین اساس الگوریتم اینستاگرام با تشخیص تعداد کامنت بالا و بدون توجه به نوع کامنت‌ها سبب ورود به اکسپلور می‌شود .

دلیل اصلی اهمیت کامنت در اینستاگرام چیست ؟ و تاثیر کامنت اینستاگرام در ورود به اکسپلور چگونه می باشد ؟ نحوه افزایش تعداد کامنت های اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟ برای یافتن پاسخ این پرسش ها در ادامه همراه ما باشید .

اهمیت کامنت اینستاگرام چیست ؟

فعالیت و پیشرفت در اینستاگرام به فاکتورهای متنوعی وابسته است یکی از این عوامل مهم تعداد کامنت‌ها می‌باشد به عبارتی افزایش تعداد کامنت‌ها یک استراتژی فوق العاده آسان برای رسیدن به اهداف بزرگ شمرده می شوند ، پس هر چه قدر می توانید باید تعداد کامنت های خود را افزایش دهید .

کاملا واضح است زمانی که تعداد کامنت‌های پست شما افزایش پیدا بکند افراد بیشتری نیز تمایل دارند تا پست شما را دیده و نظرات آن را مطالعه بکنند همین مورد باعث می‌شود که افراد مدت زمان بیشتری بر روی پست شما باقی بمانند و واچ تایم پست شما بیشتر از قبل شود .

افزایش واچ تایم و همچنین کامنت‌های بیشتر باعث می‌شود که شانس ورود شما به تب اکسپلور بیشتر از قبل شود چرا که اکسپلور به پست‌هایی اجازه ورود می‌دهد که بتوانند تعامل بیشتری از کاربران خود به دست آورند و تعداد کامنت بالا یکی از این فاکتورهای مهم شمرده می‌شود .

ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام یکی از دغدغه‌های مهم افراد فعال در اینستاگرام شمرده می‌شود ورود به این فضا دشوار بوده و نیازمند تعامل بالا از طرف کاربران می‌باشد ،

از جمله دلایل عمده‌ای که افراد قصد ورود به فضای اشتراکی اکسپلور را دارند این است که با ورود به این فضا احتمال دیده شدن شما بسیار بیشتر از قبل می‌شود همین مورد باعث می‌شود که تعداد فالوورهای شما بیشتر از قبل شده و همچنین برند شما توسط اشخاص بیشتری شناخته شود و در نهایت فروش بسیار بالایی را کسب کنید .

 

نحوه افزایش کامنت اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟

حال که به اهمیت تعداد کامنت در اینستاگرام پی بردید و تاثیر بسزای آن در دیده شدن برند و معروفیت را دانستید اکنون باید به دنبال افزایش تعداد آن باشید روش‌های زیادی برای افزایش تعداد کامنت در اینستاگرام وجود دارد که ما در ادامه چندین مورد از آنها را شرح خواهیم داد که شما می‌توانید بسته به انتخاب خود یکی از آنها را انجام دهید .

سعی کنید به تمامی کامنت ها پاسخ دهید

از جمله ساده‌ترین استراتژی‌ها برای افزایش تعداد کامنت در اینستاگرام این است که سعی کنید حداقل ممکن به کامنت‌های دریافت شده پاسخ دهید پاسخ دادن به کامنت‌ها موجب صمیمیت و ایجاد روابط بهتر مابین مدیران و همچنین کاربران اینستاگرامی می‌شود همچنین در ادامه شما باعث تشویق افراد برای کامنت گذاشتن خواهید شد و همین افراد مجدد برای اینکه کامنت هایشان دیده شود و شما پاسخ دهید در پست های دیگر نیز کامنت خواهند گذاشت .

مسابقه برگزار کنید

روش ساده اما کاربردی برای افزایش تعداد کامنت در اینستاگرام کمک گرفتن از مسابقه‌ها و برگزاری آنان می‌باشد ،برای اینکه بتوانید تعداد کامنت خود را از این روش افزایش بدهید باید مسابقه متناسبی را ایجاد بکنید که شرایط آن بیشترین تعداد کامنت باشد و هر فردی که بتواند تعداد بیشتری کامنت زیر پست قرار بدهد صاحب جایزه خواهد شد .

آیا می‌توانید از فالوورهای خود بخواهید تا دوستان و آشنایان خود را در زیر پست شما تگ کنند و هر فرد که بتواند میزان بیشتری از دوستان خود را تگ کند صاحب جایزه خواهد شد این روش بسیار پر بازده می باشد که تمامی افراد از آن کمک می گیرند

از کاربران بخواهید نظر خود را درباره پست و سوال بدهند

یکی دیگر از روش‌های ساده برای افزایش تعداد کامنت در اینستاگرام کمک گرفتن از فالوورها می‌باشد به این ترتیب که شما از فالوورهای خود خواهید خواست که در زیر پست شما کامنت بگذارند این روش کال تو اکشن نامیده میشود که در افزایش بازدهی پیج تاثیر بسزایی دارد .

از افراد بخواهید تا اعلان ها را روشن کنند

بعد از به اشتراک گذاشتن پست هرچه تعداد افرادی که در همان زمان پست شما را مشاهده می‌کنند بیشتر باشد به همان میزان می‌توانید تعامل بیشتری از فالوورهای خود را به دست آورید ،این مورد نه تنها در افزایش تعامل شما نقش خواهد داشت بلکه سبب می‌شود تا پست شما به افراد بیشتری نشان داده شود و در ادامه شانس ورود به اکسپلور را به دست آورید .

یکی از روش‌های کمکی برای افزایش تعداد ویو و بازدید در همان زمان به اشتراک گذاشتن پست این است که از فالوورهای خود بخواهید تا زنگوله بالای کنار پروفایل شما را فعال بکند با فعال کردن این بخش می‌توانند پست‌ها استوری‌ها و لایوها را فعال کرده ودر همان زمان پخش از اشتراک شما باخبر شده و آن را مشاهده کنند همین مورد باعث افزایش تعداد کامنت‌های شما خواهد شد .

پین کردن کامنت ها

روش دیگر که می‌توانید برای افزایش کامنت پست‌ های خود استفاده بکنید پین کردن کامنت‌ها می‌باشد ، شما می‌توانید برای پین کردن کامنت افراد کامنت‌هایی را انتخاب بکنید که بیشترین رضایت را داشته و یا بیشترین اطلاعات در مورد پست و یا محتوا در آن وجود دارد وجود این کامنت‌ها باعث افزایش سطح تعامل افراد و همچنین افزایش فروش می‌شود .

اولین کامنت گذاشته شده در زیر پست را پین کنید این مورد به شما کمک خواهد کرد تا تعداد کامنت بیشتری به دست بیاورید همچنین باعث شوید که افراد برای اینکه کامنت آنها پین شود در اولین زمان ممکن زیر پست شما کامنت بگذارند

خرید کامنت اینستاگرام

 

خرید کامنت اینستاگرام یکی از روش‌های رایج و محبوب میان افراد شمرده می‌شود ، این روش بسیار ساده می باشد و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند .

با خرید کامنت اینستاگرام تعداد کامنت های پست ها افزایش پیدا می کنند و شما می توانید به سرعت پیشرفت کنید ، این روش با کمترین هزینه ممکن انجام میشود و هیچ دردسری ندارد و راه شما را در افزایش کامنت کوتاه تر می کند .

نتیجه گیری

امروزه کسب کار اینستاگرامی ما بین افراد بسیار رایج شده افراد با ساخت اکانت فروشگاهی و فعالیت در آن به درآمد بالا می رسند شما می توانید با آموزش نحوه ساخت پیج فروشگاهی و تأسیس آن برای خود به درآمد بالا با کمترین دردسر برسید و پیشرفت کنید ، کامنت اینستاگرام و افزایش آن در کسب درآمد شما تاثیر دارد پس سعی کنید تمامی تعامل های ممکن را بیشتر کنید .