به گزارش پایگاه خبری نشان :

پیدا کردن بلیط هواپیما با قیمت ارزان همیشه از چالش‌های اصلی مسافران هوایی بوده است به‌طوری که بیشتر افراد روزها قبل از سفر برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط ساعت‌ها وقت صرف می‌کنند تا مطمئن شوند که بلیط سفر را با کمترین قیمت خریداری کنند و از این طریق مخارج سفرشان را تا جای ممکن مدیریت کنند. در این بین سفرمارکت به عنوان مرجع خرید بلیط هواپیما با به‌کارگیری سازوکارهای خاصی که دارد موجب شده است تا کاربران بتوانند بلیط هواپیما ارزان را سریع‌تر و راحت‌تر از همیشه تهیه کنند. اگر شما هم می‌خواهید این بار بلیط هواپیما را با ارزان‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان و به راحتی خریداری کنید ادامه مطلب برای شما است.

A-Man-Sitting-On-The-Ground-Holding-A-Flight-Ticket-And-Fake-Plane-At-Hand-Having-Suitcasess-Near-Himself-Ready-To-Travel-By-Safarmarket

مقایسه قیمت بلیط هواپیما در موتور جست‌وجوی پروازها

فرقی ندارد مقصد سفرتان کجا باشد شهری در دورترین نقطه کشور و یا یک کشور خارجی در قاره‌ای دیگر در هر حال برای آنکه بلیط ارزان هواپیما به مقصد دلخواهتان را پیدا کنید در وهله اول لازم است تا همه بلیط‌های پرواز در آن مسیر دسترسی داشته باشید تا بتوانید با مقایسه قیمت ارزان‌ترین گزینه را انتخاب کنید. هر قدر تعداد بلیط‌هایی که در اختیار دارید بیشتر باشد مسلماً شانس بیشتری برای پیدا کردن ارزان‌ترین پرواز را دارید. سفرمارکت با در اختیار داشتن یک موتور جست‌وجوی پرواز قوی توانسته است پوششی گسترده و صد درصدی از بلیط‌های هواپیما را فراهم می‌کند. گفتنی است لیست بلیط‌های پرواز در موتور جست‌وجوی سفرمارکت به طور مرتب در حال به‌روزرسانی است و آخرین و جدیدترین تغییرات را در لحظه در آن اعمال می‌شود.

امکان خرید بلیط از صدها سایت معتبر

اگر شما هم قبلاً تجربه خرید آنلاین بلیط را داشته باشید حتماً می‌دانید که بررسی و مقایسه قیمت بلیط‌ها در انبوهی از سایت‌ها و سامانه‌های رنگارنگی که در اینترنت موجود هستند کار زمان‌بری است. علاوه بر آن اطمینان از معتبر بودن هر یک از این سایت‌ها نیز یک چالش جدی محسوب می‌شود. اما جای نگرانی نیست در سفرمارکت دیگر نیازی به جست‌وجو بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر در سایت‌های مختلف ندارید زیرا سفرمارکت درست مانند یک بازارچه بزرگ سایت‌های فروشنده بلیط هواپیما را به طور یکجا گردآوری کرده است. فرایند اعتبارسنجی برای تمامی این سایت‌ها توسط سفرمارکت انجام گرفته است تا از این طریق کاربران بتوانند با خیالی آسوده دست به مقایسه قیمت بلیط در این سایت‌ها بزنند و در نهایت بلیط ارزان‌تر را از سایت مورد نظرشان خریداری کنند.

پیدا کردن تاریخ‌های طلایی برای پروازهای ارزان

آنهایی که در خرید بلیط هواپیما حسابی خبره شده‌اند با نوسان قیمت بلیط در بازه‌های زمانی مختلف آشنا هستند و می‌دانند که در برخی تاریخ‌ها به سبب تقاضای بالا برای سفر شرکت‌های هواپیمایی هم بلیط‌ها را با قیمت گران‌تری عرضه می‌کنند. بنابراین این دسته مسافران از یک ترفند کارآمد برای خرید ارزان بلیط هواپیما استفاده می‌کنند و آن هم خرید بلیط پرواز در تاریخ‌هایی است که به سبب کاهش حجم سفرها قیمت‌ها هم ارزان‌تر است. در سفرمارکت می‌توانید با به‌کارگیری تقویم قیمتی در یک نگاه تاریخ‌هایی که قیمت پرواز به مقصد مورد نظرتان ارزان‌تر از همیشه است را پیدا کنید و با برنامه‌ریزی برای سفر در آن تاریخ اقدام به خرید آن کنید.

Mobile-Safarmarket-Application-And-Various-Items-In-Flight-Ticket

اطلاع از بلیط لحظه آخری ارزان زودتر از دیگران

برای آنهایی که به طور مرتب به سفر هوایی می‌روند بلیط لحظه آخری هواپیما یک عبارت فوق‌العاده جذاب است. زیرا این بلیط همان‌طور که از اسمش پیدا است در واقع بلیطی است که در لحظه‌های آخر و زمانی نزدیک به شروع پرواز عرضه می‌شود و رد بیشتر مواقع با تخفیف‌های بسیار زیادی ارائه می‌شود به‌طوری که گاهی به‌صورت نصف قیمت بلیط‌های دیگر ارائه می‌شود. به همین دلیل هم تقاضای زیادی برای خرید آن وجود دارد و در اغلب مواقع به محض آنکه عرضه می‌شود ظرفیت آن تکمیل می‌شود. سفرمارکت با پوشش همه‌جانبه از سایت‌ها، ایرلاین‌ها و شرکت‌های چارترکننده زودتر از همیشه کاربرانش را از تخفیف‌های لحظه آخری باخبر می‌کند و از این طریق می‌توان قبل از تکمیل شدن ظرفیت‌ها اقدام به خرید بلیط ارزان کرد.

امکان ویژه و جدید سفرمارکت: خرید بلیط هواپیما اقساطی

خریدهای اقساطی یکی از تازه‌ترین امکان‌هایی است که سفرمارکت برای متقاضیان خرید بلیط هواپیما فراهم کرده است. با این امکان آن دسته از مسافرانی که قصد سفر دارند اما نقدینگی لازم برای پرداخت هزینه بلیط را ندارند می‌توانند اقدام به خرید اقساطی بلیط هواپیما کنند و بعد از آنکه از سفر برگشتند به طور قسطی و در چندین مرحله هزینه آن را بازپرداخت کنند. این کار از طریق دریافت یک وام سفر از چند شرکت ارائه دهنده تسهیلات آنلاین فراهم شده است و فرایند انجام آن هم به هیچ وجه شباهتی به مراحل پیچیده و پر دردسر دریافت وام از بانک‌ها و مؤسسات ندارد. بلکه کاملاً به‌صورت آنلاین و طی مدت زمانی بسیار کوتاه انجام می‌شود و تعداد اقساط برای بازپرداخت نیز به انتخاب کاربران معین می‌گردد.

پیدا کردن ارزان‌ترین گزینه‌ها با چند کلیک ساده

راحتی و سرعت دو ویژگی است که سفرمارکت در طراحی فرایندهای خرید بلیط هواپیما از سوی کاربرانش به آن تأکید ویژه‌ای داشته است و خوشبختانه توانسته است با ایجاد بستری کاربردی و در عین حال ساده شرایطی را فراهم کند تا کاربران بلیط ارزان هواپیما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کنند و بعد تنها با چند کلیک ساده و بدون معطلی خریدشان را نهایی کنند. در فرایند جست‌وجوی بلیط با ارزان‌ترین قیمت کاربران سفرمارکت می‌توانند با کمک فیلترها و ابزارهای کمکی گزینه مورد نظرشان را به سرعت پیدا کنند. در واقع فیلترها دسته‌بندی خاص و مورد نظر کاربران را از میان انبوهی از گزینه‌ها پیدا کرده و تنها همان گزینه را برای کاربران به نمایش در می‌آورد تا زمان کمتری را صرف جست‌وجوی گزینه مورد نظر کنند. به طور مثال گزینه‌های ارزان قیمت نظیر بلیط با کلاس پروازی اکونومی، بلیط رفت و برگشت ارزان، بلیط ایرلاین‌های اقتصادی و یا بلیط پروازهای چارتر را با کمک فیلترهای دسته‌بندی به راحتی می‌توان از میان طیف گسترده‌ای از بلیط‌ها پیدا کرد و بدون فوت وقت اقدام به خرید آنها کرد. بلیط هواپیما خارجی به مقاصد مختلف را هم می‌توان به همین شیوه و با پرداخت ریالی خریداری کرد. علاوه بر همه اینها فرایند تکمیل خرید به جرئت در کمتر از ده دقیقه انجام‌پذیر است.

A-Person-Holding-A-Mobile-At-Hand-Searching-Ticket-In-Safarmarket-

کلام آخر

در مطلب حاضر به این موضوع پرداختیم که چطور سفرمارکت به عنوان مرجع خرید بلیط هواپیما این امکان را فراهم کرده است تا چالش همیشگی مسافران هوایی که همان پیدا کردن پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما است را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به ساده‌ترین روش ممکن رفع کرده است. آن دسته از افرادی که سابقه زیادی در سفرهای هوایی و خرید آنلاین بلیط دارند و با سفرمارکت آشنا هستند به کمک مواردی که در این مطلب گفته شد می‌توانند با به‌کارگیری مواردی که ذکر شد با امکانات این منع آنلاین بلیط ارزان را آسان‌تر تهیه کنند و اگر جزو افرادی باشید که به تازگی اقدام به خریدهای آنلاین بلیط هواپیما کرده‌اید می‌توانید از امکانات این مرجع خرید آگاه شوید تا با کمک آن این بار بلیط سفرتان را ارزان‌تر و راحت‌تر خریداری کنید.

 
 کپی کردن متن رپورتاژ
 دانلود فایل رپورتاژ