به گزارش پایگاه خبری نشان :

هنگامی که خانه‌ای جدید خریداری می‌کنید و به آن نقل مکان می‌کنید مطمئنا با دیدن چیز‌هایی که اصلا انتظار دیدن آن را نداشتید غافلگیر و حتی حیرت زده خواهید شد. شاید به تازگی خبری که یک زن پس از نقل مکان به خانه جدید، قلب یک انسان که متعلق به مالک قبلی را در آشپزخانه پیدا کرده بود شنیده باشید. اما به تازگی یک خریدار دیگر نیز پس از خرید خانه‌ای جدید با چیز‌هایی عجیبی که در آن پیدا کرد کاملا غافلگیر شد.

خانواده «میکلسون» پس از نقل مکان به این خانه جدید در آریزونا متوجه شدند که یک خانه تا حدودی منحصر به فرد و عجیب را خریداری کرده اند. آن‌ها در این خانه یک آینه دو طرفه به همراه دوربین‌های مخفی در داخل دیوار پیدا کردند. بنا به گفته «آنابِلا میکلسون» ۱۸ ساله، این اتفاق هنگامی افتاد که خانواده اش به این آینه‌ای که تمام آن کاملا به دیوار متصل بود شک کردند. آن‌ها پس از بررسی متوجه شدند که این آینه دو طرفه است. همچنین هنگام بررسی، سیم‌هایی را که به دوربین‌های مخفی داخل دیوار متصل بود پیدا شد.

در ویدئویی که این دختر جوان در تیک توک منتشر کرده است لحظه خارج کردن این آینه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو پس از انتشار در تیک توک تاکنون بیش از ۱۱ هزار بیننده داشته است.

گفتنی است؛ کشف آینه و دوربین‌های مخفی در داخل دیوار این خانه در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز درب مخفی عجیبی که یک خریدار در آشپزخانه خانه جدید خود پیدا کرده بود خبرساز  شده بود.

حجم ویدیو: 2.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44