به گزارش پایگاه خبری نشان :

مجید صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس : طلب قابل توجهی از AFC داریم که خیلی از مشکلات با آن حل می‌ شود اما به خاطر تحریم‌ ها AFC حتی جواب سه نامه‌ آخر ما را هم نمی دهد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Comتعداد نظرات کاربران : ۰ نظرتاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۳

دریافت فیلم

 

مجید صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت : AFC ، به خاطر تحریم ۳-۴ نامه آخرمان را حتی جواب هم نداده‌است ، دنبال هر راه قانونی که وجود دارد هستیم تا پول را بیاوریم، حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار طلب داریم که خیلی از مشکلات فعلی و چند وقت اخیرمان با آن حل می‌ شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص تعداد نامه‌های ارسالی به AFC برای دریافت مطالبات آسیایی گفت:از زمانی که بنده در تیم مدیریتی حضور داشتم، بالای ۳۰ نامه فرستاده‌ایم، اما متاسفانه شرایط جوری شده که این اواخر به خاطر بحث تحریم‌ها جواب نامه‌های ما را هم نمی‌دهند. البته به دنبال این هستیم از هر راهی شده این پول به حساب باشگاه بیاید.

مجید صدری در مورد اینکه آیا تحریم‌ها روی جواب دادن به نامه‌ها هم تاثیر گذاشته است، توضیح داد:۳-۴ نامه آخرمان را جواب نداده‌اند. دو روز قبل گفتیم بار دیگر نامه زده و این موضوع را پیگیری کنند. دنبال هر راه قانونی که وجود دارد هستیم تا پول را بیاوریم. حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار طلب داریم که خیلی از مشکلات فعلی و چند وقت اخیرمان با آن حل می‌ شود.