به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرورزشی -شجاع خلیل‌زاده بدون شک یک مهره تعیین‌کننده در خط دفاعی تیم ملی ایران محسوب می‌شود. او در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش با وجود بازی‌های خوبی که برای پرسپولیس انجام می‌داد، مدت‌ها در حسرت پوشیدن پیراهن تیم ملی بود ولی بعد از جدایی این مربی پرتغالی شرایط برای شجاع تغییر کرد. نکته مهم اینجاست که دراگان اسکوچیچ اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد و تیم ملی هم در ۹بازی اخیرش در ۷ بازی گلی دریافت نکرده است.

بعد از جدایی از پرسپولیس برخی از هواداران این تیم برخورد خوبی با تو نداشتند ولی خیلی از هواداران هم اعتقاد داشتند که حق داشتی برای آینده‌ات تصمیم بگیری. در این مورد چه صحبتی داری؟

فقط این را بگویم که هیچ‌کس به اندازه من فحش نخورد و بی‌احترامی نشنید. من ۴سال با کمترین قرارداد برای پرسپولیس بازی کردم و همه قراردادشان از من بیشتر بود و حاضرم این موضوع را ثابت کنم. فقط یک سال از پول حرف زدم و از دید بعضی‌ها تبدیل به بازیکن بی‌غیرت شدم. البته حساب هواداران واقعی پرسپولیس از همه جداست و آنها می‌توانند تشخیص دهند که چه‌کسی واقعا برای تیم زحمت کشیده است.

به نظر می‌رسد از توهین‌هایی که به تو شده خیلی ناراحتی؟

زیاد دوست ندارم به این چیزها فکر کنم و مقصر اصلی را رسول‌پناه می‌دانم و حتی علیرضا بیرانوند هم در برنامه تلویزیونی گفت که او به این باشگاه آمده تا پرسپولیس را نابود کند. خیلی‌ها این بحث را مطرح می‌کنند که من قرارداد داشتم ولی چرا کسی به این توجه نمی‌کند که ۴سال کمترین پول را گرفتم و این برای من سخت است که یک بازیکن تازه‌وارد بیاید و ۲برابر من پول بگیرد و من هم ساکت باشم. چرا زمانی که نخستین نفر قراردادم را تمدید می‌کردم خیلی‌ها به‌به و چه‌چه می‌کردند ولی وقتی خواستم جدا شوم و از مشکلات و آینده‌ام حرف زدم یک نفر پشت سر من نایستاد؟ خیلی از فحاشی‌ها ناراحتم کرد ولی من تا جایی که توانستم زحمت کشیدم. من می‌توانستم قبل از بازی‌های آسیایی بروم ولی این کار را نکردم، نمی‌خواهم بگویم در رفتن به فینال آسیایی سهم داشتم ولی به هرحال یک مقدار که نقش داشتم.

 آیا یک روز به پرسپولیس برمی‌گردی؟ 

چرا برنگردم؟ من به این کاری ندارم که چه کسانی فحش دادند و توهین کردند چون آنها شخصیت خودشان را نشان دادند. من پرسپولیسی هستم و آنجا خانه من است. من از روز اول هوادار پرسپولیس بودم و حالا هم که در این تیم نیستم باز هم برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. طبیعتا من هم بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم و یک روز به این تیم برمی‌گردم.

منبع: همشهری