به گزارش پایگاه خبری نشان :

هواداران سرخپوشان در ابتدای فصل امید به تشکیل زوج لوکادیا و دیاباته داشتند و از خریدهای جذاب تیم‌شان در پست مهاجم سرمست بودند. با این حال اوضاع طبق میل کادرفنی و هواداران این تیم پیش نرفت و لوکادیا خیلی زود جدا شد و شیخ نیز بارها در طول فصل درگیر مصدومیت بود.

درحالی که هواداران پرسپولیس امیدوار بودند شیخ دیاباته، آقای گل اسبق استقلال، در دربی مقابل این تیم بازی کند، اما او از لیست بازی با نظر یحیی خط خورد تا در برگشت به ایران فرصت بازی در شهرآورد لیگ را به دست نیاورد و حالا باید چشم انتظار دربی احتمالی حذفی باشد.

شیخ دیاباته در بازی حذفی مقابل گل‌گهر به لیست سرخ‌ها برگشت اما شرایط بازی طوری پیش نرفت که یحیی مجبور به استفاده از این مهاجم بلند قامت شود.

وقتی خبرنگاران در مورد شیخ دیاباته از یحیی گل‌محمدی سوال کردند، سرمربی سرخ‌ها وضع او را خوب توصیف کرد و گفت در بازی‌های آینده از شیخ استفاده خواهد کرد.

این مهاجم اهل مالی که تنها سه گل زده و بیش از خبر گلزنی‌هایش در مورد مصدومیت‌های او نوشته شده امیدوار است در حساس‌ترین مقطع فصل به کمک تیمش بیاید و با گلزنی در حفظ صدر و حتی قهرمانی تیمش تاثیرگذار باشد. اگرچه این روزها عیسی آل‌کثیر فرم خوبی دارد، اما شیخ نیز می‌تواند یک بازیکن آلترناتیو موثر لقب بگیرد.