به گزارش پایگاه خبری نشان :

​​تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

آیا می توانید با دلیل منطقی بگویید چه کسی در تصویر مرده است؟ معماها و بازی های فکری برای سنجش میزان هوش، دقت، بینایی و در نهایت آزمایش مغز طراحی شده اند. این بازی های سرگرم کننده به شما این امکان را می دهد تا خارج از چارچوب فکر کنید و در هر شرایط سخت روی پای خود بایستید. همچنین این معماها به صورت خواسته یا ناخواسته ذهن ما را به تفکر وا می دارند. در نهایت با حل آنها هم سرگرم می شوید و هم خلاقیت را به ذهن تان باز می گردانید.

در تصویر شما می توانید سه نفر را ببینید که در یک استخر هستند. بعد از 5 دقیقه یکی از آنها مرده است. اما کدامیک؟ حالا ما از شما می خواهیم تا ذهن کارآگاهی خود را روشن کنید و پازل تشخیص مرده را حل کنید. آیا می توانید فرد مرده را شناسایی کنید؟

 

اکنون نفس عمیقی بکشید و حواس تان را جمع کنید. بعد به تصویر نگاه کرده و با یک دلیل منطقی با توجه به سرنخ های موجود در تصویر بگویید چه کسی مرده است. پیشنهاد می کنیم تصویر را با دقت بررسی کنید، چون این معما خیلی راحت است، اما به توجه و دقت نیاز دارد.

 

پاسخ پازل تشخیص مرده

پازل ها، معماها و تست های بینایی ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل این آزمون ها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی شما کمک کند. خوب به هر حال اگر تا هنوز پاسخ پازل تشخیص مرده را پیدا نکرده اید، حالا ما جواب را برای شما فاش می کنیم.

پاسخ پازل تشخیص مرده: پسری که در آب شیرجه زده است مرده. توجه کنید دو فرد دیگر یکی در لبه استخر استراحت کرده و دیگری بر روی یک تیوب بادی نشسته است. قطعا هر دوی آنها خواب رفته اند. اما وقتی انسانی می میرد بدن او بالای سطح آب می آید.

تست هوش