به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

در خبرها آمده بود؛ پیکان در شرایطی باید با سرخ‌پوشان صدرنشین این دیدار مهم را برگزار کنند که به دلیل بدقولی مسئولان باشگاه پیکان در پرداخت مطالباتشان ناراحت هستند و طبق آخرین پی‌گیری‌ها احتمال دارد بازیکنان تیم به دلیل باقی ماندن نیمی از مطالباتشان در فاصله سه هفته مانده تا پایان این فصل تمرین نکنند و دست به اعتصاب بزنند.

این‌طور که به نظر می‌رسد باشگاه پیکان اکنون حدود ۵۵ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده و در هفته‌های گذشته بازیکنان پیگیر مطالباتشان بوده‌اند اما هنوز این باشگاه اقدامی برای پرداخت پول نکرده است. نکته اینجاست که حمید عباسی مدیرعامل و ابراهیم شکوری قائم مقام این باشگاه در ایران حضور ندارند و همراه تیم والیبال بانوان این باشگاه به ویتنام رفته‌اند.

باید دید صبر بازیکنان پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس لبریز می‌شود و آن‌ها به نشانه اعتراض اعتصاب می‌کنند یا با حل مشکل این موضوع منتفی می‌شود.

در همین ارتباط با یکی از مسئولان تیم پیکان تماس گرفتیم که ضمن تکذیب این خبر به ما گفت: این هم از آن خبرهاست! مگر می‌شود تیمی در آستانه بازی با تیم بزرگ پرسپولیس دست به اعتصاب بزند؟ کادرفنی، بازیکنان و به ویژه شخص مجتبی حسینی دنبال امتیاز گرفتن از پرسپولیس و یحیی گل محمدی هستند. بنابراین این اخبار اصلا صحت ندارد و پیکان ضمن فراموش کردن شکست در قائم شهر مقابل نساجی، قصد دارد با قدرت برابر پرسپولیس صف آرایی کند.

بد نیست یادآوری کنیم مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری پس از پایان بازی با نساجی مازندران،  درباره دیدار روز شنبه شاگردانش با پرسپولیس و برجسته شدن واژه «فوتبال پاک» گفت: معمولاً قبل از هر مسابقه درباره آن بازی صحبت می‌کنند. مگر تیم ما مقابل نساجی بد بازی کرد که ۳ بر صفر باختیم؟ این یعنی ما به نساجی راه دادیم؟ چرا باید این کار را انجام بدهیم؟ این حرف‌های بی‌شرمانه یک بدعت است. مگر می‌شود یک مربی بخواهد تیمش را مقابل مربی دیگر ضعیف کند؟ ابتدا به مهدی تارتار گیر داده بودند و حالا این حرف‌ها را درباره ما می‌زنند.

حسینی با بیان اینکه این صحبت‌ها در هیچ کشوری مطرح نمی‌شود، گفت: ما با توجه به بضاعت خودمان بازی می‌کنیم و نتیجه در پایان مشخص می‌شود. مگر می‌شود فرصت بازی مقابل استقلال و پرسپولیس را از دست بدهم؟ اگر مقابل پرسپولیس نتیجه خوب بگیرم، بهترین اعتبار را برای خودم به دست می‌آورم. من باشگاه‌ها را مقصر می‌دانم که بیانیه نمی‌دهند. وقتی هوادار شش گل از استقلال می‌خورد، پرسپولیس باید بیانیه بدهد و بگوید این چیزها (تبانی) در فوتبال نیست.