به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکی از نگرانی‌های بزرگ یحیی گل‌محمدی مصدومیت گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس است. این بازیکن که عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و بهترین گل‌زن تیمش هم به حساب می‌آید، از ناحیه عضله دوقلو دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست پرسپولیس را در بازی مقابل گل گهر همراهی کند. تا روز قبل گولسیانی نمی‌توانست در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند و به صورت اختصاصی زیر نظر کادرپزشکی به تمرین کردن می‌پرداخت.

با این حال این بازیکن بعد از رفع نسبی مصدومیتش امروز توانست در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کند و به احتمال فراوان به بازی مقابل پیکان هم خواهد رسید. این‌که یحیی ریسک کند و مدافع فیکس خود را در بازی با پیکان در ترکیب ثابت قرار دهد مشخص نیست ولی احتمال بازی کردن این بازیکن در دیدار مقابل پیکان زیاد است و گولسیانی می‌تواند بدون مشکل در ترکیب تیمش به میدان برود.

اگر گولسیانی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، فرجی که در بازی با گل گهر فیکس بود و عملکرد خوبی هم داشت نیمکت‌نشین خواهد شد ولی در صورتی که گل‌محمدی نخواهد ریسک کند و مدافع گرجستانی خود را روی نیمکت قرار دهد، فرجی دوباره به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی قرار خواهد گرفت.