به گزارش پایگاه خبری نشان :

رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی خود روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد و خطر بزرگ تیم پرسپولیس مدعی قهرمانی این دوره رقابت‌ها که با دو تیم سپاهان و استقلال رقابت میلیمتری در صدر جدول دارد، تهدید می‌کند. ۱۰ بازیکن تیم گل‌محمدی در لیگ برتر ۳ کارته هستند و در بازی با پیکان در هفته بیست‌وهشتم اگر اخطار دریافت کنند، بازی در هفته بیست‌ونهم مقابل گل گهر را از دست می‌دهند.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا، با محرومیت در بازی حساس با گل گهر مواجه می‌شوند.

اما جالب است بدانید تیم گل‌محمدی در رقابت‌های جام حذفی در نیمه نهایی باید به مصاف تیم هوادار برود و ۸ بازیکن پرسپولیس نیز تک‌اخطاره هستند و اگر در بازی مقابل هوادار از داور میدان اخطار دریافت کنند، در صورت صعود تیم از بازی فینال جام حذفی محروم خواهند شد.

عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند و میلاد سرلک بازیکنانی هستند که در خطر محرومیت فینال جام حذفی قرار دارند.

گفتنی است در مجموع ۱۳ بازیکن پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی در خطر محرومیت هستند و این موضوع شاید باعث نگرانی کادر فنی و هواداران تیم شود.