به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی: به گفته امید قالیباف دولت اعلام به آمادگی پرداخت وام فوری کرده است. این وام فوری در مبالغ مختلف عرضه میشوند .همچنین این وام فوری در شهر های لوازم خانگی قابل استفاده است در ادامه مطلب به جزییات این وام فوری میپردازیم.

وام فوری ۲۰۰میلیونی بدون ضامن به مستمری بگیران و بازنشستگان

با هدف مساعدت مالی به مستمری‌بگیران و بازنشستگان، اعطای تسهیلات در قالب “طرح کرامت” بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد.

مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند، مشمولان این طرح را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، تسهیلات این طرح با موضوع “خرد (غیرتجاری)”، حداکثر به مبلغ ۲ میلیارد ریال و در قالب عقد مرابحه پرداخت می‌شود.‌

که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند برای رفع نیازهای ضروری خود، به میزان حداکثر دو میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماه، تسهیلات دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

منبع: بنکر