به گزارش پایگاه خبری نشان :

وقتی هوا رو به گرمی می‌رود، بیشتر ما به فست فود و غذاهای سرخ‌کردنی میل پیدا می‌کنیم. همه ما با اینکه دوست داریم فست فود بخوریم اما سلامتی‌مان هم برایمان مهم است. علاوه بر مسئله سلامتی، زمان کم برای آشپزی باعث شده که به سمت استفاده از وسایل برقی برویم که با آن بتوانیم غذای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده کنیم. سرخ کن بدون روغن فیلیپس از جمله لوازم برقی است که به ما امکان می‌دهد غذای خوشمزه، فوری و در عین حال سالمی تهیه کنیم. سرخ کن های بدون روغن فیلیپس مدتی است که جای خود را در فروشگاه لوازم خانگی باز کرده و مورد استقبال قرار گرفته اند. در حقیقت، استقبال روز افزون از سرخ کن بدون روغن فیلیپس باعث شده که این شرکت مدل‌های مختلف سرخ کن فیلیپس با قابلیت‌های مختلف را تولید و به بازار عرضه کند. خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس برای آن دسته از افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، ورزشکاران و همچنین افرادی که برنامه غذایی رژیمی دارند بسیار کمک‌کننده است.

پخت غذای سالم با سرخکن بدون روغن فیلیپس

با سرخ کن رژیمی فیلیپس می‌توانید به راحتی غذای دلخواه خود را تهیه کنید؛ غذاهایی که روغن بسیار کمی دارند اما در عین حال خوشمزه و لذیذ هستند. سرخکن رژیمی فیلیپس، قابلیت‌های متفاوتی دارد که به شما امکان می‌دهد علاوه بر سرخ‌کردنی مانند سیب زمینی سرخ کرده، مرغ، ماهی، انواع غذاهای گوشتی، پیتزا، اسنک و حتی همبرگر را با آن آماده کنید و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. مواد غذایی قرار داده شده در سرخ کن بدون روغن فیلیپس به طور یکنواخت گرم می‌شود به همین دلیل همیشه غذای تهیه شده در این سرخ کن با کیفیت و ترد است. با سرخ کن بدون روغن فیلیپس همچنین می‌توانید انواع شیرینی و کیک را با تنظیم درجه حرارت مناسب تهیه کنید و دسرهای کم روغن را میل نمایید.

سرخ کن فیلیپس؛ وسیله‌ای چند منظوره برای پخت غذا

برند فیلیپس به منظور جلب رضایت مشتریان خود، تمام جوانب را در تولید هر وسیله برقی در نظر می‌گیرد؛ به همین دلیل است که لوازم برقی‌های فیلیپس، کاربردی چند منظوره دارند. در واقع با خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس دیگر نیازی به خرید ظرف‌های اضافی مانند پلوپز، توستر، مولتی کوکر و حتی ماکروویو ندارید چرا که با این دستگاه می‌توانید علاوه بر سرخ کردن برای گرم کردن غذا هم از آن استفاده کنید و حتی یخ سبزیجات، گوشت و سایر خوراکی‌های فریز شده خود را آب کنید. حتی می‌توانید با تنظیم مناسب دمای سرخکن بدون روغن فیلیپس از آن به عنوان آرام‌پز نیز استفاده کنید.

مزایای تهیه غذا با سرخکن بدون روغن فیلیپس

خیلی پیش آمده که می‌شنویم افرادی از اطرافیانمان به دلیل سبک غذایی ناسالم و مصرف غذاهای پر روغن به بیماری‌های مختلف قلبی و عروقی دچار می‌شوند. یکی از راه‌های اجتناب از این بیماری‌ها مصرف غذای سالم است. برای تهیه غذای سالم بهتر است از روغن و مواد افزودنی به میزان خیلی کم در غذاهای خود استفاده کنیم. با خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس می توانید غذاهایی کم روغن و سالم تهیه کنید و تا حد امکان خطر ابتلای خود و اعضای خانواده خود را به بیماری‌های قلبی و عروقی کاهش دهید. برند فیلیپس مدل‌های مختلفی از سرخکن های بدون روغن را در ابعاد و اندازه‌های مختلف با قابلیت‌های منحصر به فردی تولید کرده است که می‌توانید هر کدام از مدل‌های مناسب را مطابق با نیاز و مصرف خود تهیه کنید. با خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس دیگر تهیه غذاهای رژیمی برای شما کار سختی نیست و میزان چربی و کالری غذا تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. با سرخ کن فیلیپس با کمترین میزان روغن و به سبک مدرن آشپزی کنید و مضرات آشپزی را که در روش سنتی وجود دارد به حداقل برسانید.

خرد کن فیلیپس؛ وسیله‌ای کاربردی در آشپزخانه

این روزها سرعت در دنیا مهم است و همه چیز با سرعت به پیش می‌رود؛ استفاده از وسایلی که در آن‌ها از تکنولوژی روز استفاده شده به ما کمک می‌کند تا ما هم به همان سرعت کارهای خود را انجام دهیم. برند فیلیپس در تولید وسایل و لوازم برقی مخصوص آشپزخانه از تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌کند به همین دلیل روز به روز به محبوبیت این برند اضافه می‌شود. با خرید خردکن فیلیپس یکی از محصولات مناسب آشپزخانه را می‌توان تهیه کرد. وسیله‌ای که با آن می‌توان سبزی‌ها را در کمترین زمان خرد نمود و به غذا اضافه کرد، پیاز و سایر میوه‌ها را خرد کرد و انواع سالادهای خوش طعم تهیه کرد. همچنین انواع دسرها و اسموتی‌های خوشمزه را آماده کرد و بعد از غذا میل نمود.

خرد کن فیلیپس از چه اجزایی تشکیل شده است؟

شاید به تازگی تصمیم به خرید خردکن فیلیپس گرفته باشید یا خرد کن فیلیپس خریده‌اید و نمی‌دانید چگونه با آن کار کنید. برای کار با خردکن فیلیپس بهتر است ببینید که این خردکن از چه اجزایی تشکیل شده است. خردکن فیلیپس از یک محفظه تشکیل شده که وظیفه آن، نگه داری مواد غذایی است. خرد کردن و مخلوط کردن داخل همین محفظه انجام می‌شود که ظرفیت آن بر حسب لیتر قابل مشاهده است. این خردکن دارای تیغه‌های برنده و تیز است که به خوبی تمام مواد غذایی را خرد می‌کند و کیفیت بالایی دارد. موتور الکتریکی داخل دستگاه قرار دارد و عمل خرد کردن را به خوبی انجام می‌دهد. مزیت خرد کن فیلیپس این است که بدون برق هم کار می‌کند و شما می‌توانید در هر محیطی از آن استفاده کنید.

خرید خردکن فیلیپس و سرخ کن بدون روغن از نمایندگی رسمی فیلیپس

با خرید خرد کن فیلیپس می‌توانید سرعت تهیه غذا، انواع چاشنی و دسر را در آشپزخانه افزایش دهید و همچنین با سرخ کن فیلیپس غذایی سالم داشته باشید. خرید خردکن فیلیپس، سرخ کن بدون روغن فیلیپس و سایر محصولات فیلیپس از فروشگاه‌های معتبر از جمله نمایندگی رسمی فیلیپس باعث اطمینان از اصالت و کارایی محصول می‌شود. نمایندگی فیلیپس تمام کالاهای برند فیلیپس از جمله خردکن فیلیپس اصل و سرخ کن بدون روغن فیلیپس اصل را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار عرضه می‌کند. با خرید محصولات فیلیپس از نمایندگی فیلیپس ، گارانتی ۲۴ ماهه شرکت ایران فیلیپس نیز به شما تعلق می‌گیرد.