به گزارش پایگاه خبری نشان :

دکتر حمیدرضا زیدوند  گفت: باشگاه پرسپولیس در سالی که گذشت روز های پر از فراز و نشیبی را سپری کرد و علیرغم تهمت ها و فشار هایی که برخی ها به این تیم زدند پرسپولیس مظلومانه توانست از قهرمانی سال گذشته خود دفاع نماید و قطعا این تیم به احترامی که به سایر تیم ها میگذارم سرتر از سطح آسیا می باشد.

وی افزود: نقطه ی مهم این امر که ریاست جمهور محترم شهید راه خدمت در دولت خویش به یادگار گذاشتند خصوصی سازی این دو تیم بود و با وجود درایت و مدیریت توانمند دکتر احمدی مدیر عامل محترم بانک شهر این تیم توانست بر موفقیت خود بیفزاید.

این وکیل پایه یک دادگستری اظهار کرد: بانک شهر با مدیریت دکتر احمدی بفکر ساخت تیمی کهکشانی در حد و اندازه نام بزرگ پرسپولیس برای حضور مقتدرانه در جام نخبگان آسیا می باشد و هواداران مطمعن باشند که ایشان در تلاش هستند به تقویت سطح کلان تیم کمک می نمایند و قطعا با شناختی که از دکتر احمدی مدیر عامل محترم بانک شهر دارم تیم پرسپولیس به جایگاه اصلی خود که قهرمانی آسیاست قطع به یقین خواهد رسید.

وی افزود: بانک شهر برنامه های متنوعی برای این تیم خواهد داشت از جمله حضور و جذب بازیکن های سطح A آسیا و جهان. معتقدم هواداران بزودی اخبار خوبی را دریافت خواهد کرد.

رئیس کمیته انضباطی و کمیته استیناف خانه بزرگ ورزش یادآور شد: حمایت همه جانبه هواداران و تقویت کادر مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان با استعداد، روز های خوبی را برای خانواده بزرگ پرسپولیس دیده میشود و کماکان با حضور و حمایت های همه جانبه بانک شهر اولین حلاوت بردن جام قهرمانی لیگ برتر به ارمغان آورده شد و بعد از این هم کما فی السابق این قهرمانی ها تداوم خواهد داشت.

زیدوند گفت: هواداران با ثبت نام و دریافت کارت هواداری بانک شهر میتوانند کمکی شایان به تیم محبوب خود کرده و نقشی در قهرمانی و نتایج خوب تیم داشته محبوب خود داشته باشند و از تلاشان شبانه روزی مدیران پرسپولیس و حمایت های همه جانبه دکتر محمد مهدی احمدی مدیرعامل محبوب بانک شهر تقدیر و تشکر کرد و به هواداران قول داد روزای خوب و اخبار خوبی در راه است.