به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، عیسی آل کثیر به دلیل شکستگی انگشت دست خود نتوانست برای پرسپولیس در جریان دیدار قبلی تیمش مقابل مس رفسنجان نود دقیقه بازی کند.

مهاجم گلزن سرخپوشان که با استفاده از «آتل» برای محافظت از انگشت دست خود در ترکیب تیمش به میدان رفت به دلیل احساس درد در دقیقه ۶۳ از زمین مسابقه خارج شد تا مهدی عبدی جانشین او شده و تک گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر برساند.

آل کثیر قصد داشت قبل از بازی با گل گهر سیرجان دست خود را به تیغ جراحان بسپارد اما حساسیت دیدار با شاگردان امیر قلعه نویی باعث تغییر در برنامه عمل جراحی او شد.

مهاجم پرسپولیس قصد دارد جراحی خود را به روزهایی که بازی‌های فشرده پرسپولیس به اتمام می‌رسد موکول کند اما برنامه تنظیمی سازمان لیگ به گونه‌ای است که سرخ‌ها تا دهم مردادماه فرصت استراحت ندارند.

از سوی دیگر آل کثیر نیز نمی‌ تواند همچنان درد انگشت شکسته خود را برای مدتی طولانی تحمل کرده تا عمل جراحی کوچک او تبدیل به دردسر این روزهای پرسپولیس شود.

تیم پرسپولیس ساعت ۱۹:۵۰ فردا چهارشنبه میزبان گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم رقابت‌ های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی است.