به گزارش پایگاه خبری نشان :

مصرف میوه نیاز روزانه بدن ما است و نمی‌توان آن را از رژیم غذایی حذف کرد. شما در طول روز چند واحد میوه مصرف می‌کنید؟ و تا چه اندازه با ضرورت مصرف میوه آشنایی دارید؟ در سبد غذایی خانوارها مصرف میوه اهمیت زیادی دارد و نمی‌توان با هیچ چیز دیگری آن را جایگزین کرد. در طول سال و با تغییر فصل‌ها میوه‌های متنوعی عرضه می‌شوند که هر یک رنگ و طعمی متفاوتی خواهند داشت. با مصرف میوه‌ها از خواص آن‌ها بهره‌مند شوید و به حفظ سلامت بدن کمک کنید. در این مطلب پس از معرفی خواص میوه‌ها به بررسی امکان خرید اینترنتی میوه و سفارش میوه آنلاین تهران خواهیم پرداخت.

 

میوه‌ها چه خواص برای سلامتی دارند؟

جذب مواد ریزمغذی مانند ویتامین‌ها و مواد معدنی از طریق مصرف مواد غذایی اهمیت فراوانی دارد، چراکه بدن انسان فاقد توانایی تولید این ترکیبات است و باید از رژیم غذایی تامین شوند. میوه‌ها گروه مهمی از مواد غذایی هستند که مسئولیت تامین این ترکیبات را بر عهده دارند. کمبود هر یک مواد مغذی موجب ایجاد بیماری و عوارض گوناگون می‌شود. مثلا کمبود ویتامین C به دلیل ضعیف شدن سیستم ایمنی، زمینه ابتلا به بیماری‌های ویروسی و عفونی را فراهم می‌کند.

مصرف میوه‌ها برای گروه سنی کودکان و نوجوانان اهمیت بیشتری دارد، چراکه وجود مواد مغذی برای رشد و تقویت بدن در سنین پایین‌تر ضروری است. وجود آنتی اکسیدان‌ها با کاهش سطح رادیکال‌های آزاد، احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف را کاهش می‌دهد. از طرفی دیگر تقویت سیستم ایمنی نیز به حفظ سلامت بدن کمک خواهد کرد. پس برای تامین مواد مغذی و سلامت بدن از مصرف میوه‌ها غافل نشوید.

 

خرید اینترنتی میوه تازه و باکیفیت

44

برای خرید میوه دو روش در پیش روی دارید؛ مراجعه حضوری به میوه فروشی‌ها و خرید اینترنتی میوه! شما معمولا کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ بدون شک خرید آنلاین مزایا بیشتری نسبت به خرید حضوری خواهد داشت. مثلا پس از یک روز کاری خسته‌کننده، رفتن به میوه فروشی و انتظار در صف مشتریان کار آسانی نخواهد بود یا زمانی که در تدارک برگزاری یک مهمانی هستید، خالی کردن یک زمان مشخص برای خرید حضوری سخت است.

در این مواقع خرید آنلاین موجب صرفه‌جویی در زمان و انرژی می‌شود. شما می‌توانید میوه، سبزیجات، صیفی‌جات و حتی دیگر محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از اسنپ فود تهیه کنید. با سرویس سفارش میوه آنلاین اقلام مورد نیاز خود را از نزدیک‌ترین میوه فروشی‌ها به محل زندگی خود سفارش دهید و اطمینان داشته باشید که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات در زمانی کوتاه به دستتان می‌رسد.

خرید میوه آنلاین تهران برای صرفه جویی در وقت

برای خرید میوه در شهر تهران کار آسانی در پیش دارید، چراکه در تمامی نقاط شهر میوه فروشی‌های مختلفی دیده می‌شود. شما نیز چندین میوه فروشی در محله خود سراغ دارید که خرید خود را از آن‌ها انجام می‌دهید، اما می‌توانید از همین میوه فروشی‌ها به صورت آنلاین خرید کنید. با سفارش میوه آنلاین تهران می‌توانید از میوه فروشی‌های نزدیک خود خرید کرده و باکیفیت‌ترین میوه‌ها را دریافت کنید. یکی از ویژگی‌های مهم سفارش میوه آنلاین تهران ارسال سریع میوه و دیگر محصولات خریداری شده است. برای مثال، در ادامه به محصولات یکی از هایپر میوه‌های آنلاین شهر تهران اشاره شده است:

بامیکا (قیطریه)

444

آدرس: قیطریه، رو به روی پارک قیطریه، میوه فروشی بامیکا (قیطریه)

شما پس از ورود به یک هاپیر میوه انتظار وجود چه محصولاتی را دارید؟ هر آنچه را که در ذهن دارید و هر آنچه را که تصور نمی‌کنید در فهرست محصولات بامیکا (قیطریه) مشاهده خواهید کرد؛ از میوه و سبزیجات گرفته تا خشکبار و آجیل! اما تنوع محصولات این فروشگاه تنها به این موارد ختم نمی‌شود. انواع سالاد، پیش غذا، آبمیوه، نان، محصولات پروتئینی و حتی غذاهای سرد و گرم در این فروشگاه وجود دارند.

امکان خرید آنلاین دیگر ویژگی مهم بامیکا (قیطریه) است که می‌توانید با خرید اینترنتی میوه محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید. کیفیت بالای محصولات، ارسال سریع و تنوع این فروشگاه موجب شده است تا امتیاز بالایی را از سوی مشتریان دریافت کند و کاربران نکات مثبت این هایپر میوه را بسیار بیشتر از نکات منفی احتمالی بدانند.

  • غذای اصلی: کوشینیا سبزیجات، پیتزا مرغ، پیراشکی گوشت، کشک بادمجان، کوفته برنجی و...
  • ساندویچ: ساندویچ مرغ و قارچ، ساندویچ مرغ و کرفس، ساندویچ الویه، ساندویچ کوکو سبزی و...
  • آبمیوه: آب پرتقال،‌ آب طالبی، آب انار، آب سیب، آب گریپ فروت، آب هندوانه، کوکتل سیب و کرفس و...
  • پیش غذا و سالاد: سالاد میکس کاهو فرانسوی، سوپ جو کانادایی، سالاد میوه، سالاد شیرازی و...
  • لبنیات: سوپ ماست بامیکا، ماست و خیار مخصوص، ماست بورانی بادمجان و...
  • سس و ادویه: سس سزار، سس تارتار، سس شیرازی، سس زرشک، سس پستو اسفناج و...
  • روغن طبیعی: روغن کنجد، روغن نارگیل، روغن بادام شیرین، روغن سیاه دانه، روغن آرگان و...
  • نان: نان کروسان ساده، کوکی شکلاتی، نان همبرگر کنجدی، نان تست چاودار، نان شیر و...
  • محصولات پروتئینی: یامی ‌باکس کالباس چیکن‌ سبزیجات، دارفرش گوساله، اسنک گوشت و...
  • آجیل و خشکبار: آلبالو خشک، بادام شور تک پوست، خرما با مغز گردو، بادام هندی بوداده و...
  • خرما و سوهان: خرما پیارم، خرما ارگانیک، خرما مضافتی، رطب عرفان و...
  • عسل و مربا: عسل انگبین، عسل آویشن، عسل چهل گیاه، عسل کنار و...
  • میوه: گریپ فروت، کیوی، طالبی، آناناس اسلایس شده، به، ملون اسلایس شده و...
  • میوه خاص: آووکادو درشت، آووکادو متوسط و فیسالیس
  • صیفی جات: لیمو ترش، سیر خشک، فلفل دلمه‌ای، خیار رسمی، ذرت، بادمجان، هویج و...
  • سبزیجات: کیل، سورل، کاهو خرد شده، مغز کاهو رسمی، گل کلم، سبزی آش، سبزی قورمه و...