به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

مصرف پروتئین وی و لاغری

مصرف نمودن پروتئین وی یک راه برای افزایش دادن مقدار پروتئین بدن و به دنبال آن کاهش وزن می باشد. پروتئین وی یکی از پروتین های موجود در شیر است که در فرایند تولید پنیر از شیر به دست می آید. در صورتیکه قصد کاهش وزن و تقویت نمودن عضلات خود را دارید می توانید از خرید پروتئین وی برای این کار استفاده نمایید. پروتئین وی از طریق افزایش دادن متابولیسم بدن و همچنین کاهش دادن اشتنها سبب افزایش چربی سوزی می گردد.

پروتئین وی و کاهش وزن

پروتئین وی حدود 80 کالری انرژی بیشتر در اختیار شما قرار می دهد و سبب مب شود که 60 درصد اشتها و تمایل وی به غذا خوردن کمتر شود. ورزشکاران حرفه ای می بایست روزانه 1 الی دو اسکوپ پروتئین وی مصرف نمایند.اگر فردی قصد کاهش وزن در کنار عضله سازی داشته باشد می بایست حدود 25 ای 50 گرم پروتئین وی را در 4 نوبت در روز مصرف نماید.

برای اینکه با خیال راحت اقدام به خرید مکمل بدنسازی کنید، ما به شما سایت داروخانه آنلاینداروما در کرج را پیشنهاد می دهیم. این سایت دارای مجوز فروش انواع مکمل های دارویی و بدنسازی به صورت آنلاین است و دارای ارسال رایگان و تخفیف های باورنکردنی نیز می باشد. خیلی از مکمل ها را بتوانید در این سایت با قیمت پایین تر خریداری کنید و در سریع ترین زمان ممکن نیز آن را درب منزل تحویل بگیرید.

زمان مصرف پروتئین وی برای لاغری

پروتئین وی و لاغری

در قسمت بالا توضیح دادیم که پروتئین وی با کم کردن اشتها موجب لاغری افراد میگردد.مهم ترین مسئله در رابطه با مصرف پروتئین وی برای لاغری زمان مصرف آن می باشد.ورزشکاران و بدنسازانی که قصد کاهش وزن را دارند برای کاهش دادن وزن از پروتئین وی در فاصله بین صبحانه و ناهار استفاده نمایند تا از مصرف مواد غذایی در این فاصله زمانی جلوگیری شود. همچنین قبل از شروع تمرینات ورزش افراد میتواندد با مصرف پروتئین وی کالری و انرژی مورد نیاز بدن خد را تامین نمایند.

به طور کلی این مکمل را دوبار در میان وعده می توان استفاده نمود ک یک گزینه بسیار مناسب برای چربی سوختی و عضله سازی می باشد.

تمرینات ورزشی و به طور کلی فعالیت جسمانی نقش بسیار مهم و موثری در چربی سوزی دارد، در صورت مصرف نمودن پروتئین و عدم داشتن فعالیت جسمانی و ورزش ، خطر افزایش وزن، بیشتر میگردد به همین دلیل باید در کنار اشتنرژیم غذایی خووب و مصرف مکمل ها حتما فعالیت بدنی و ورزشی را در برنامه زندگی خود قرار دهید تا به نتیجه مطلوب از کاهش وزن برسید. با وجود اینکه پروتئین اشتها را کم میکند اما دارای کالری بالایی است و برای سوزاندن این کالری می بایست حتما فعالیت بدنی و ورزشی داشته باشید.

پروتئین وی را بهتر است با اب مصرف کنیم یا شیر؟

اگر به دنبال لاغری و کاهش وزن با پروتئین وی هستید پروتئین وی را با آب مخلوط کرده و میل نمایید و از مصرف آن با شیر مخصوصا شیر پرچرب به دلیل دارا بودن کالری بالا خودداری فرمایید.

پروتئین وی کنسانتره بهتر است یا ایزوله

وی کنسانتره و ایزوله دارای فایده های مشابه هستند تفاوت این دو در پروسه تهیه آنها می باشد. پروتئین وی ایزوله درصد بیشتری پروتئین دارد اما پروتئین وی ایزوله دارای درصد کربوهیرات و چربی بیشتری است.بنابراین برای کاهش وزن و لاغری استفاده از پروتئین وی ایزوله بیشتر مورد مصرف قرار می گیرد.زیرا پروتئین وی ایزوله دارای پروتئین بیشتر و کالری کمتری است .

پروتئین وی و کاهش چربی شکمی

مصرف پروتئین وی و لاغری

پروتیئن وی به طور مستقیم بر روی چربی های شکم در کنار تمرینات قدرتی موثر است. پروتئین وی باعث می شود که احساس سیری داشته باشید و در نتیجه میل افراد به خوردن غذا کمتر می شود و در طول روز کالری کمتری مصرف میشود.

بعضی از افراد پروتئین وی را به عنوان یک مکمل برای کاهش وزن و عضله سازی می شناسند و برخی نیز مکملی برای افزایش  وزن اما باید به این نکته توجه داشته باشید که پروتئین وی به تنهایی و بدون انجام تمرین های قدرتی و ورزش کارایی چندانی نخواهد داشت. پروتئین وی سبب احساس سیری در افراد میشود و این امر باعث میشود تا افراد از وعده های غذایی کمتری استفاده نمایند و در صورتیکه مصرف پروتئین وی همراه با ورزش و تمرینات قدرتی باشد سبب کاهش وزن و عضله سازی می شود. نقش پروتئین وی وی در افزایش دادن و یا کاهش دادن وزن بستگی به رژیم غذایی و فعالیت فیزیکی شما دارد. امروزه برندهای مختلفی از انواع پروتئین های وی در بازار موجود است که شما میتوانید با مراجعه به وب سایت داروخانه های انلاین محصول مورد نظر خود را با قیمت کمتر و کیفیت بهتر و صرفه جویی دروقت و زمان تهیه نمایید.