به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرورزشی -لطفاً تعجب نکنید! قرارداد این ستاره پرسپولیسی در پایان فصل با تیم قرمز پایتخت به پایان می‌رسد و بر همین اساس واسطه‌های استقلال، پیغام‌هایی به این بازیکن داده‌اند. البته در این یکی دو سال اخیر استقلالی شدن بازیکنان پرسپولیس به یک اپیدمی تبدیل شده است!

اولین خرید زمستانی فرهاد مجیدی در قامت سرمربی جدید تیم استقلال به بازیکن سابق پرسپولیس مربوط شد و آرمان رمضانی که به تازگی از جمع سرخپوشان جدا شده بود به جمع آبی‌ها پیوست. پس از درخواست فرهاد مجیدی سرمربی استقلال جهت جذب آرمان رمضانی به این تیم، احمد مددی مدیرعامل استقلال با این مهاجم به توافق رسید و او با قراردادی یک سال و نیمه به استقلال پیوست.

بازیکن ۲۸ ساله که در تیم سایپا و اکسین البرز عملکرد موفقی داشت و از مهاجمان برتر بود در تیم پرسپولیس نتوانست انتظارات را برآورده کند و بدون گل زده این تیم را ترک کرد تا یکی از خریدهای ناموفق سرخپوشان لقب بگیرد. این مهاجم سرزن که بعد از حضور در استقلال مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفت و خیلی‌ها جذب او را یک اشتباه از سوی کادر فنی آبی‌پوشان می‌دانستند، با گل‌هایی که زده ورق را به سود خود برگردانده تا حالا یکی از بازیکنان محبوب این تیم باشد. رمضانی اولین گلش را در دیداری حساس و در حالی که پیروزی برای استقلال در آبادان دور از دسترس به نظر می‌رسید به ثمر رساند تا نقش مهمی در کسب ۳ امتیاز خارج از خانه آبی‌پوشان داشته باشد. این مهاجم که بعد از آن در تمام بازی‌های تدارکاتی هم گلزنی کرد، مقابل شهرخودرو برای اولین بار در ترکیب ثابت قرار گرفت و در دقیقه ۴۷ موفق به گلزنی شد تا نشان دهد در تیم استقلال احیا شده است.

استقلالی‌ها محمد نادری را نیز از پرسپولیس جذب کرده بودند. حالا به نظر می‌رسد استقلالی‌ها قصد داشته باشند مثل معروف «تا سه نشه، بازی نشه» را در خرید بازیکنان پرسپولیس اجرا کنند. البته شنیدیم ستاره پرسپولیسی هنوز پاسخ روشنی به این پیشنهاد نداده است اما اگر مبلغ پیشنهادی آبی‌ها بالا باشد شاید ...

لطفاً از ما نخواهید اسم این ستاره پرسپولیسی را بیاوریم اما یک کُد ساده به شما میدهیم:

در پایان فصل جاری قرارداد محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و وحید امیری با پرسپولیس به پایان می‌رسد و شهریار مغانلو هم باید به سانتاکلارا بازگردد یا رضایت تیم پرتغالی را جلب کند.

راستی یک راهنمایی کنیم و آن هم اینکه اسم بازیکن جدید مورد نظر استقلالی‌ها «محمدحسین کنعانی‌زادگان» نیست!

 

منبع: خبرورزشی