به گزارش پایگاه خبری نشان :

پس از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی و حضور دوباره گئورگی گولسیانی بازیکن گرجستانی تیم پرسپولیس در خط هافبک این تیم، بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه نسبت به غیبت گولسیانی طی هفته های ابتدایی لیگ در ترکیب پرسپولیس انتقاد کردند.

حضور موفق این بازیکن در ترکیب پرسپولیس از سوی سرمربی این تیم نیز مورد تایید قرار گرفته است. یادآور می‌شود؛ گئورگی گولسیانی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در دقیقه ۷۵ پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه خود را تبدیل به گل دوم این تیم کرد.

اما سومین حضور نبیل باهویی در ترکیب پرسپولیس با حضور در جمع ۱۱ نفر اصلی همراه بود. نبیل باهویی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا به جای شهاب زاهدی در خط حمله پرسپولیس به میدان رفت و ۷۶ دقیقه در این دیدار همراه بازیکنان پرسپولیس تلاش کرد تا برای تیمش گلزنی کند اما هرگز موفق نشد. این بازیکن پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان و ملوان به ترتیب یک و ۱۴ دقیقه در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته بود که حالا مجموع این دقایق به عدد ۹۱ دقیقه بازی برای تیم پرسپولیس رسید.

از اعضای نزدیک به کادر فنی تیم پرسپولیس خبر می‌رسد یحیی گل‌محمدی از عملکرد این بازیکن رضایت داشته و دوندگی و جنگندگی نبیل باهویی را مهم‌ترین شاخصه این بازیکن عنوان کرده است. ناگفته نماند؛ این بازیکن سوئدی در چند صحنه در زدن ضربات آخر ناموفق عمل کرد که این موضوع نیز از دید کادر فنی پنهان نمانده است.

گفته می‌شود باهویی برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان نیز از بخت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی برخوردار است.