به گزارش پایگاه خبری نشان :

صنایع نفت در ایران و در تمام جهان یکی از پیچیده ترین و مهمترین صنایع هر کشوری می باشد. به طوری که هر قطعه، شرکت و تجهیزاتی بدون داشتن کیفیت و مجوز لازم نمی توانند در آن سهمی داشته باشند. به ویژه در کشور ما که امروزه با تحریم مواجه است استفاده از تولیدات داخل بسیار مهم می باشد. عضویت پیچ و مهره دیاکو گستر در وندورلیست وزارت نفت نشاندهنده کیفیت بالای محصولات این شرکت می باشد.

1

وندورلیست

 

درباره شرکت پیچ و مهره دیاکو گستر:

این شرکت در سال 1375 شروع به کار کرده و بعد از مدتی به دلیل کیفیت محصولات  و استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانست در بازار صنعت کشور نامی برای خود دست و پا کند. شرکت دیاکو گستر از همان ابتدا در زمینه تولید انواع پیچ و مهره فعالیت کرده و بهترین محصولات را در این زمینه روانه بازار کرده است. این کمپانی از همان اول هدف گذاری خود را بر افزایش کیفیت قرار داده است. به همین منظور از بهترین دستگاه ها، با کیفیت ترین مواد اولیه و مجرب ترین کادر برای نیل به این هدف استفاده می کند. حاصل این تلاش منجر به عضویت دیاکو گستر (https://diacobolt.ir) در وندورلیست وزارت نفت می باشد.

55

وزارت نفت

 

چرا عضویت پیچ و مهره دیاکو گستر در وندورلیست وزارت نفت بسیار مهم است؟

تمامی تجهیزات و وسایلی که در صنعت نفت و پتروشیمی مورد استفاده قرار میگیرد باید دارای کیفیت بسیار بالا و متریال خاص باشد. پیچ و مهره ای هم که در این صنعت کاربرد دارد نیز از جمله این موارد است. علاوه بر آن تمامی این تجهیزات از حساسیت بالایی  برخوردار بوده و در صورت عدم کیفیت محصولات مصرفی ممکن است خسارات جبران ناپذیر به این صنعت وارد شود. علاوه بر آن به دلیل حساسیت تجهیزات مصرفی در این صنعت و امکان خرابکاری و تروریست صنعتی هر شرکتی اجازه ورود به این صنعت را نخواهد داشت. شرکت دیاکو گستر این افتخار را داشته است  که محصولاتش از لحاظ کیفی اجازه استفاده در این صنعت را پیدا کرده است.

555

تولیدات خاص و سفارشی

 

منظور از وندور لیست وزارت نفت چیست؟

منظور از این لیست شرکت هایی می باشد که از نظر فنی و کیفیتی و امنیتی مورد وثوق وزارت نفت بوده و این شرکت ها می توانند قطعات و تجهیزات سایت های مختلف وزارت نفت و پتروشیمی را تامین نمایند.  با توجه به اینکه اکثر قطعات و تجهیزات این سایت ها در گذشته از شرکت های خارجی تامین می شده به همین دلیل هر شرکتی نمی تواند چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ امنیتی انتظارات این وزارت خانه را تامین نماید. زیرا که محصولاتی که در این زمینه استفاده می شود علاوه بر کیفیت باید مقاومت لازم در برابر خورندگی و ترکیب محصولات شیمیایی را داشته باشند. به امید خدا و تلاش همکاران عزیز این مجموعه مجوز استفاده از در این صنعت را گرفته است. این افتخار بزرگی برای این شرکت می باشد زیرا  که این شرکت توانسته در عضویت در وندورلیست وزارت نفت را بگیرد.

محصولات شرکت دیاکو گستر:

این شرکت همانطور که اشاره شد در زمینه تولید پیچ و مهره فعالیت می کند. و مهمترین محصولات تولیدی این شرکت عبارت است از:

  1. انواع پیچ ها: از تولیدات پیچ این شرکت می توان به انواع پیچ های کلاس 5.6، کلاس 8.8، نوع 10.9و کلاس 12.9 اشاره کرد. این پیچ ها از نوع گالوانیزه،استیل، ضد زنگ و مقاوم در برابر خورندگی می باشند. این شرکت قابلیت تولید انواع پیچ و مهره در انواع سایز ها و مدل ها برای تمامی صنایع را دارد.
  2. انواع مهره: برای هر مدل از پیچی با هر جنسی که تولید می کند قابلیت تولید مهره با همان جنس و اندازه را نیز دارد. در این محصولات هم نوع گالوانیزه، استیل، نسوز و ضد زنگ تولید می شود که از بهترین نوع این محصولات در کشور می باشد. 
  3. انواع واشر: این کارخانه علاوه بر محصولات مذکور قابلیت تولید انواع واشر برای صنایع مختلف را دارد. این واشر ها به ویژه برای صنعت نفت بسیار مهم و حیاتی می باشند. این محصولات نباید در مقابل انواع مواد شیمیایی دچار خوردگی و آسیب شوند. 
  4. محصولات ویژه: شرکت دیاکو گستر قابلیت تولید تجهیزات و محصولات ویژه مانند: پیچ های آلن خور، پیچ های دوسر شیار، با اندازه و سایز های مختلف را دارد. که این تولیدات ویژه در صنایع خاص مورد استفاده قرار میگیرد. و عمدتا به صورت سفارشی تولید می شوند.

 در انتها:

شرکت دیاکو گستر از معدود شرکتهایی در زمینه صنعت تولید پیچ و مهره می باشد که  توانسته است هم رده با شرکت های خارجی پیش رود. این شرکت با بهره گیری از فناوری روز دنیا و بومی سازی این تکنولوژی قادر است تا بسیاری از نیاز های حال حاضر صنعت کشور را مرتفع سازد. به همین دلیل این شرکت توانسته تا در عضویت این صنایع معتبر در وندورلیست وزارت نفت قرار گیرد که این افتخار نصیبی هر شرکت داخلی و خارجی نمی شود.